یک iRobot Roomba Combo i5 را با قیمت ۱۲۰ دلار تخفیف بگیرید و دیگر هرگز انگشت خود را برای جاروبرقی بلند نکنید.

۱۲۰٫۹۹ دلار پس انداز کنید: این ربات جاروبرقی iRobot Roomba Combo i5 به قیمت ۲۲۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این یک تخفیف ۳۵٪ از قیمت لیست معمولی ۳۴۹٫۹۹ دلار است.


ربات جاروبرقی iRobot Roomba Combo i5

۲۲۹ دلار در آمازون (۱۲۰٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



خرید در طول تعطیلات به معنای فکر کردن در مورد آنچه که همه است در غیر این صورت در زندگی شما می خواهد اکنون، از آنجایی که فروش‌های پس از تعطیلات همچنان وسوسه‌کننده هستند، وقت آن است که با آنچه در زیر درخت پیدا نکردید، رفتار کنید.

این ربات جاروبرقی iRobot Roomba Combo i5 امروز، ۲۷ دسامبر، با قیمت ۲۲۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این قیمت را ۱۲۰٫۹۹ دلار از قیمت فهرست ۳۴۹٫۹۹ دلار برای تخفیف ۳۵ درصد کاهش می دهد. این قیمت فقط ۶ دلار بالاتر از l این ربات استبهترین قیمت تا کنون، و این قیمت واقعاً مناسبی برای ترکیب جاروبرقی است. اگر مشتاق این کمک خانگی مفید بوده اید، تا سال آینده منتظر نمانید تا متوجه شوید که آیا این معامله دوباره باز خواهد گشت یا خیر.

فقط با یک سوئیچ سطل، iRobot Roomba Combo i5 می تواند از جاروبرقی به جاروبرقی تبدیل شود و به تنهایی تمام نیازهای تمیز کردن کف خانه شما را برطرف کند. چه کفپوش های چوبی یا فرش داشته باشید، با یک سیستم نظافت چهار مرحله ای، کثیفی ها و زباله ها را به طور موثری تمیز می کند. به علاوه، iRobot Roomba Combo i5 می‌تواند با الکسا و سایر دستیارهای کنترل‌شده صوتی ارتباط برقرار کند. هنگامی که از نقشه برداری هوشمند استفاده می شود، می توانید با استفاده از دستورات صوتی به iRobot خود بگویید دقیقاً چه اتاقی باید تمیز شود.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

به خودتان این هدیه را بدهید که وقتی گل را به ثمر رساندید، دیگر مجبور به جارو کشیدن یا تمیز کردن نشوید iRobot Roomba Combo i5 امروز در آمازون

موضوعات
جاروبرقی ربات


منبع: https://mashable.com/article/dec-27-irobot-roomba-combo-i5-robot-vacuum-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *