۱۰ تا از جالب ترین چرخ های فرمانی که برخلاف معمول حرکت می کنند

۱۰ تا از جالب ترین چرخ های فرمانی که برخلاف معمول حرکت می کنند

پونتیاک ظاهراً در دهه ۸۰ ایده های بسیار پیشرفته ای در طراحی خودرو داشت. برخی از مفاهیم جالب از این خودروساز به وجود آمد که برخی در نهایت آن را به شکلی به تولید رساندند. با این حال، Pontiac Pursuit 1987 یکی از آن مفاهیم نبود. شکل پیازی و غلاف مانند Pursuit که بیشتر شبیه چیزی از مجموعه «Robocop» یا «Total Recall» است، نشان می‌دهد که طراحان آن به دنبال دنیای سایبورگ در آینده هستند. اگرچه پونتیاک با داشتن یک موتور گازسوز در عقب به جای باتری، علامت پیش بینی آینده را از دست داد، حداقل در داخل نیز همه چیز اشتباه بود.

طراحان پونتیاک با پیش‌بینی آینده صفحه‌نمایش‌های ارزان و همه‌کاره در همه خودروهای ما، آینده‌ای را با بیشترین دکمه‌های ممکن به جای کمترین پیش‌بینی کردند. مهندسی پیشرفته Pursuit شامل یک سیستم فرمان نوآورانه رانندگی با سیم با استفاده از فرمان چهار چرخ است. بسیار حساس است و ورودی فرمان – که اتفاقاً یک چرخ نیست – فقط ۱۸۰ درجه به چپ یا راست می چرخد. این یوغ به مجموعه‌ای از دکمه‌ها مجهز شده است، از جمله دو پد d که برای هدایت سیستم کامپیوتری خودرو استفاده می‌شود، یکی از چیزهایی که طراحان در مورد آینده به درستی انجام دادند.

در مورد فرمان، این یکی بسیار باحال است و در پایان روز مفید و کاربردی به نظر می رسد. حتی برخی از مؤلفه‌هایی را که امروز داریم پیش‌بینی می‌کرد. بقیه ماشین داستان دیگری است.


منبع: https://www.slashgear.com/1458559/coolest-steering-wheels-list/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *