۱۰ ترابایت پشتیبان ابری با ۹۹٫۹۹ دلار دریافت کنید

TL;DR: از ۲۱ نوامبر، این را دریافت کنید طرح پشتیبان ۱۰ ترابایتی مادام العمر Degoo Premium فقط ۹۹٫۹۹ دلار – ۹۰٪ تخفیف.


از آنجایی که زندگی ما با فناوری در هم آمیخته است، حفاظت از داده ها یک نگرانی اساسی است. اگر برای اطلاعات، عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌های خود نسخه پشتیبان ندارید، پیشروی جمعه سیاه زمان فوق‌العاده‌ای برای یافتن چیزی است که مطابق با نیازهای شما با قیمتی کمتر باشد. چیزی شبیه به این طرح پشتیبان ۱۰ ترابایتی مادام العمر Degoo Premium فقط با ۹۹٫۹۹ دلار – بهترین قیمت آنلاین – برای جمعه سیاه به فروش می رسد.

با این طرح Premium، فقط باید یک بار پرداخت کنید و مادام العمر دسترسی داشته باشید. با یک سخاوتمندانه ۱۰ ترابایت فضای ذخیره سازی ابریDegoo Premium فضای کافی را برای داده‌های گرانبهای شما با آزادی ذخیره، اشتراک‌گذاری و دسترسی به فایل‌های خود با شرایط شما فراهم می‌کند.

و اگر نگران امنیت چنین پلتفرمی هستید، ممکن است بدانید که Degoo از اقدامات امنیتی درجه یک برای محافظت از داده های شما استفاده می کند. استفاده از رمزگذاری ۲۵۶ بیتی فوق امن AES از فایل های شما در برابر دسترسی غیرمجاز محافظت می کند و اطمینان می دهد که خاطرات، کار و اسناد ضروری شما محرمانه و ایمن باقی می مانند.

Degoo از قدرت هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربر استفاده می کند. ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند فید خصوصی به شما کمک می کند عکس های مورد علاقه و لحظات زندگی را دوباره کشف کنید. و اگر دوست دارید فایل‌های خود را برای کار یا خاطره‌سازی به اشتراک بگذارید، می‌توانید فایل‌ها را از طریق ایمیل، پیوند یا برنامه پیام‌رسانی ارسال کنید.

با سازگاری آسان، Degoo را می توان در یک مرورگر وب یا دستگاه تلفن همراه (اندروید و iOS) استفاده کرد.

با این برنامه مادام العمر در این فصل تعطیلات، روی امنیت دیجیتال خود سرمایه گذاری کنید یا آن را به شخصی در لیست خرید خود هدیه دهید.

این قیمت ویژه را از دست ندهید طرح پشتیبان ۱۰ ترابایتی مادام العمر Degoo Premiumفروش با قیمت منحصراً پایین ۹۹٫۹۹ دلار (۱۰۸۰ دلار) تا ۲۶ نوامبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
برنامه ها و نرم افزارها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-21-degoo-cloud-backup

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *