۱۰ روشی که برندگان قرعه‌کشی پول جایزه خود را خرج می‌کنند، از ولخرجی در عمارت‌ها و ماشین‌های قدیمی تا پرداخت بدهی دانشجویان

ایستگاه قرعه کشی پاوربال.

لاتاری کالیفرنیا در توییتر اعلام کرد که بلیت فروخته شده در لس آنجلس برنده جکپات میلیارد دلاری پاوربال شده است.


جف گریچن/گروه رسانه نیوز/اورنج کانتی از طریق گتی ایماژ ثبت نام کنید


  • بسیاری از مردم در خواب می بینند که اگر در لاتاری برنده شوند چه کاری انجام می دهند، اما تعداد کمی از کسانی که بازی می کنند برنده بزرگی هستند.
  • شانس برنده شدن جایزه بزرگ پاوربال ۱ در ۲۹۲ میلیون است. برای Mega Millions، ۱ در ۳۰۲٫۵ میلیون است.
  • تعداد کمی از افراد خوش شانسی که برنده شده اند، راه های زیادی برای استفاده از برنده های خود پیدا کرده اند، از ماشین های شیک گرفته تا خیریه.
تبلیغات

تبلیغات

این دانش عمومی است که شانس برنده شدن بزرگ در قرعه کشی فوق العاده کم هستند

احتمال بیشتری وجود دارد که تحت تأثیر قرار بگیرید رعد و برق دو بار در طول عمرتان، با شانسی در حدود ۱ در ۲۳۴ میلیون، نسبت به برنده شدن یک جکپات لاتاری حتی یک بار. این شانس بردن جایزه بزرگ پاوربال حدود ۱ در ۲۹۲ میلیون، و حدود ۱ در ۳۰۲ میلیون برای یک جایزه بزرگ Mega Millions.

البته، شانس کم مردم را از بازی باز نمی دارد – بالاخره چه کسی به این فکر نکرده است که برنده های خود را صرف چه چیزی می کنند؟ بر اساس گزارش انجمن لاتاری ایالتی و استانی آمریکای شمالی، آمریکایی ها در سال مالی ۲۰۲۲، ۱۰۷٫۹ میلیارد دلار برای بلیت های بخت آزمایی خرج کردند. این بزرگترین جکپات پاوربال تا به امروز یک جایزه ۲٫۰۴ میلیارد دلاری بود که در نوامبر ۲۰۲۲ در کالیفرنیا برنده شد.

تعداد انگشت شماری از افراد خوش شانس که برنده شده اند، دلارهای کلانی خرج می کنند – برخی با احتیاط بیشتر از دیگران. مشاوران مالی به برندگان هشدار می دهند هرگز به کسی نگو آنها گل های بزرگی زده اند و برندگان را تشویق کنید مراقب نحوه خرج کردن پول خود باشند. آنها می گویند که برندگان راهنمایی اندکی یا بدون راهنمایی داده می شوند و در صورت اتخاذ تصمیمات مخاطره آمیز مالی ممکن است به طور بالقوه ورشکست شوند.

از خانه‌های چند میلیون دلاری گرفته تا صورت‌حساب‌های پزشکی، برندگان لاتاری جوایز نقدی خود را چگونه خرج می‌کنند.

تبلیغات

تبلیغات

خانه های چند میلیون دلاری

خانه ای در تپه های هالیوود

عمارتی در هالیوود هیلز، محله ای که ادوین کاسترو عمارت ۲۵٫۵ میلیون دلاری خود را از آنجا خرید.

پیتر شفر/ گتی ایماژ


آیا تا به حال در مورد زندگی در یک عمارت خیال پردازی کرده اید؟ در صورت برنده شدن در پاوربال، می توانید چندین عدد داشته باشید.

در نوامبر ۲۰۲۲، ادوین کاسترو ۲٫۰۴ میلیارد دلار از لاتاری کالیفرنیا برنده شد پس از خرید یک بلیط برنده در یک پمپ بنزین در زادگاهش در نزدیکی لس آنجلس.

او پس از موافقت با پرداخت نقدی ۹۹۷٫۶ میلیون دلاری و بردن حدود ۶۲۸٫۵ میلیون دلار پس از کسر مالیات، بیش از ۷۰ میلیون دلار از سود خود را در املاک لوکس خرج کرده است، از جمله ۲۵٫۵ میلیون دلار برای یک ساختمان سه طبقه. عمارت در هالیوود هیلز، جایی که افراد مشهور دوست دارند لئوناردو دیکاپریو و آریانا گرانده اقامت داشتن. این عمارت شامل پنج اتاق خواب و شش حمام، و همچنین امکاناتی مانند استودیوی تناسب اندام، اتاق بازی، انبار شراب، و سینما است.

چند هفته پس از خرید عمارت هالیوود هیلز، کاسترو ۴ میلیون دلار برای خانه ای با الهام از ژاپنی ها در آلتادنا کالیفرنیا خرج کرد که شامل پنج اتاق خواب، پنج حمام، یک باغ ژاپنی و یک باغ است. استخر آب شور.

در اوایل سپتامبر سال جاری، کاسترو ۴۷ میلیون دلار را برای یک عمارت بزرگ در لس آنجلس خرج کرد که شامل هفت اتاق خواب، ۱۱ حمام، یک حوض کوی به اندازه استخر و یک استخر بی نهایت با چشم انداز از خط افق شهر همچنین دارای یک اتاق چشیدن شامپاین، انبار شراب با دیوارهای شیشه‌ای، و میزهای گردان دی جی است.

سایر برندگان از برنده های خود برای بازسازی خانه های خود استفاده می کنند. تامی گوردی برنده جایزه ۲ میلیون دلاری پاوربال شد در آیووا ژوئن، گفت که بخشی از سود خود را صرف تکمیل ساخت و ساز خانه جدیدش خواهد کرد – که به گفته او شامل کمد دیواری و وان جکوزی است – پس از اینکه طوفان خانه او و همسرش را در سال ۲۰۰۱ ویران کرد.

تبلیغات

تبلیغات

تعطیلات

توسکانی

نمایی هوایی از توسکانی، ایتالیا، جایی که یکی از برندگان قرعه کشی قصد دارد یک گشت و گذار ۱۰ روزه با دوچرخه داشته باشد.


یاروسلاو پاولاک / شاتر استوک


برندگان لاتاری با جوایز نقدی خود رویاهای جهانگردی خود را باز می کنند.

در ماه آگوست، تامارا خنده خانه ۲۰۰۰۰۰ دلار از پاوربال برد. او گفت که قصد دارد برخی از برنده‌های خود را در یک خرج کند سفر به ایتالیا برای دیدن منطقه ای که پدربزرگ بزرگش اهل آنجاست.

آلوین جی که برنده ۸۸۵۰ دلار شد جکپات الماس شهر بزرگ ۵ در اورگان در ماه مه، گفت که قصد دارد بخشی از پاداش خود را برای ۱۰ روز صرف کند گشت و گذار با دوچرخه در توسکانیایتالیا

تبلیغات

تبلیغات

وسایل نقلیه جدید

پورشه 911 اسپانیا 1

ادوین کاسترو از برخی از برنده های خود برای خرید یک پورشه ۹۱۱ قدیمی استفاده کرد.

با حسن نیت از خوزه سائز-مرینو.


پول بیشتر به معنای اتومبیل های بیشتر است – حداقل برای برخی از برندگان لاتاری.

دیو و اریکا هریگ که در سال ۲۰۱۳ برنده یک جکپات ۶۱ میلیون دلاری از بخت آزمایی نبراسکا شدند، گفتند که برخی از جوایز خود را صرف چندین خودرو قدیمی کردند.

شریتا اس که برنده ۶۰۰۰۰ دلار شد قرعه کشی شبانه Play4 در کانکتیکات در سال ۲۰۱۹، او گفت که قصد دارد از برخی از جوایز خود برای خرید یک کامیون جدید برای همسرش به عنوان هدیه تولدش استفاده کند. او به سایت قرعه کشی گفت که این کامیون برای خانواده اش مفید خواهد بود زیرا او و همسرش در آن زمان یک ماشین مشترک داشتند.

در سال ۲۰۱۹، داون و فیلیپ چیپوا برنده جکپات ۸۰ میلیون دلاری پاوربال میشیگان شدند. MLive گزارش داد. پس از دریافت جایزه، فیلیپ گفت که بخشی از پول را برای یک جایزه جدید خرج خواهد کرد موتور سیکلت هارلی دیویدسون و دوج چلنجر.

تبلیغات

تبلیغات

وام مسکن، وام دانشجویی، و بدهی کارت اعتباری

نزدیک شدن به یک وب سایت که در آن "پخت دانشجویی" و وام می خواند

برخی از برندگان قرعه کشی از جوایز نقدی خود برای پرداخت بدهی های معوق خود از جمله وام های دانشجویی استفاده می کنند.

شان گلدول/گتی ایماژ


در حالی که برخی از برندگان جک‌پات برنده‌های خود را صرف اسباب‌بازی‌های جدید براق می‌کنند، برخی دیگر از بخشی از آن برای پرداخت صورت‌حساب‌های خود استفاده می‌کنند.

ماریا ویلیامز، ساکن کنتیکت که در سال ۲۰۱۹ ۱۰۰۶۴ دلار برنده شد. به سایت لاتاری کنتیکت گفت. که جایزه نقدی او شهریه دانشگاهش را پرداخت کرد

مگان بالمر، ساکن آیووا که در ماه جولای ۲ میلیون دلار در پاوربال برنده شد، گفت که قصد دارد جایزه خود را برای وام مسکن او را پرداخت کندوام های دانشجویی و بدهی کارت اعتباری، USA Today گزارش داد.

همین امر در مورد پائولا هریس، برنده جایزه نقدی ۱۵۰۰۰۰ دلاری خراش قرعه کشی در ژانویه، که به وب سایت لاتاری کارولینای شمالی گفت او قصد داشت از آن استفاده کند تا بالاخره پول خانه اش را بپردازد، و مردی از کارولینای جنوبی که به او گفت یک ایستگاه خبری محلی CBS او قصد داشت بخشی از جایزه نقدی ۳۰۰۰۰۰ دلاری خود از بازی Red Cherry Tripler را برای پرداخت وام مسکن پسرش خرج کند.

تبلیغات

تبلیغات

هزینه های درمانی

آمبولانس


گتی ایماژ


اگر یک سفر وحشتناک به بیمارستان شما را ترک کرد غرق شدن در قبوض پزشکیبرنده شدن در لاتاری می تواند یکی از راه های پرداخت آنها باشد.

روندا آیزاک، برنده پاوربال ۱۵۰۰۰۰ دلاری کارولینای شمالی جایزه در ژانویه، گفت که قرعه کشی به این معنی است که او بالاخره می تواند آن را دریافت کند جراحی تعویض مفصل زانو پس از سالها نیاز به آن

فرانک لانگ، یک بیمار سرطانی در کنتاکی که بیش از ۲۳۴۰۰۰ دلار در بازی فوری بازی Bank Buster Jackpot در اکتبر ۲۰۲۲ برنده شد، گفت که مقداری از این پول را برای پرداخت قبض های پزشکی غیرمنتظره از شیمی درمانی و پرتودرمانی، ایستگاه خبری محلی WDRB گزارش داد.

آوریل گذشته، جرالدین گیمبلت برنده ۲ میلیون دلار شد از یک خراش دهنده پاداش نقدی که در فلوریدا خریده است. گیمبلت گفت که خبر برنده شدن را یک روز پس از اتمام کار دخترش دریافت کرده است درمان سرطان سینه – که برنده گفت که پس انداز زندگی خود را برای آن خالی کرده است.

تبلیغات

تبلیغات

بازنشستگی زودهنگام

یک زوج مسن روی نیمکتی در کنار یک واکر نشسته اند که به آب نگاه می کند.

بسیاری از برندگان قرعه کشی در همانجا کار خود را ترک کرده اند.

SOPA Images/Getty Images


یکی از اولین کارهایی که بسیاری از برندگان قرعه کشی انجام می دهند این است که شغل خود را ترک کنند یا زودتر بازنشسته شوند.

مانوئل فرانکو، که حدود ۳۲۶ میلیون دلار به خانه برد از یک پاوربال ویسکانسین در سال ۲۰۱۹، به CNBC گفت اینکه روز بعد از اینکه متوجه شد برنده شده سر کار حاضر شد، کارش را رها کرد و دیگر برنگشت.

دیوید جانسون ۱۱۴ میلیون دلار پس از کسر مالیات از جکپات پاوربال ۲۰۱۸ در نیویورک به خانه برد. راننده کامیون به سی بی اس گفت که وقتی در یک توقف کرد متوجه شد که برنده شده است پمپ بنزین تا بلیط بخت آزمایی خود را چک کند در راه کار

جانسون گفت: پس از فهمیدن این موضوع، “به ماشینم برگشتم، موسیقی را بلند کردم و روی خانه زوم کردم.” و یک ماه بعد به CBS گفت که از آن زمان دیگر سر کار برنگشته است.

جانسون گفت: “من را اشتباه نگیرید، کار درآمد خوبی دارد.” “این کار سختی است. بنابراین من همیشه می خواستم ترک کنم. اکنون، فرصتی برای ترک دارم.”

مورین اسمیت و دیوید کالتشمیت در سال ۲۰۱۶ پس از نقد کردن یکی از سه بلیط برنده به مبلغ ۱٫۶ میلیارد دلار، مبلغ ۳۲۷٫۸ میلیون دلار را به خانه بردند. جکپات پاوربال.

کالچمیت، مهندس ۵۵ ساله با شرکت هوافضا و دفاع نورتروپ گرومن، “من بازنشسته خواهم شد.” به NBC گفت مدت کوتاهی پس از آن که او و همسرش برای ادعای برنده های خود پیش قدم شدند.

بکی بل که در فوریه ۲۰۲۳ در یک نقاشی پاوربال ۷۵۴ میلیون دلار برنده شد، قبلاً قصد داشت از او بازنشسته شود. شغل در بوئینگ در ماه ژوئن او به پاوربال گفت او همچنان قصد داشت مراحل انتقال آموزش کارکنانی که نقش او را برعهده می گیرند، طی کند، اما پس از برنده شدن در مسابقات بزرگ، تاریخ بازنشستگی خود را تا پایان ماه مارس افزایش داد.

تبلیغات

تبلیغات

عروسی و ماه عسل

عروسی در ساحل

برخی از برندگان قرعه کشی درآمد خود را برای مراسم عروسی قریب الوقوع خود قرار می دهند.

توماس بارویک/گتی ایماژ


به دنبال ازدواج با عشق زندگی خود اما نمی توانید هزینه عروسی را بپردازید؟ سعی کنید به جکپات ضربه بزنید.

هالی سائول و بن لوتر، زوجی از کمبریج، انگلستان، در اکتبر ۲۰۲۱ در لاتاری ملی EuroMillions برنده شدند. برنامه های عروسی خود را کنار می گذارند برای مراقبت از دو فرزند و مخارج زندگی روزمره، آنها به بی بی سی گفت. پس از برنده شدن، لوتر در پاریس خواستگاری کرد و این زوج سرانجام برنامه ریزی جشن عروسی خود را آغاز کردند.

اولین کاری که یک مرد کارولینای شمالی پس از برنده شدن یک میلیون دلار در اکتبر ۲۰۲۲ انجام داد، تماس با نامزدش بود. لاتاری آموزش NC.

دوبیسار در مورد عروسی آینده خود گفت: “به همسر آینده ام گفتم نگران نباشید – من از آن مراقبت خواهم کرد.” آنها هنوز هم ممکن است سعی کنند هزینه آن را بپردازند، اما من به آنها اجازه نمی دهم.»

یک دامپزشک ۷۹ ساله ارتش در مریلند برنده ۵۰۰۰۰ دلار شد و گفت که او قصد داشت بعد از ۶۰ سال ازدواج بالاخره همسرش را به ماه عسل ببردخودی قبلا گزارش داده بود.

تبلیغات

تبلیغات

خیریه – از جمله توزیع پول به غریبه ها در خیابان

جعبه اهدا

بسیاری از برندگان قرعه‌کشی می‌خواهند ثروت خوب خود را به فوروارد پرداخت کنند.

اسپانیایی/ گتی ایماژ


همه برندگان قرعه کشی نمی خواهند پول را برای خود نگه دارند. برخی هستند درآمد خود را صرف امور خیریه می کنند.

پس از اینکه ارل لاپ بیش از ۲۱ میلیون دلار در قرعه کشی لوتو آمریکا در آیووا به خانه برد، به قرعه کشی IA او در حال برنامه ریزی کمک های مالی به دو بیمارستان کودکان در ایالت بود.

Tamara Laughinghouse، برنده جایزه ۲۰۰۰۰۰ دلاری پاوربال در کارولینای شمالی، گفت که قصد دارد بخشی از برنده های خود را به دبیرستان قدیمی خود برای کمک به بودجه اهدا کند. بورسیه تحصیلی برای دانشجویان آنجاطبق وب سایت لاتاری آموزش NC.

یک مرد ناشناس در گرین ویل، کارولینای جنوبی، جایزه ۱۵۰۰۰۰ دلاری پاوربال را دریافت کرد. کل مبلغ را به امور خیریه اهدا کردخودی قبلا گزارش داده بود.

لرین وست، یکی از برندگان سال ۲۰۱۸ جایزه ۶۸۷٫۸ میلیون دلاری پاوربال، ۵۰۰۰۰۰ دلار به بنیاد تراویس میلز اهدا کرد. غیرانتفاعی که از جانبازان مجروح حمایت می کند و خانواده هایشان، پس از برنده شدن، ثبت نام Des Moines گزارش شده است. او بعداً بنیاد خود را راه اندازی کرد که به نام بنیاد کالوم به نام نوه مرحومش نامگذاری شد.

و یکی از ساکنان کنتاکی کاری را انجام داد که بسیاری از تماشاگران ممکن است در آرزوی آن باشند – او پول را به غریبه های تصادفی تقسیم کرد. پس از اینکه کریستال دان ۱۴۶۰۰۰ دلار برنده بخت آزمایی خود را به دست آورد، ۲۰۰۰ دلار در لاتاری خرید. کارت های هدیه در سوپرمارکت و آنها را در اختیار مردم فروشگاه قرار داد.

دان به واشنگتن پست گفت: “من می دانم که مبارزه کردن چگونه است.” “من به تلاش برای کمک به دیگران اعتقاد دارم.”

تبلیغات

تبلیغات

اشتراک گذاری (با دوستان و خانواده) مراقبت است

زنی که پول می شمرد

زنی که پول می شمرد


کاترین مک کوئین/گتی ایماژ


آیا تا به حال با دوست یا خواهر یا برادری عهد بسته اید که اگر یکی از شما در لاتاری برنده شد، تقسیم درآمد? ممکن است عجیب به نظر برسد، اما چندین برنده لاتاری دقیقاً این کار را انجام داده اند.

توماس کوک و جوزف فینی از ویسکانسین در سال ۱۹۹۲ قول دادند که اگر هر یک از آنها برنده جکپات پاوربال شوند، جایزه را تقسیم خواهند کرد. فینی گفت که هر دو هر هفته بلیت می‌خریدند، اما هیچ‌کدام فکر نمی‌کردند که واقعاً برنده شوند NBC. اما زمانی که کوک در سال ۲۰۲۰ برنده جکپات ۲۲ میلیون دلاری شد، پیمان تقریباً ۳۰ ساله خود با فینی را حفظ کرد.

کوک به NBC گفت: “دست دادن یک دست دادن است، مرد.”

چارلز جکسون جونیور از کارولینای شمالی پس از برنده شدن ۳۴۴٫۶ میلیون دلار به قول مشابهی عمل کرد. جکپات پاوربال در سال ۲۰۱۹٫ او به برادرش ۱ میلیون دلار داد تا به پیمان دیرینه خود عمل کنند که اگر یکی از برادران در لاتاری برنده شد، برنده یک میلیون دلار به برادرش می داد. CNBC گزارش شده است.

تبلیغات

تبلیغات

قرار دادن پول به کار از طریق سرمایه گذاری

گاو وال استریت

بسیاری از برندگان کارهای مسئولانه را انجام می دهند و برنده های خود را سرمایه گذاری می کنند.

ویکیپدیا


البته، بسیاری از برندگان قرعه‌کشی مسئولیت‌پذیرترین و شاید کم هیجان‌ترین مسیر را نیز به سادگی طی می‌کنند سرمایه گذاری برنده های خود.

دیوید یاکس، برنده پاوربال نیویورک که برنده یک جکپات ۸۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۹ شد، به اولین تایمز هرالد که بعد از اینکه فهمید برنده شد خیلی آرام بود.

یاکس گفت: “من بارکد را اجرا کردم و می دانستم که وقت آن رسیده است که بروم و با مشاور مالی خود تماس بگیرم.” او به هرالد گفت که برنامه اش این بود که ابتدا سرمایه گذاری کنید و یک تراست ایجاد کنید برای پول

در ادامه بخوانید

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/how-lottery-winners-spend-invest-their-money-live-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *