۱۰ مورد از بزرگترین لحظات در تاریخ موبایل سامسونگ

۱۰ مورد از بزرگترین لحظات در تاریخ موبایل سامسونگ

زمانی بود که به صفحه نمایش گوشی های غول پیکر می خندیدند. و باور کنید یا نه، یک “صفحه نمایش تلفن به طرز خنده دار بزرگ” زمانی یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی داشت. این اندازه صفحه نمایش اصلی بود سامسونگ گلکسی نوت، اولین “فبلت”. امروز می توان گلکسی نوت را به عنوان یک پیشگام فوق العاده دانست. در بازاری که زمانی وسواس زیادی به عرضه گوشی‌های فشرده‌تر داشت، سامسونگ اولین سازنده بزرگی بود که گوشی‌های هوشمند را دقیقاً برعکس انتخاب کرد.

صفحه نمایش گلکسی نوت فقط در مورد اندازه نبود. این یک بوم برای نوآوری بود. فناوری Super AMOLED سامسونگ با گذشت زمان بهتر می شد و در Note عالی به نظر می رسید. قلم S، یک قلم همراه، عملکردی را به رابط صفحه نمایش لمسی معمولی اضافه می کند. با S Pen، کاربران می‌توانند با دقت بی‌سابقه‌ای طراحی کنند، یادداشت‌برداری کنند و حرکت کنند و از تلفن هوشمند به ابزاری برای بهره‌وری استفاده کنند.

گلکسی نوت به سهم خود از شک و تردید مواجه شد. منتقدان قابلیت دوام دستگاهی را زیر سوال بردند که دو عامل را در بر می گیرد. با این حال، پاسخ مصرف کننده این تردیدها را از بین برد. گلکسی نوت جایگاه خوبی پیدا کرد و در میان کاربرانی که به دنبال دستگاهی بودند که بتواند نیازهای کار و بازی را برطرف کند، طنین انداز شد. سامسونگ فقط یک دستگاه را اختراع نکرده بود. این یک تغییر فرهنگی را شعله ور کرده بود که در نهایت منجر به تولید تلفن های بسیار بزرگتر می شد.

با توجه به گلکسی نوت، تاثیر آن در سراسر صنعت بازتاب یافت. رقبا به زودی پتانسیل عوامل شکل بزرگتر و تعامل مبتنی بر قلم را تشخیص دادند. دسته بندی فبلت ها که زمانی با شک و تردید مواجه شد، به سنگ بنای بازار گوشی های هوشمند تبدیل شد. در حالی که عرضه گلکسی نوت یک نقطه بزرگ غیرقابل انکار در تاریخ سامسونگ است، همچنین یک نقطه بزرگ در تاریخ گوشی های هوشمند به طور کلی است.


منبع: https://www.slashgear.com/1472466/biggest-moments-samsung-mobile-history/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *