۱۰ مورد از مفیدترین نکات، ترفندها و ویژگی های پنهان Fitbit

۱۰ مورد از مفیدترین نکات، ترفندها و ویژگی های پنهان Fitbit

دستیارهای صوتی روز به روز بیشتر و بیشتر محبوب می شوند، با امثال دستیار گوگل و الکسا اکنون در مجموعه عظیمی از دستگاه های هوشمند استفاده می شود. این دستگاه‌ها می‌توانند زندگی را بسیار آسان‌تر کنند و به افراد این امکان را می‌دهند که اطلاعات را به دست آورند، وظایفی را انجام دهند یا عملکردهای خاصی را به سادگی با گفتن یک فرمان با صدای بلند انجام دهند. بنابراین جای تعجب نیست که برخی از دستگاه های Fitbit – یعنی Fitbit Sense، Fitbit Sense 2، Fitbit Versa 2، Fitbit Versa 3 و Fitbit Versa 4 – اکنون از الکسا و Google Assistant پشتیبانی می کنند.

تنها نقطه ضعف این ادغام این است که میکروفون ساعت Fitbit شما همیشه روشن نیست. به همین دلیل، دستیارهای صوتی را نمی‌توان در ابتدا به سادگی با صحبت کردن با آن‌ها مانند سایر دستگاه‌های هوشمند هنگامی که می‌گویید «Hey Alexa» یا «Okay, Google» فعال کرد. در عوض، دستیارهای صوتی تنها زمانی شروع به گوش دادن می‌کنند که برنامه‌های مربوطه خود را در دستگاه Fitbit باز کنید، اگرچه انجام این کار نسبتاً آسان است و حتی می‌توان آن را به‌عنوان یک میانبر تنظیم کرد، بنابراین نیازی به پیمایش در چندین منو نیست.

هنگامی که به حساب دستیار صوتی مربوطه خود وارد شدید و آن را در Fitbit خود فعال کردید، می توانید از آن برای انجام هر کاری که انتظار دارید هنگام استفاده از آن در دستگاه های دیگر استفاده کنید، استفاده کنید. این می تواند شامل تنظیم تایمر یا زنگ هشدار، درخواست اطلاعات از اینترنت، یا شروع کارهایی در دستگاه Fitbit مانند ردیابی یک تمرین باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1480826/fitbit-tips-tricks-hidden-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *