۱۰ نمایش عالی از سال ۲۰۲۳ برای پخش در Amazon Prime Video

Amazon Prime Video پر از نمایش های عالی برای تماشا است. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، در اینجا تعدادی از بهترین سریال های منتشر شده در سال جاری را معرفی می کنیم.

Amazon Prime Video دومین امتیاز برتر است که با اشتراک Prime ارائه می شود (البته به غیر از ارسال رایگان دو روزه)، و کتابخانه آن تنها به رشد خود ادامه می دهد. در حالی که Prime Video اغلب تحت الشعاع امثال نتفلیکس و مکس قرار می گیرد، محدوده شگفت انگیزی دارد، چه به دنبال یک کمدی سبک دل، تریلر روانشناختی یا یک سریال انیمیشنی هیجان انگیز باشید.

با این وجود، لیست ما از بهترین نمایش های منتشر شده در Amazon Prime Video در سال جاری است.

شکست ناپذیر

اگر به دنبال برداشتی تازه از ژانر ابرقهرمانی هستید، باید آن را بررسی کنید شکست ناپذیر. این مجموعه انیمیشن اولین بار در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، اما فصل دوم آن به تازگی منتشر شد – و ناامید کننده نیست. شکست ناپذیر مارک گریسون ۱۷ ساله (با صداپیشگی استیون یون) را دنبال می کند که پیچیدگی زندگی نوجوانی را دنبال می کند، همه اینها در حالی که قدرت های خود را توسعه می دهد و با پدرش که اتفاقاً قدرتمندترین ابرقهرمان جهان است، برخورد می کند.

ژنرال V

ژنرال V یک سریال ابرقهرمانی دیگر در Amazon Prime Video است. این یک spinoff از پسر ها، که به این معنی است که به همان اندازه پرخاشگر – و خشن – است که خواهر و برادرش نمایش می دهند. داستان ماری مورو (جاز سینکلر)، ابرقهرمانی با توانایی دستکاری خون را دنبال می کند که امیدوار است پس از ثبت نام در دانشگاه معتبر گودولکین، گذشته غم انگیز خود را پشت سر بگذارد. در عوض، او خود را درگیر معمایی می‌داند که مؤسسه امیدوار بود پنهان بماند.

من یک باکره هستم

من یک باکره هستم یک داستان عجیب و غریب است که کوتی (جارل جروم) نوجوانی ۱۳ فوتی را دنبال می کند که به دلیل جثه اش بیشتر عمرش در پناه عمه و عمویش بوده است. اما وقتی بالاخره دنیای واقعی را تجربه می‌کند، چالش‌هایی را که سیاه‌پوستان در آمریکا با آن روبرو هستند، فقط در مقیاسی بزرگ‌تر تجربه می‌کند. به کارگردانی بوتس رایلی من یک باکره هستم به طرز هنرمندانه ای موضوعات پیچیده ای مانند مسابقه را با موضوع فوق العاده تر می بافد.

وظیفه هیئت منصفه

کلیپ هایی از هیئت داوران وظیفه duty در TikTok گردش کرده است و دلیل خوبی هم دارد. وظیفه هیئت منصفه به عنوان یک سریال تلویزیونی واقعی مستند خنده دار است که یک مرد بی ادعا به نام رونالد گلدن را در هیئت منصفه یک پرونده دادگاه جعلی قرار می دهد. بقیه اعضای هیئت منصفه نیز جعلی هستند، با بازیگران و کمدین هایی مانند جیمز مارسدن که برای دریافت واکنش از رونالد دست به انواع جنجال های وحشیانه می زند. وظیفه هیئت منصفه در سرویس پخش رایگان آمازون با پشتیبانی از تبلیغات Freevee موجود است که می توانید از طریق Prime Video به آن دسترسی داشته باشید.

کلاس ۰۷

کلاس ۰۷ یک کمدی سبک دل با یک مقدمه بسیار جالب است. سریال استرالیایی با شخصیت اصلی ما، زوئی (امیلی براونینگ) شروع می شود که با دیدار مجدد ۱۰ ساله دبیرستان دخترانه اش روبرو می شود. با این حال، رویداد به سرعت وارد هرج و مرج می شود – اما نه به دلایلی که ممکن است فکر کنید. یک موج جزر و مدی فاجعه بار به جشن می رسد و همکلاسی های سابق را مجبور می کند که گذشته خود را دفن کنند و با هم کار کنند تا از فاجعه جان سالم به در ببرند.

ازدحام

ازدحام یک تریلر روانشناختی است که یکی از طرفداران را دنبال می کند که وسواس را به سطح دیگری می برد. آندره “دره” گرین (دومینیک فیشبک) از ستاره پاپ تخیلی نیجاه که شباهت های آشکاری با بیانسه دارد، بت می کند، اما این وسواس دره را به سمت توهم و در نهایت خشونت سوق می دهد. اگرچه ممکن است سریال هفت قسمتی از برخی جنبه ها کوتاه بیاید، اما هنوز هم لحظات جذاب زیادی دارد که ارزش دیدن را دارد.

به فال نیک

فصل دوم نیل گیمن به فال نیک به هواداران پاسخ می دهد. دیوید تنانت در نقش دیو کرولی و مایکل شین در نقش فرشته آزیرافال بازی می‌کنند، زوجی بعید که در حین یادگیری همزیستی روی زمین به دوستان خوبی تبدیل شده‌اند. در این فصل، رابطه کراولی و آزیرافال تنها به شکوفایی خود ادامه می دهد زیرا آنها با یک درگیری کاملاً جدید در مورد فرشته گابریل سروکار دارند.

دیزی جونز و شش

دیزی جونز و شش در دهه ۱۹۷۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد و مسیر موفقیت یک گروه داستانی را در قالبی به سبک مستند دنبال می کند. این نمایش که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است، ارزش دیدن را به تنهایی برای حالات قدیمی مدرسه دارد. اما خط داستانی جذاب، همراه با موسیقی اصلی، واقعاً این سریال را متمایز می کند.

خانم میزل شگفت انگیز

اگر به آن نرسیده اید خانم مایزل شگفت انگیز با این حال، اکنون بهترین زمان است. آمازون پرایم ویدیو به تازگی فصل پنجم و آخرین فصل را در سال جاری منتشر کرده است، به این معنی که می‌توانید سریال را به طور کامل تماشا کنید بدون اینکه نگران انتظار قسمت‌های جدید باشید. راشل برازناهان در نقش میریام مایزل نقش‌آفرینی می‌کند که تصمیم می‌گیرد از زندگی خود به عنوان یک خانه‌دار کناره‌گیری کند تا در یک شهر نیویورک متعلق به دهه ۵۰ در استندآپ کمدی فعالیت کند.

قدرت

قدرت نشان می دهد چه اتفاقی می افتد زمانی که دختران نوجوان به طور ناگهانی توانایی شلیک برق از نوک انگشتان خود را پیدا می کنند. همانطور که دختران در سراسر جهان متوجه می شوند که این قدرت را توسعه داده اند، این امر به شدت زندگی آنها را تغییر می دهد، و همچنین زندگی کسانی را که اکنون باید به اراده خود خم شوند. این سریال همچنین دارای بازیگران کاملاً قابل تشخیصی است که تونی کولت، جان لگوئیزامو و تد لاسو ستاره Toheeb Jimoh.


منبع: https://www.theverge.com/23952477/amazon-prime-video-best-shows-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *