۱۲ دوربین هیجان انگیز ۲۰۲۴، از جانشین Fujifilm X100V تا Samsung Galaxy S24 Ultra

در سال ۲۰۲۳، دنیای عکس و فیلم تحت سلطه حضور هوش مصنوعی بود. از فریب دادن قضات تا برنده مسابقات عکاسیبرای قدرت دادن به Adobe Photoshop بزرگترین به روز رسانی را دریافت کرده است در یک دهه، به علاوه توانمندترین سیستم‌های فوکوس خودکار در دوربین‌هایی مانند سال ۲۰۲۳ بهترین دوربین حرفه ایرا سونی A7R Vهوش مصنوعی کلمه کلیدی بوده است.

هرجا که می‌خواهید روی تأثیر هوش مصنوعی بر عکاسی باشید و دارد، لایکا با معرفی گامی ضد هوش مصنوعی برداشت. اعتبار محتوا در Leica M11-Pو سونی قرار است در سال ۲۰۲۴ از آن پیروی کند – اینجا برای ماندن است و همینطور است تغییر نحوه عملکرد دوربین های ما. با مدل‌های جدید با الگوریتم‌های فوکوس خودکار بهبودیافته، کاهش نویز بهتر و اصلاح‌های هوشمندانه‌تر لنز، زندگی پشت دوربین آسان‌تر می‌شود.

از نظر سخت‌افزاری، سال ۲۰۲۳ ما را با چنین دوربین‌های پنج ستاره‌ای برکت داد نیکون Z8، فوجی فیلم GFX100 II و پاناسونیک S5 IIاگرچه مسلما هیچ چیز پیشگامانه ای وجود نداشت، علاوه بر اینکه سونی در پایان سال با سونی A9 III – اولین دوربین در نوع خود که از شاتر جهانی استفاده می کند.

DJI سال ۲۰۲۳ تماشایی را نیز داشت و بهترین پهپادهای مصرفی را به بازار عرضه کرد. ما با اعطای دوربین سه گانه به بهبود سخت افزار دوربین DJI پی بردیم DJI Mavic 3 Pro جایزه برتر به عنوان بهترین دستگاه دوربین در جوایز انتخاب ۲۰۲۳ ما – اولین باری است که یک پهپاد این جایزه را دریافت می کند.

ما فکر می‌کنیم سال آینده می‌تواند حتی بهتر باشد، با دوربین‌های جدید فوق‌العاده، مانند دوربین‌هایی که مدت‌ها شایعه شده است. جانشین فوجی فیلم X100V. همچنین کاملاً غیر واقعی نیست که DJI بتواند وارد فضای دوربین بدون آینه شود و فناوری Ronin 4D خود را به یک دوربین کاملاً جدید با لنز قابل تعویض دستی منتقل کند. همچنین منتظر یک فناوری جدید دوربین ورزشی حرفه ای مانند Canon EOS R1 باشید، چه با بازی های المپیک پاریس که در ماه جولای آغاز می شود. و با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند همچنان محبوب‌ترین دوربین‌ها هستند، ما مراقب جدیدترین پیشنهادات اپل و سامسونگ هستیم.

در اینجا، به ترتیب معکوس، ۱۲ دوربین هیجان انگیزی که انتظار داریم در سال ۲۰۲۴ ببینیم، آورده شده است.

۱۲ دوربین هیجان انگیز سال ۲۰۲۴

۱۲٫ نیکون Z6 III

۱۲ دوربین هیجان انگیز ۲۰۲۴، از جانشین Fujifilm X100V تا Samsung Galaxy S24 Ultra

نیکون Z6 II (اعتبار تصویر: نیکون)
  • رتبه‌بندی احتمال: ۴/۵
  • امتیاز هیجان: ۳/۵

اخیراً زمزمه های الف نیکون Z6 II جانشینی که به احتمال زیاد Z6 III نامیده می شود. ما هنوز شایعات معتبری ندیده‌ایم که تصویری دقیق از انتظارات را نشان دهد، اما سه سال از نسل دوم مدل می‌گذرد که یکی از این مدل‌ها است. بهترین دوربین های بدون آینه برای پول، بنابراین در مورد جایگزینی است.

تجهیزات پرکار نیکون مت اروین یوتیوب حدس زده می شود که Z6 III دارای سنسور ۲۴ مگاپیکسلی فول فریم جدید با عملکرد ISO بالا، خواندن سریع تر و عملکرد فوکوس خودکار بهبود یافته خواهد بود. نیکون Z8. کیفیت ویدیو نیز با وضوح ۶K در مقایسه با خروجی ۴K Z6 II بهبود خواهد یافت. همچنین می‌تواند ویدیوی «دروازه باز» باشد، به این معنی که Z6 III اطلاعات را از تمام عرض دریافت می‌کند و ارتفاع کامل سنسور ۳:۲، بسیار شبیه به پاناسونیک S5 II. این اولین مورد برای نیکون خواهد بود.

همچنین ممکن است یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر به جای نوع شیب دار وجود داشته باشد، در حالی که ارگونومی احتمالاً ثابت خواهد ماند. اگر تمام تغییرات شایعه شده محقق شود، Z6 III می تواند ارتقاء مناسبی نسبت به Z6 II باشد. در مورد اینکه چقدر ممکن است هزینه داشته باشد، به جدایی معقول از Z8 نیاز خواهد داشت، اما احتمالاً از Z6 II بالاتر شروع می شود، در حدود ۲۵۰۰ دلار / ۲۵۰۰ پوند / ۴۲۰۰ دلار استرالیا.

۱۱٫ DJI Mini 4

  • رتبه‌بندی احتمال: ۳/۵
  • امتیاز هیجان: ۳/۵

DJI Mini 3 در هوا

DJI Mini 3 در حال پرواز (اعتبار تصویر: آینده)

DJI به ویژه در سال ۲۰۲۳ فعال بود و راه اندازی شد بهترین پهپادها همیشه برای مصرف کنندگان و به روز رسانی بیشتر خطوط تولید خود، از جمله خطوط جدید Mini 4 Pro، هوا ۳، Mavic 3 Pro و الهام بخش ۳. با این حال، یک سری محبوب از پهپادهای آن وجود داشت که در سال ۲۰۲۳ مدل نسل بعدی را دریافت نکرد – سری Mini.

ما امتیاز می دهیم مینی ۳ به عنوان بهترین پهپاد مبتدی برای اکثر مردم، و با وجود اینکه کمتر از دو سال از عمر آن می گذرد، در سال ۲۰۲۴ جانشینی خواهد داشت، اگر رکورد گذشته DJI قابل قبول باشد. در این مرحله شایعات کمی وجود دارد، اما ما انتظار داریم که اولین اخبار را در سال آینده ببینیم.

واضح‌ترین زمینه‌ها برای بهبود عبارتند از افزودن قابلیت جلوگیری از برخورد – که در Mini 3 وجود ندارد، در حالی که Mini 4 Pro دارای جلوگیری از موانع همه‌جهت است – و حالت‌های ردیابی سوژه، که مجدداً در Mini 3 وجود ندارد. محدودیتی برای میزان وجود دارد. DJI می تواند Mini 3 زیر ۲۵۰ گرمی را بدون تجاوز به سهم بازار Mini 4 Pro بهبود بخشد، بنابراین مدل آینده Mini احتمالاً یک به روز رسانی جزئی خواهد بود. قیمت احتمالاً از حدود ۵۰۰ دلار / ۴۵۰ پوند / ۷۵۰ دلار استرالیا فقط برای پهپاد شروع می شود.

۱۰٫ Samsung Galaxy S24 Ultra

  • رتبه‌بندی احتمال: ۵/۵
  • امتیاز هیجان: ۳/۵

Samsung Galaxy S23 Ultra دست روی سفید با قاب سبز

Samsung Galaxy S23 Ultra (اعتبار تصویر: آینده | الکس واکر-تاد)

ما می دانیم که گلکسی اس ۲۴ اولترا در ژانویه یا احتمالاً فوریه عرضه می شود و کار سختی برای دنبال کردن دارد. Galaxy S23 Ultra قبلا به عنوان رتبه بندی شده است بهترین گوشی دوربین در دسترس. پیش‌بینی‌هایی نیز انجام داده‌ایم S24 Ultras احتمالا چه دوربین هایی خواهد داشتو شایعات حاکی از یک به روز رسانی جزئی است، از این رو سطح هیجان ما در حد متوسط ​​است.

اکثر دوربین های S23 Ultra احتمالا باقی خواهند ماند: دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، زوم اپتیکال ۱۰ مگاپیکسلی، به علاوه یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی. این دوربین پریسکوپ تله فوتو است که گفته می شود از زوم اپتیکال ۱۰ مگاپیکسلی به زوم اپتیکال ۵۰ برابری ۵۰ مگاپیکسلی تغییر می کند. دومی گزینه معقول تری به نظر می رسد – آن پیکسل های اضافی پتانسیل برش بیشتری را برای به دست آوردن موثر مهارت های تله فوتو در زوم طولانی تر ارائه می دهند.

فقط به این دلیل که دوربین ها تا حد زیادی یکسان هستند، این بدان معنا نیست که S24 Ultra از همان سنسورها استفاده می کند. شاید یک سنسور بزرگتر برای بهبود عملکرد در نور کم روی کارت ها باشد. به احتمال زیاد، S24 Ultra برخی از آخرین ترفندهای دوربین هوش مصنوعی را به نمایش خواهد گذاشت. این که آیا اینها رقیب خواهند بود یا نه گوگل پیکسل ۸ پرو– برای خوب و بد – ما به زودی متوجه خواهیم شد. ما امیدواریم که ثابت شود اشتباه می کنیم، اما بهترین گوشی دوربینجانشین احتمالاً گام های کوچکی برخواهد داشت. قیمت آن نیز ارزان نخواهد بود و قیمت‌های آن احتمالاً از ۱۱۹۹٫۹۹ دلار / ۱۲۴۹ پوند / ۱۹۴۹ دلار استرالیا برای ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم شروع می‌شود.

۹٫ Canon EOS R5 II

  • رتبه‌بندی احتمال: ۴/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

ماکت Canon EOS R5 II مستقیماً در جلو بدون لنز

ماکت Canon EOS R5 II (اعتبار تصویر: Canon Rumors)

برخلاف شایعات، یک EOS R5 II در سال ۲۰۲۳ به اجرا در نیامد، اما اکنون برای عرضه در سال ۲۰۲۴، نزدیک به EOS R1 (نگاه کنید به زیر) انتظار می رود. این یک جفت دوربین فوق‌العاده است که در یک لحظه می‌تواند سال ۲۰۲۴ را برای طرفداران کانن سال هیجان‌انگیزتر از سال ۲۰۲۳، به‌ویژه حرفه‌ای‌ها، کند.

ما چه چیزی را به اشتراک گذاشتیم ما دوست داریم آن را در EOS R5 II ببینیمو این شامل سنسور فول فریم ۶۱ مگاپیکسلی Canon با بالاترین رزولوشن، با عکاسی پشت سر هم در حدود ۳۰ فریم بر ثانیه است. سایت خواهر ما Digital Camera World نیز نحوه اولین هیبرید عکاسی را به اشتراک گذاشت همچنین می تواند نرخ فریم ویدیویی بهتری را ارائه دهدبا ۸K تا ۶۰ فریم در ثانیه و ۴K تا ۲۴۰ فریم در ثانیه – دومی فوق العاده خواهد بود.

ما قبلاً به آن امتیاز می دهیم EOS R5 به عنوان بهترین دوربین عکاسی کانن تا به حال، و جانشین آن به نظر می رسد بسیار قدرتمند باشد دوربین حرفه ای، و یک مدعی جایزه ۲۰۲۴٫ با این حال، با رقبای قانع کننده مانند نیکون Z8 در حال حاضر در این زمینه، کانن باید در مورد قیمت EOS R5 II بسیار تهاجمی عمل کند – مدل نسل اول در ابتدا ۳۸۹۹ دلار / ۴۲۹۹ پوند / ۶۸۹۹ دلار استرالیا قیمت داشت و قبلاً توسط Z8 و Z8 کاهش یافته بود. سونی A7R V.

۸٫ Sony RX1R III

  • رتبه‌بندی احتمال: ۲/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

دوربین Sony RX1R II در پس زمینه خاکستری

سونی RX1R II (اعتبار تصویر: سونی)

ما انتظار نداشتیم که a سونی RX1 II جانشین دوربین کامپکت فول فریم ۲۰۱۶ با لنز ثابت ۳۵ میلی متری f/2 در سال ۲۰۲۳ متوقف شد، اما پس از آن شایعات از طریق دوربین جدید ظاهر شد و به ویژه برای عکاسان رپورتاژ حرفه ای امید را دوباره زنده کرد.

مشخصات شایعه شده سومین قسمت از سری دوربین های RX1 سونی نازک است، اما می تواند شامل لنز ۳۵ میلی متری با دیافراگم بازتر f/1.4 و سنسور فول فریم ۶۱ مگاپیکسلی سونی باشد، همانطور که در دوربین استفاده می شود. سونی A7C R. این یک جهش بزرگ از رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی RX1R II خواهد بود و RX1R III را به یک فوق العاده تبدیل می کند. دوربین کامپکت درجه یک و لایکا Q3 جایگزین، برای پول کمتر. هنوز هم ارزان نخواهد بود – ما حدود ۴۰۰۰ دلار / ۴۰۰۰ پوند / ۶۵۰۰ دلار استرالیا تخمین می زنیم.

سونی همچنین می‌تواند دوربین عکاسی خیابانی خود را به جدیدترین سیستم فوکوس خودکار خود مجهز کند، که شامل تشخیص سوژه با هوش مصنوعی بهبودیافته است، اگرچه به‌عنوان اولین دوربین عکاسی بعید است که بهترین مشخصات ویدیویی سونی را داشته باشد. اگر سونی بتواند سایز را پایین نگه دارد، به خصوص با یک لنز جدید، این یک شاهکار فوق العاده چشمگیر خواهد بود – و ما به آن توجه خواهیم کرد.

۷٫ GoPro Max 2

  • رتبه‌بندی احتمال: ۴/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

GoPro Max در پس زمینه سبز

GoPro Max (اعتبار تصویر: GoPro)

۳۶۰ درجه گوپرو مکس ۲ در نسخه ۲۰۲۳ ما از این لیست نیز قرار داشت، و اگرچه محقق نشد، اما در جریان رویداد پرتاب Hero 12 Black در سپتامبر، زمانی که نیک وودمن، مدیرعامل GoPro فاش کرد که جانشین Max است، سوخت روی شایعات ریخته شد. در حال کار است و ارزش صبر کردن را خواهد داشت.” ما مطمئناً در مورد GoPro Max 2 هیجان‌زده‌تر هستیم، زیرا Hero 12 Black کمی خیس بود – Max 2 می‌توانست پیشرفت‌های واقعی را به همراه داشته باشد و آن را به چالش بکشد Insta360 X3 برای تبدیل شدن به یکی از بهترین دوربین های ۳۶۰ دور و بر.

در مورد مشخصات جدید چیز زیادی برای رفتن وجود دارد. Max 2 باید حسگرهای بهتری نسبت به مدل اصلی پنج ساله داشته باشد حداکثر – شاید دو مورد از نوع ۱/۱٫۷ اینچی که در Hero 12 Black یافت می شود – به علاوه ویدیوی ۵K/60p و تقریباً مطمئناً آخرین پردازنده GP2 GoPro (یا شاید حتی یک GP3).

اما سخت‌افزار واقعاً چیز ساده‌ای است – وقتی صحبت از دوربین‌های ۳۶۰ به میان می‌آید، این نرم‌افزار است که واقعاً تجربه را ایجاد می‌کند، زیرا می‌توانید پس از فیلم‌برداری، دوربین خود را به هر جهتی هدایت کنید (مزیت اصلی ۳۶۰ دوربین‌ها) همچنین می‌توانند به سرعت به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل شوند. اگر گوپرو این بار موفق به حل این بخش از معادله شود، Max 2 در نهایت می تواند اکشن دوربین و جایگزین Insta360 باشد که چندین سال منتظر آن بودیم، اگرچه اگر تقریباً همان قیمت راه اندازی باشد، ارزان نخواهد بود. حداکثر، که حدود ۵۰۰ دلار آمریکا / ۴۸۰ پوند / ۸۰۰ دلار استرالیا بود.

۶٫ Ricoh GR IV

  • رتبه‌بندی احتمال: ۴/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

دستی که دوربین Ricoh GR IIIx را در دست گرفته است

Ricoh GR IIIx (اعتبار تصویر: آینده)

اگر یک دوربین معمولی روزانه می خواهید که به راحتی در جیب قرار گیرد، واقعاً نمی توانید با آن اشتباه کنید. ریکو GR III سلسله. و هنگامی که طراح Ricoh GR Inaba San در خلال مصاحبه اشاراتی را ارائه کرد – که در Ricoh’s به اشتراک گذاشته شد، طرفداران عکاس خیابانی رونق زیادی گرفتند. یوتیوب در ماه دسامبر – که قسط چهارم در راه است.

ما انتظار تغییرات زیادی را در آخرین مدل نداریم و احتمالاً همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C و لنز ۲۸ میلی‌متری f/2.8 تیز مانند GR III را دارد. با این حال، اگر یک GR IV بالقوه دارای فلاش داخلی، کیفیت ساخت بهتر، فوکوس خودکار بهبود یافته و صفحه نمایش لمسی شیب باشد، یک جایگزین عالی X100V خواهد بود که کوچکتر و واقعاً جیبی است و با برآورد ۵۰ درصد درخواست کمتر. قیمت در حدود ۱۱۰۰ دلار / ۱۰۰۰ پوند / ۱۸۰۰ دلار استرالیا. جذابیت زیادی در این دوربین طاقچه وجود خواهد داشت.

۵٫ Canon EOS R1

  • رتبه‌بندی احتمال: ۴/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

مدلی از Canon EOS R1

مدلی از Canon EOS R1 (اعتبار تصویر: Canon)

این باید طولانی ترین شایعه دوربین در تمام دوران باشد – حدود سه سال از صحبت درباره Canon EOS R1 برای اولین بار شروع به انجام دور. با این حال، درست زمانی که امیدمان به دیدن سطح پرچمدار بدون آینه را از دست می داد، دور تازه ای از شایعات حاکی از آن بود که R1 واقعاً وارد بازار خواهد شد – و شاید لازم نباشد بیش از این برای آن منتظر بمانیم، چه اتفاقی برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس افتاد. بازی در گوشه و کنار.

اگر قرار است با جدید رقابت کند سونی A9 IIIEOS R1 به قدرتمندترین فناوری دوربین کانن تا کنون نیاز خواهد داشت، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا دوربین ورزشی حرفه ای شایعه شده اولین مدل کانن در نوع خود خواهد بود که از شاتر جهانی استفاده می کند یا خیر. منتظر سریعترین عکسبرداری پشت سر هم، وضوح متوسط ​​در حدود ۳۰ مگاپیکسل، پردازنده های نسل بعدی، سخت ترین کیفیت ساخت تا کنون باشید. اوه، و سنسور فوکوس خودکار «چهار پیکسلی» بسیار پرطرفدار، که به نظر می رسد بهترین عملکرد فوکوس خودکار Canon را ارائه می دهد. همه مال شما برای ۷۰۰۰ دلار / ۶۵۰۰ پوند / ۱۰۵۰۰ دلار استرالیا، فقط برای بدنه.

۴٫ دوربین فیلم کامپکت پنتاکس

  • رتبه‌بندی احتمال: ۲/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

دوربین فیلمبرداری Pentax K1000 در سایه

دوربین فیلمبرداری کلاسیک Pentax K1000 (اعتبار تصویر: Sigmar Stein / Shutterstock)

ریکو آن را اعلام کرد پروژه دوربین فیلم در سال ۲۰۲۲ و بعداً در سال ۲۰۲۳ تأیید کرد که اولین مدل از یک سری دوربین های آنالوگ یک دوربین فیلم کامپکت پنتاکس.

اخیراً فیلم مدت زیادی را در معرض نور خورشید قرار داده است، و Pentax با توجه به غنی بودن آن، کاندیدای عالی برای ارائه دوربین‌های جدید به بازار است. دوربین فیلمبرداری میراث با دوربین های افسانه ای مانند K1000. منطقی است که پنتاکس به جای بازار خاموش دوربین های DSLR که همچنان در آن ادامه دارد، بر روی فیلم تمرکز کند – و امکان پذیر است که پنتاکس می تواند منجر به تجدید حیات فیلم شود.

چه انتظاری از دوربین فیلم Pentax جدید داریم؟ قبلاً به ما گفته شده است که این یک دوربین کامپکت قدیمی به سبک SLR خواهد بود، با یک مکانیزم عمل اهرمی با پیچ دستی که دارای یک چرخ ضامن دار با بازخورد شنیداری و کمی بیشتر است. با این وجود، ما هیجان‌زده هستیم و زیبایی آنالوگ آینده، افزودنی فوق‌العاده به دنیای دیجیتال اول ما خواهد بود. در مورد اینکه چقدر هزینه خواهد کرد، هنوز خبری نیست.

۳٫ آیفون ۱۶ پرو مکس

  • رتبه‌بندی احتمال: ۵/۵
  • امتیاز هیجان: ۴/۵

دوربین های سری آیفون 15 پرو در پس زمینه بژ

دوربین های آیفون ۱۵ پرو مکس (اعتبار تصویر: اپل)

در صورتی که شایعات مورد توجه قرار گیرند، آیفون ۱۶ پرو مکس بهبودهای دوربین قابل توجهی نسبت به آینده دریافت خواهد کرد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا. در واقع، حتی ممکن است جداول تغییر کند، با S24 Ultra که به جای زوم ۱۰ برابری S23 Ultra به دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۵ برابری بسنده می کند، در حالی که آیفون ۱۶ پرو مکس می تواند یک دوربین فوق تله فوتو با تا ۳۰۰ میلی متر برسد.

به نظر می رسد اپل با دوربین جدید ۳۰۰ میلی متری متوقف نمی شود. لنز فوق عریض می تواند یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی باشد – این ۴ برابر وضوح آن است ۱۵ پرو مکسو در واقع رقیب آن کهکشانی Sony Xperia 1 Vکه کیفیت تصویر در نور کم را بهبود می بخشد.

آخرین پرچمدار احتمالاً حدود ۱۱۹۹ دلار / ۱۳۹۹ پوند / ۲۰۹۹ دلار استرالیا قیمت خواهد داشت، بنابراین برای همه مناسب نیست، اما می تواند بهترین تلفن دوربین اپل باشد. ما احتمالاً متوجه خواهیم شد که آیا بهبودهای شایعه شده برای ارتقای آیفون ۱۶ پرو مکس به رتبه اول در راهنمای بهترین دوربین گوشی های ما در سپتامبر، که از نظر تاریخی ماه سالی است که آخرین دور آیفون ها در آن قرار دارند، کافی است یا خیر. راه اندازی شد. بیاورید. آی تی. بر.

۲٫ دوربین بدون آینه جدید DJI

  • رتبه‌بندی احتمال: ۲/۵
  • امتیاز هیجان: ۵/۵

دوربین DJI Ronin 4D-8K در استودیویی با نور آبی با پس‌زمینه نور قرمز

دوربین DJI Ronin 4D-8K (اعتبار تصویر: DJI)

DJI سال ۲۰۲۳ دیدنی و جذابی داشت و بهترین پهپادها را برای مصرف کنندگان عرضه کرد، به ویژه دوربین سه گانه DJI Mavic 3 Proدوربین وبلاگ نویسی مورد علاقه جدید ما، Osmo Pocket 3و یک جایگزین عالی GoPro، Osmo Action 4. DJI یک بازیکن قدیمی در فضاهای پهپاد و دوربین های اکشن است، اما فکر می کنم می تواند در سال ۲۰۲۴ کار هیجان انگیزتری انجام دهد: بازار دوربین های بدون آینه را مختل کند.

DJI در حال حاضر اجزای اصلی را برای ایجاد یک پیشنهاد منحصر به فرد دارد، همانطور که در دوربین DJI Ronin 4D-8K دیده می شود، آماده است تا به یکی از ما تبدیل شود. بهترین دوربین های فیلمبرداریو می تواند آن را چکه کند دوربین سینمایی رونین ۴ بعدی فناوری rig (تصویر بالا را ببینید) به یک دوربین کاملاً جدید بدون آینه با سنسور فول فریم دستی که ویدیوهای ۸K فیلمبرداری می‌کند و دارای بهترین تثبیت‌کننده تصویر در کلاس، حافظه داخلی سخاوتمندانه و پایه لنز قابل تعویض است. شرکت‌هایی مانند سونی و کانن به شدت تحت تأثیر چنین موج شوکی قرار خواهند گرفت – امیدواریم این پیش‌بینی جسورانه محقق شود و DJI بازار بدون آینه را تکان دهد.

۱٫ فوجی فیلم X100R

  • رتبه‌بندی احتمال: ۴/۵
  • امتیاز هیجان: ۵/۵

دوربین فوجی فیلم X100V روی میز چوبی

Fujifilm X100V فروخته شده (اعتبار تصویر: آینده)

با توجه به اینکه X100V 2020 هنوز در اکثر خرده فروشان پس از تبدیل شدن به یک موجودی موجود نیست. روند TikTokبهترین شانس شما برای دریافت جدیدترین و بهترین فناوری فوجی فیلم در سری محبوب X100 ممکن است این باشد که آنچه را که می تواند تبدیل به بهترین دوربین کامپکت در اطراف، X100R شایعه شده است.

X100R چه چیزی می تواند به میز بیاورد؟ ما را گردآوری کرده ایم قابل اعتماد ترین شایعات X100Rاما نکات برجسته عبارتند از همان سنسور ۴۰ مگاپیکسلی APS-C که در آن وجود دارد X-T5 و X-H2جدیدترین X-processor 5، عمر باتری بهبود یافته، به علاوه تثبیت کننده تصویر درون بدن. اگر تغییری در لنز ثابت ۲۳ میلی متری f/2 ایجاد شود، شگفت زده خواهیم شد.

با توجه به شایعات، ما نباید زیاد منتظر باشیم تا بفهمیم – تاریخ عرضه احتمالی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ است، در حالی که قیمت لیست می تواند حدود ۱۵۹۹ دلار / ۱۴۹۹ پوند / ۲۶۴۹ دلار استرالیا باشد. چهار سال از X100V می گذرد، امیدواریم آخرین نسخه ارزش صبر کردن را داشته باشد – و از روی خودخواهانه، روند رو به رشدی نداشته باشد، تا بتوانیم یکی از آن ها را به دست آوریم!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/the-12-most-exciting-cameras-of-2024-from-a-fujifilm-x100v-successor-to-the-samsung-galaxy-s24-ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *