۱۲ مدل معتبر مزدا که تا به حال ساخته شده است

۱۲ مدل معتبر مزدا که تا به حال ساخته شده است

مزدا۶ ۲۰۲۱ یک سدان خانوادگی با موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین و ۴ در است که در طول هشت سال تولید خود که از سال ۲۰۰۳ شروع شد، به خوبی با نزدیک ترین رقبای خود یعنی هوندا آکورد و هیوندای سوناتا رقابت کرد. تجربه رانندگی بالاتر از حد متوسط ​​را با عملکرد خوب و هندلینگ استثنایی ارائه می دهد.

در سال ۲۰۲۱، مزدا۶ دو گزینه موتور را ارائه کرد. مدل پایه ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۸۶ پوند فوت گشتاور تولید می کرد، در حالی که موتور توربوشارژ با استفاده از بنزین با اکتان بالا تا ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ پوند فوت گشتاور تولید می کرد. هر دو به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با تعویض دنده نرم متصل بودند که نیرو را به چرخ های جلو می فرستد. نتایج تست ماشین و راننده نسخه ۲۵۰ اسب بخاری را با شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت در ۶٫۱ ثانیه، یک چهارم مایل زمان ۱۴٫۷ ثانیه در ۹۷ مایل در ساعت و حداکثر سرعت ۱۴۹ مایل در ساعت نشان می دهد.

اگرچه مزدا۶ در تمام ۱۸ سال تولید دارای رکوردی عالی در قابلیت اطمینان است، اما برخی از سال ها قابل اعتمادتر از سایرین هستند. مطابق با کمک خلبانبهترین سال ها ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸، ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هستند. جی دی پاور به مزدا ۶ امتیاز داد با ۸۳ از ۱۰۰ برای قابلیت اطمینان، به این معنی که ماشین بدون تعمیرات گران قیمت بسیار خوب عمل کرد. RepairPal به سدان ۲۰۲۳ امتیاز ۴ از ۵ داد و آن را در رده ششم از ۲۴ خودروی سایز متوسط ​​رقیب قرار داد.


منبع: https://www.slashgear.com/1443950/most-reliable-mazada-models-ranked/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *