۱۵ بهترین فیلم ترسناک اکنون در طاووس پخش می شود

هر روز می تواند هالووین باشد اگر کمی تلاش کنید! و از تلاش، تمام منظور ما این است که با کنترل از راه دور خود، طاووس را روشن کنید و لذت ببرید. این پخش کننده اشتراکی دارای انبوهی از فیلم های ترسناک فوق العاده است که در کمین هستند. داستان‌های کلاسیک ارواح، بازسازی‌های فمینیستی گرگینه‌ها، برش‌های قدیمی و جدید. با انتخاب بسیار زیاد ممکن است غرق شوید.

بنابراین، اجازه دهید کمی آن را برای شما محدود کنیم – در اینجا ۱۵ مورد از بهترین فیلم های ترسناک که اکنون در Peacock پخش می شوند، آورده شده است.

اجازه دهید شخص حق وارد شود

۱۵ بهترین فیلم ترسناک اکنون در طاووس پخش می شود

اعتبار: عکس توسط Magnet Releasing.

تعریف مجدد تمام آنچه BFF می تواند به معنای آن باشد جاسوس سرباز خیاط تینکر اقتباس همیشگی توماس آلفردسون در سال ۲۰۰۸ از رمان جان آجوید لیندکویست، داستان عاشقانه‌ای از پسری زورگو به نام اسکار (Kåre Hedebrant) و هیولای کابوس ابدی از جهنم، الی (لینا لندرسون) را به ما می‌دهد که اتفاقاً شبیه یک شیرین به نظر می‌رسد. دختر جوان عبوسی که در تاریکی شب در زمین بازی برفی بیرون ساختمان آپارتمانی وحشیانه ممنوعه‌شان ملاقات می‌کنند، این دو جوان با هم پیوند شیرینی برقرار می‌کنند، همه اینها در حالی است که دستیار خون‌گیر الی مجموعه‌ای از مصیبت‌ها را پشت سر می‌گذارد که هیچ‌کس نمی‌خواهد برای بدترین دشمنشان آرزو کند. اما یک تغییر سرنوشت می تواند زندگی هر دوی آنها را برای همیشه تغییر دهد.

شما فقط بعد از این واقعیت متوجه می شوید که چقدر این داستان عاشقانه واقعاً وحشتناک است. آلفردسون همه چیز را مانند یک رمان YA بازی می کند، و این در نهایت عمیق ترین ترسناک است. و بله، بازسازی آمریکایی مت ریوز در سال ۲۰۱۰ اجازه بده داخل (با بازی Kodi Smit-McPhee و Chloe Grace Moretz در نقش زوج جوان) به مراتب بهتر از هر موجود درستی است، اما با این حال – اگر از من بپرسید – Team Original.

نحوه تماشا: اجازه دهید شخص حق وارد شود اکنون در Peacock پخش می شود.

تله توریستی

این فیلم عمیقاً عجیب و غریب در سال ۱۹۷۹ توسط کارگردان دیوید اشمولر ساخته شده است، او همچنین چرخش بی‌نظیر کلاوس کینسکی را در سال ۱۹۸۶ به جهان هدیه داد. Crawlspaceنه به ذکر اولی استاد عروسک. تله توریستی گروهی از بیست و چند ساله‌های شاخ‌دار را می‌بیند که در راه خود در صحرای کالیفرنیا گم می‌شوند و به نوعی موزه مانکن‌های تسخیر شده برخورد می‌کنند که عواقب ناگواری دارد. نه اینکه واقعاً وقتی کسی به موزه مانکن جن زده برخورد می کند، عواقب دیگری داشته باشد. شما هرگز نشنیده اید که کسی بگوید که به طور تصادفی به یک موزه مانکن های جن زده برخورد کرده است و اوقات خوبی را سپری کرده است، که ما می توانیم تضمین کنیم.

به هر حال، این چیزهای معمولی است – چیزهای بسیار جوان یکی یکی توسط یک قاتل نقابدار انتخاب می شوند. اما همه چیز با مانکن ها و همه چیز آنقدر عجیب و غریب است که به این زودی فراموش نخواهید کرد.

نحوه تماشا: تله توریستی اکنون در Peacock پخش می شود.

کریسمس سیاه (۱۹۷۴)

برای تماشای این کلاسیک اسلشر حتی لازم نیست فصل تعطیلات باشد. چهار سال قبل از اینکه مایکل مایرز با چاقو وارد صحنه شود، کارگردان باب کلارک حضور داشت یک داستان کریسمس شهرتی که یک قاتل منحرف را در خانه ای پر از دختران بسیار دوست داشتنی آزاد می کند – از جمله اولیویا هاسی، آندره آ مارتین و مارگوت کیدر (قبل از لوئیس لین).

وقتی گروهی از خواهران خانواده در تعطیلات زمستانی یک سری تماس‌های تلفنی فزاینده‌ای فحاشی را تحمل می‌کنند، خانه عظیم آنها کوچک‌تر و کوچک‌تر به نظر می‌رسد. کریسمس سیاه دخترها را با استادی یکی پس از دیگری منزوی می کند، بدون اینکه بداند آنها تحت تعقیب هستند، خیلی کمتر از این که نیمی از دوستانشان قبلاً به قتل رسیده اند. تا زمانی که به ناچار خیلی دیر نشده باشد. ۲۰۰۱ ستاره Keir Dullea در نقش یک پیانیست خشمگین، مظنون اصلی را از بین می برد، اما هیچ چیز در این فیلم عمیقا ناراحت کننده آنقدر که به نظر می رسد واضح نیست. به جز آن مجسمه کریستالی تک شاخ که یکی از دخترها با آن چاقو خورد.

نحوه تماشا: کریسمس سیاه اکنون در Peacock پخش می شود.

پرده ها

برخی می گویند اسلشر کانادایی ۱۹۸۳ پرده ها فقط برای یک صحنه ارزش دیدن را دارد اما این ناعادلانه است، زیرا لذت‌های زیادی وجود دارد… تا زمانی که اسلش‌های کانادایی دهه ۸۰ چیزهایی هستند که شما از آنها لذت می‌برید.

این فیلم به کارگردانی ریچارد سیوپکا، تا آنجایی که فیلم‌های اسلشر پیش می‌روند، داستانی غیرعادی دارد. یک کارگردان معتبر فیلم اسلایمبال جمعی از بازیگران زن جوان و تشنه شهرت را به یک عمارت منزوی دعوت می کند تا برای نقش اصلی فیلم جدیدش تست بازیگری بدهند. ظاهر شدن غیرمنتظره برای پیچیده کردن مسائل، موز سابق کارگردان است (سامانتا اگگار از برود شهرت)، که تا آنجا که به کارگردان مربوط می شود، «پیر شده است». او آماده است که به هر حال برای این نقش بجنگد. کافی است بگوییم که تنش ها بالا می رود حتی قبل از اینکه یک قاتل نقابدار ظاهر شود و شروع به کشتن یک به یک بازیگران زن کند.

تمام جنگ های گربه ای مورد انتظار و طنز به قیمت بازیگران بیش از حد جدی پرده ها کاملاً روی نقطه باقی می ماند، به خصوص وقتی که Eggars روی صفحه نمایش داده می شود، زیرا هیچ کس در سال ۱۹۸۳ با چشمان درشت بهتر از او عمل نمی کرد. اما آن صحنه قاتل فوق الذکر به دلایل خوبی مورد غوغا قرار می گیرد. شما یک حوض یخ زده و یک دیوانه را که ماسک هگ می پوشد در حالی که داس به دست دارد می گیرید، و این سینماست عزیزم.

نحوه تماشا: پرده ها اکنون در Peacock پخش می شود.

زنجبیل اسنپ

خواهران نوجوان بریژیت (امیلی پرکینز) و جینجر (کاترین ایزابل) به همان اندازه که می آیند به هم نزدیک هستند و با تجربیات خود در دنیایی کثیف که در آن مجبور شده اند از یکدیگر مراقبت کنند پیوند خورده اند. بریژیت درونگرا بسیار مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و جینجر همیشه برای نجات او حاضر است. سپس، یک شب در حالی که در جنگل است، زنجبیل اولین قاعدگی خود را می گیرد، و اوه، همه چیز تغییر می کند. یعنی گرگینه ای که توسط خون قاعدگی او کشیده شده است او را گاز می گیرد و او تبدیل به گرگینه می شود که باعث ناراحتی بریژیت شد.

یک چرخش بلافاصله کلاسیک در مورد افسانه‌های گرگینه که هیولاهای هیولا را در وحشت دوران بلوغ می‌پیوندد، زنجبیل اسنپ دارای دو دنباله و مجموعه ای از طرفداران سرسخت لایکان است. اما نسخه اصلی به خوبی روی دو پای محکم خود ایستاده است و داستانی مستقل از آزمایش پیوند خانوادگی و جویدن پسران بی‌فایده و تف کردن به پهلو را روایت می‌کند. مطمئن شوید که آن را با خواهر خود در ماه کامل تماشا کنید، به خصوص اگر چرخه های شما هماهنگ هستند!

نحوه تماشا: زنجبیل اسنپ اکنون در Peacock پخش می شود.

خانه شیطان


اعتبار: عکس گراهام رزنیک، با حسن نیت از Magnet Releasing.

حتی قبل از اینکه او زیبایی شناسی را احیا کند ایکس و افراط در یک اوز-esque technicolor دوره فانتاسماگوریا با مرواریدتی وست، نویسنده و کارگردان علاقه ای به گذشته نشان داده است. یکی از نمونه های عالی این موضوع، سال ۲۰۰۹ است خانه شیطانیک فیلم ترسناک بچه نگهدار در خطر که شبیه یک مصنوع فراموش شده از اوایل دهه ۱۹۸۰ است.

جوسلین دوناهو در نقش سامانتا، دانشجویی که آنقدر ناامید از جمع‌آوری پول نقد است بازی می‌کند که شهود خود را در مورد یک کنسرت اسرارآمیز “بچه نشستن” در یک عمارت قدیمی عجیب و غریب در میان ناکجاآباد نادیده می‌گیرد. خانه شیطان عمیقا شیفته نه تنها زیبایی شناسی محیط آن است، بلکه شیفته تمام تله های ترسناک آن است. هراس شیطانی داستان های آن دوران این حال و هوای شبح انگیزی است که هر کسی که در آن زمان زنده بود هنوز در استخوان خود احساس می کند. نشانه سریع ماه خونی، صداهای عجیب و غریب تق تق در طبقه بالا، و صدایی از صحنه ای که یک واکمن را درگیر می کند، البته ظاهر بسیار کوتاهی که توسط آن انجام شده است. گرتا گرویگ به عنوان بهترین دوست سامانتا تا زمانی که مری ورونوف افسانه ای ظاهر شود، همه ما برای روشنایی روز دعا خواهیم کرد.

نحوه تماشا: خانه شیطان اکنون در Peacock پخش می شود.

چشمان پر ستاره

شهوت شهرت شاید هرگز به اندازه فیلم ترسناک کوین کولش و دنیس ویدمایر در سال ۲۰۱۴ وحشیانه نشان داده نشده باشد. الکساندرا اسو به عنوان یک بازیگر جوان با استعداد اما ضعیف در هالیوود که کارش به جایی نمی‌رسد و دوستانش همگی بدشانسی می‌کند، یک بازی جهنمی ارائه می‌دهد. ما به اندازه کافی با او در موقعیت اسفبارش وقت می گذرانیم تا بفهمیم چرا او حاضر است برای حرکت به سمت بالا در The Biz فداکاری کند.

متأسفانه برای او (و برای آن دوستان گنده)، آن “فداکاری” به سرعت از کنترل خارج می شود. یک کارگردان بازیگر با آویز پنتاگرام تازه شروع این بدبینانه است ستاره ای متولد شده است خنثی سازی روایت، که پیمان فاوستی را در خون و گوشت و اشک و لباس های زیبا برای نمایش فیلم ها به معنای واقعی کلمه بیان می کند. اما به همان اندازه که یک روایت ساده است چشمان پر ستاره در پایان می گوید، با تعهد شدید اسو و با یک امتیاز مصنوعی قاتل که همه چیز را در حال چرخش قرار می دهد، تبدیل به پرچین شده است. چند شیطون شیک، در واقع.

نحوه تماشا: چشمان پر ستاره اکنون در Peacock پخش می شود.

زنده خورده شده

گرچه کارگردان توبی هوپر به درستی با شاهکار سال ۱۹۷۴ نام خود را بر سر زبان ها انداخت قتل عام اره زنجیری تگزاس (به پایین این لیست مراجعه کنید)، با این وجود ما علاقه عمیقی به فیلم حمله تمساح او در سال ۱۹۷۶ داریم. زنده خورده شده. این خیلی عجیب تر از آن چیزی است که این نوع چیزها حق داشته باشند، و در نهایت برای آن متحول کننده تر می شود.

فیلمبرداری شده بر روی صحنه‌ای باتلاقی که همیشه احساس می‌کند در میان تماشاچیان برای یک تولید تئاتر منطقه‌ای از یک نمایش کمتر شناخته شده تنسی ویلیامز نشسته‌اید، قرمزهای عرق‌ریزی که هوپر در آن تخصص داشت، خود را در یک هتل فرسوده بیتس می‌یابند. فقط به جای یک پسر مادر دوست با کلاه گیس یک کروکودیل وجود دارد. و زنان خانه دار واقعی ستاره کایل ریچاردز و، بله، کلاه گیس نیز. زنده خورده شده کمی از همه چیز دارد، و هرج و مرج مطلق به وجود می‌آید که همه چیز به هم می‌خورد. اگر این فیلم به شما این احساس را می دهد که در حین تماشای آن کمی عقل خود را از دست داده اید، فرد شک می کند که هدف هوپر دقیقاً همین بوده است.

نحوه تماشا: زنده خورده شده اکنون در Peacock پخش می شود.

روانی آمریکایی


اعتبار: توسط Lionsgate.

اقتباس از طنز قاتل سریالی عمیقاً آزاردهنده برت ایستون الیس از افراط در دهه ۱۹۸۰ برای هرکسی که کتاب ۱۹۹۱ را خوانده بود، به بیان ملایم، احمقانه به نظر می رسید.

داستان برادر مالی، پاتریک بیتمن، که روزهایش را با مقایسه کارت ویزیت می گذراند و شب هایش را با دست زدن به کارگران جنسی می گذراند، یکی از لحن های نامنظم بود، از جمله یک بی حسی بی حسی که باعث می شود ختنه کردن آلت تناسلی شبیه مرور آلبوم به نظر برسد و بالعکس. خودپسندی الیس در رابطه با خشونت و زن ستیزی به سرعت برای یک نفر مثل یک تند تند احساس می شود.

اما وقتی ببینید مری هارون کارگردان، گینویر ترنر، فیلمنامه‌نویس و کریستین بیل بازیگر توانستند در این فیلم کلاسیک که همه چیز را به یک کمدی تاریک مرکز شهر تبدیل می‌کند، چه چیزی را برانگیزند، بسیار منطقی‌تر می‌شود. این هست پس از ساعت ها با تفنگ میخکوبی Bateman آنها ضخیم صفحه مجله است، یک آگهی براق که بر روی یک نیستی زوزه کشیده چسبانده شده است – عرق کرده و هوس انگیز و عمیقاً رقت انگیز. و او توسط املاک و مستغلات لغو شده است. ما هارون را ترک می کنیم روانی آمریکایی عمیقاً آگاه است که پاتریک بیتمن های جهان یک شوخی هستند. پس وحشت این می شود که آنها همه جا هستند اما اصلاً خودآگاه نیستند.

نحوه تماشا: روانی آمریکایی اکنون در Peacock پخش می شود.

قتل عام اره زنجیری تگزاس

این فیلم که در یک تابستان گرم تگزاس فیلمبرداری شده است، بلافاصله می‌توانید عرق را در شاهکار توبی هوپر کارگردان فیلم در سال ۱۹۷۴ احساس کنید. قتل عام اره زنجیری تگزاس حتی قبل از اینکه به شخصیت های آن دلیلی برای کار کردن داده شود. ما ابتدا با گروه بیست و چند ساله‌های خودسر (به رهبری نماد ترسناک مرلین برنز که نقش دختر آخر ما سالی را بازی می‌کند) سوار یکی از آن ون‌های هیپی کلیشه‌ای آن لحظه با شیشه‌های پایین می‌شویم. اما با این حال، به سختی می توانید نفس بکشید. خود هوا غلیظ و کثیف به نظر می رسد. محقر. و این حس با گذشت هر دقیقه بدتر می شود.

همانطور که در یک مونولوگ مقدماتی زیبا توسط جان لاروکت (که در آن زمان برخی از بهترین ماری جوانای تگزاس را دریافت کرد از هوپر به عنوان پرداخت). سالی و دوستانش به دیدار قبر پدربزرگشان می روند تا مطمئن شوند که سالم است. در طول راه، آن ها یک سوارکار وحشتناک جدی را انتخاب می کنند، در مورد کشتارگاه ها فک می کشند، و در نهایت به خانه یک خانواده شرور می رسند که اشتهایشان برای گوشت قرمز واقعاً بهترین آنها را گرفته است. تگزاسی ها و کباب هایشان، مرد! با این حال، به همان اندازه که همه چیز به طرز تحسین برانگیزی منزجر کننده به نظر می رسد، هوپر وحشت خود را تقریباً به طور کامل از طریق دلالت انجام می دهد – اما چه پیامدهای نگران کننده ای هستند. فقط فهمیدن اینکه Leatherface چگونه نام خود را به دست آورده است کافی است تا شما را وگان کند. یکی از، اگر نگوییم، بهترین فیلم های ترسناک ساخته شده تا کنون.

نحوه تماشا: قتل عام اره زنجیری تگزاس اکنون در Peacock پخش می شود.

تلفن سیاه


اعتبار: Universal Pictures

کارگردان اسکات دریکسون دوباره با او متحد شد شیطانی ستاره ایتن هاوک برای این فیلم ترسناک ۲۰۲۲ که ما را به اواخر دهه ۱۹۷۰ برمی گرداند، جایی که گروهی از نوجوانان جوان توسط یک قاتل سریالی با نام مستعار The Grabber تحت تعقیب قرار می گیرند. که در تلفن سیاه، هاک در نقش گرابر گفته می‌شود، یک جادوگر خزنده با مجموعه‌ای از ماسک‌های وحشتناک و یک تشک در زیرزمین خود، و او جهنم را بازی می‌کند و یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های ترسناک جدید را به ما می‌دهد. آنقدر که به زودی دنباله آن را خواهیم داشت!

اما قلب واقعی فیلم نوجوانان هستند. دریکسون در انتخاب یک دسته دوست‌داشتنی کار بسیار خوبی انجام می‌دهد، به‌ویژه با قهرمان ما فینی (میسون تیمز) و خواهرش گوئن (مادلین مک‌گرو)، که دیدگاه‌هایشان به حل پرونده کمک می‌کند. (آنها نیز هستند پیوند به بخش دریکسون که در V/H/S85،Dreamkill.”) پدر بدرفتار آنها (جرمی دیویس) در حال حاضر زندگی آنها را قبل از اینکه گرابری ظاهر شود بدبخت می کند، و ما در تمام طول این مصیبت کابوس وار به این بچه ها اهمیت می دهیم. و بنابراین خطرات واقعی وجود دارد، و فیلم آن دوره را به تصویر می کشد. جوی از خطر غریبه با ناراحتی قابل لمس.

نحوه تماشا: تلفن سیاه اکنون در Peacock پخش می شود.

دمدمی

دهه ۱۹۸۰ دمدمی جورج سی اسکات در نقش آهنگسازی به نام جان راسل که پس از کشته شدن همسر و دخترش در یک تصادف رانندگی جلوی چشمانش، به عمارت ایزوله خارج از سیاتل عقب نشینی می کند. البته خانه به دلایلی منزوی شده است. به آرامی اما مطمئناً شروع به افشای اسرار خود می کند – به دیوارها ضربه می زند، یک پنجره شکسته، و یک توپ قرمز جهنمی که مدام از پله ها به پایین می پرد.

جان که قبلاً به دلیل اندوهش در وضعیت روانی شکننده ای قرار دارد، خود را به راحتی در کشف اسرار می بیند و ارواح موجود در خانه نهایت استفاده را می برند. مملو از تصاویر نمادین، این داستان به همان اندازه کلاسیک داستان ارواح است.

نحوه تماشا: دمدمی اکنون در Peacock پخش می شود.

زاری

فیلم‌های ترسناک ژانری هستند که معمولاً در کوتاه‌مدت بهترین ارائه را دارند. زمان اجرا خیلی طولانی است و حفظ روحیه یا تنش سخت است. تماشاگر به ناچار شروع به سوراخ کردن داستان می کند. و با این حال فیلم ناهنگ جین ۲۰۱۶ کره جنوبی زاری موفق می شود نزدیک به سه ساعت خود را حفظ کند – این یک ناهنجاری است!

چگونه او این کار را با ساختن انجام می دهد زاری چند فیلم در یک این یک فیلم کمیک رویه پلیس و یک فیلم شیوع زامبی و یک فیلم وحشتناک تسخیر شیطان است. مکرراً لحن‌ها را عوض می‌کند، از کمدی به ترسناک با رها کردن وحشیانه. در واقع، آنقدر در جریان است که خلاصه کردن و گرفتن چیزی نزدیک به محدوده آن دشوار است. اما اصل ماجرا این است که این افسر پلیس (کواک دو وون) وجود دارد که دخترش ناپدید شده است، و به نظر می رسد تمام اتفاقات عجیبی که در یک دهکده روستایی رخ می دهد به آن مرتبط باشد. و اوه، آیا آنها هرگز.

نحوه تماشا: زاری اکنون در Peacock پخش می شود.

مرده و دفن شده

فیلم‌های «شهر ساحلی با راز» یکی از بزرگترین زیرژانرهای ترسناک هستند مسیح شیطان به مه. مرده و دفن شده این دقیقاً در میان کلاسیک ها قرار دارد.

به کارگردانی گری شرمن (Poltergeist III)، ما را به پاترز بلوف می برد، جایی که هر گردشگری که به شهر می آید با وحشتناک ترین پایان ها در دست مردم محلی روبرو می شود. کلانتر (جیمز فارنتینو) با کمک یک قاتل محلی (جک آلبرتسون، با نام مستعار پدربزرگ جو) شروع به حفاری در قتل می کند. ویلی ونکا!). اما همه چیز هر چه پیش می‌رود عجیب‌تر و عجیب‌تر می‌شود. شگفتی‌های زیادی در اینجا وجود دارد که می‌توان آنها را خراب کرد – فقط اعتماد کنید، نمی‌توانید حدس بزنید این یکی به کجا می‌رود.

نحوه تماشا: مرده و دفن شده اکنون در Peacock پخش می شود.

فراتر از

اگر تا به حال فیلم لوسیو فولچی را ندیده اید، جای خوبی برای شیرجه رفتن وجود ندارد. این همه زمان، هرج و مرج است. و حتی بعد از اینکه بیشتر فیلم‌های او را دیدید، احتمالاً نمی‌دانید در نیمی از آنها چه اتفاقی می‌افتد.

سال ۱۹۸۱ فراتر از فصل میانی در سه گانه فیلم های او به اصطلاح “دروازه های جهنم” است که بین شهر مردگان زنده و خانه کنار قبرستان. اما واقعاً نظم منسجمی برای آنچه رخ می دهد وجود ندارد. فقط انتظار داشته باشید که دروازه ای به جهنم باز شود و انواع وحشت های واقعا شریرانه بیرون بیایند. فیلم‌های Fulci همگی درباره‌ی حال‌وهوای کابوس‌های خسته‌کننده هستند – همه رفتارهای کاملاً غیرمنطقی دارند، اما اگر بتوانید منطق رویاهای آن‌ها را بپذیرید، همچنان کار می‌کنند.

فراتر از کاتریونا مک کول بزرگ (همانند هر سه فیلم این سه گانه) را بازی می کند. او در هر فیلم نقش شخصیت متفاوتی را بازی می‌کند، و در اینجا او لیزا، نیویورکی است که به نیواورلئان نقل مکان کرده است تا هتل ویران‌شده‌ای را که اخیراً به او به ارث رسیده است، تصاحب کند. بلافاصله، اتفاقات عجیبی شروع می‌شود، که عمدتاً شامل اجساد احیا شده و صحنه‌های بسیار آهسته از غوغا می‌شود، و لیزا تمام تلاشش را می‌کند تا بفهمد چه چیزی باعث می‌شود قبل از اینکه جهنم بر زمین مسلط شود. و فقط بگوییم که فولچی برای پایان های خوش شناخته شده نیست.

نحوه تماشا: فراتر از اکنون در Peacock پخش می شود.

طاووس

برای اشتراک در Peacock ثبت نام کنید.




منبع: https://mashable.com/article/best-horror-movies-peacock

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *