۱۵ جوراب ساق بلند به قیمت ۳۵ دلار و کمتر

هدایای عظیم زیر درخت معمولاً بیشترین محبت را دارند، اما همه می‌دانند که بهترین چیزها در بسته‌های کوچک عرضه می‌شوند. جوراب‌های جوراب‌دار همیشه در طول تعطیلات یک سورپرایز دلپذیر ارائه می‌کنند، و وقتی واقعاً مفید باشند (و مقرون به صرفه) باشند.

اگر می‌خواهید امسال برای عزیزانتان لذت‌های کوچکی تهیه کنید، این گزینه‌های با دقت انتخاب شده را در نظر بگیرید که وعده شادی را می‌دهند بدون اینکه هزینه‌ای برای دست و پا داشته باشید – قیمت همه آنها کمتر از ۳۵ دلار است. اگر می‌خواهید کالایتان تا کریسمس به دستتان برسد، حتماً تا ۷ دسامبر سفارش دهید (اگر کالای دیجیتالی است، می‌تواند هدیه‌ای عالی در لحظه آخر باشد، زیرا حمل و نقلی در کار نیست). از ماسک‌های خواب با هدفون داخلی برای افراد خواب‌آلود گرفته تا پازل‌هایی که احتمالاً یک جایزه میلیون دلاری دارند، در اینجا برخی از جوراب‌های جوراب‌دار مقرون‌به‌صرفه آورده شده است که همه از باز کردن آن‌ها خوشحال خواهند شد:

کباب پز بدون دود داخلی/خارجی بدون دود

این ابزار آشپزخانه همه کاره تجربه کباب کردن تمیز و بدون دود را بدون به خطر انداختن کیفیت غذا ارائه می دهد. همچنین امکان گرم شدن سریع و یکنواخت را با استفاده از روغن کمتر فراهم می کند. معمولاً با قیمت ۴۹ دلار خرده‌فروشی می‌شود و می‌توانید آن را به قیمت آن به فروش برسانید فقط ۱۷٫۹۹ دلار.

ماسک خواب سه بعدی بی‌سیم با هدفون بلوتوث

این ماسک خواب برای کسانی که دائماً در شب می‌پیچند و می‌چرخند، عالی است، نورهای حواس‌پرتی را کاملاً مسدود می‌کند، در حالی که همزمان با استفاده از یک دستگاه دارای بلوتوث متصل، موسیقی آرام‌بخشی را به کاربر می‌رساند. با بسته شدن نوار چسب قابل تنظیم برای ارائه یک تناسب سفارشی ساخته شده است، و باتری آن تا ۱۰ ساعت استفاده مداوم را ارائه می دهد، که برای خواب در تعطیلات آخر هفته عالی است. فقط برای گرفتن آن ۱۹٫۹۷ دلار (قرارداد ۴۹ دلار).

Cheerble Ball: اسباب بازی تعاملی برای گربه ها

گربه خود را با اسباب بازی مورد علاقه بعدی خود – Cheerble Ball، یک اسباب بازی که وقتی توسط بینی یا پنجه لمس می شود فعال می شود. به چراغ‌های LED مجهز شده است و با روکش فیبر مصنوعی پوشانده شده است که آن را برای حواس گربه شما جذاب می‌کند. به طور معمول ۲۶ دلار، آن را در فروش امتیاز دهید ۲۱٫۹۷ دلار.

توپ شاد

۲۱٫۹۷ دلار در فروشگاه Mashable



دستکش ۳-لمسی گوشی هوشمند

این جفت دستکش برای دوستانی که همیشه به تلفن‌هایشان چسبیده‌اند، قابلیت نمایشگر لمسی ۳ انگشتی را با دسته‌های سیلیکونی نسل سوم ترکیب می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از دستگاه خود استفاده کنند و در عین حال دست‌هایشان را گرم و برشته نگه دارند. یک جفت برای ۱۱٫۹۹ دلار (قابلیت ۲۹ دلار).


دستکش مشکی گوشی هوشمند

اعتبار: ملزومات زمستانی

شارژر بی سیم Speedy Mag برای آیفون

با این شارژر که در حین شارژ کردن به پشت دستگاه می چسبد، قدرت را به کاربران آیفون در زندگی خود هدیه دهید. این با آیفون ۱۲ و جدیدتر سازگار است. قبلاً ۱۱۹ دلار بود، آن را برای فروش بگیرید ۳۴٫۹۷ دلار.

پازل ۲ میلیون دلاری

هدیه دادن بلیط بخت آزمایی یا خراش دادن خبر قدیمی است. دوستان خود را با این پازل ۵۰۰ تکه ای به چالش بکشید که پس از تکمیل، شانس بردن تا ۱ میلیون دلار را به آنها می دهد. فقط یکی را بگیر ۲۹٫۹۹ دلار.

ایستگاه اتصال نینتندو سوییچ ۳ در ۱

با این داک جمع و جور Nintendo Switch که دارای ویژگی چند پورت است و کابل HDMI، کابل برق و سایر لوازم جانبی را از یک مکان به هم متصل می‌کند، اجازه دهید دوست گیمر یا عضو خانواده‌تان در هر جایی لذت ببرند. از ویدیوی ۴K پشتیبانی می کند و با اکثر دستگاه های HDTV سازگار است. آن را دریافت کنید ۱۷٫۹۷ دلار به جای ۲۴ دلار معمولی.

هدفون Flux 7 TWS

جایگزین مناسبی برای ایرپادهای گران قیمت، این هدفون‌ها دارای فناوری کاهش نویز پیشرفته برای از بین بردن صداهای حواس‌پرتی، درجه ضد آب IPX4 و سازگاری قوی با آیفون‌ها و اندرویدها هستند. فقط یک جفت انتخاب کنید ۲۲٫۹۷ دلار (رجوع ۶۹).

شال ترکیبی پشم ترمه لاویشا

چه کسانی نمی توانند از شال شیک استفاده کنند؟ هیچکس. این شال ترکیبی پشمی به همان اندازه کلاسیک است، با حاشیه‌ای نرم که می‌تواند هر لباسی را ادویه کند و طول چشمگیر شش فوتی برای بسته‌بندی آسان دارد. آن را در فروش بگیرید ۱۵٫۹۷ دلار (قانون ۵۰ دلار).

عضویت ۱ ساله باشگاه سام

برای یک هدیه بدون شکست، عضویت ۱ ساله در باشگاه سام را در نظر بگیرید. شما اساساً یک سال پس انداز در خرید خواربار و ملزومات خانه، و همچنین معاملات هتل، اجاره ماشین، فیلم و موارد دیگر هدیه خواهید داد. یک عضویت سالانه معمولاً ۶۰ دلار هزینه دارد، اما شما می توانید آن را در فروش فقط با قیمت به دست آورید ۲۰ دلار.

میکروفون Babbl USB-C Plug and Play

آیا کسی را می شناسید که پادکست اجرا می کند؟ آنها می توانند با این میکروفون USB-C plug-and-play که صدای شفاف را از جلو و کناره ها دریافت می کند و نویزهای پس زمینه را سرکوب می کند، بسیار راحت تر ضبط کنند. به طور معمول با قیمت ۶۹ دلار خرده فروشی می شود و به قیمت فروخته می شود ۲۹٫۹۷ دلار.

Mini Docking Station برای Nintendo Switch

در اینجا یک هدیه عالی دیگر برای گیمرها وجود دارد: یک ایستگاه اتصال سازگار با Nintendo Switch که می تواند تجربه بازی آنها را فراگیرتر کند. روی اکثر دستگاه های USB کار می کند و از وضوح تصویر تا ۴K پشتیبانی می کند. با تعویض صفحه نمایش با یک لمس، جابجایی از تلویزیون به میز کار آسانی است. فقط آن را دریافت کنید ۱۸٫۹۹ دلار (قانون ۲۴ دلار).

مسواک آیکون آکواسونیک با نگهدارنده مغناطیسی و کیف مسافرتی

جت‌ست‌ترهای لیست شما از این مسواک برقی مورد قبول ADA که برای ایجاد لرزش‌های میکرو برای تمیز کردن کامل و بسته‌بندی موهای متراکم و چند قد برای رسیدن به بین دندان‌ها و تحریک لثه‌ها طراحی شده است، قدردانی خواهند کرد. باتری آن برای بیش از ۳۰ روز مسواک زدن شارژ خود را حفظ می کند و با یک کیف مسافرتی باریک برای حمل و نقل همراه است. معمولاً ۳۹ دلار قیمت دارد، اما می توانید آن را در فروش دریافت کنید ۲۰٫۹۷ دلار.

روسری Helios با پاور بانک

با این روسری گرم شده با سطوح گرمای قابل تنظیم از ۱۱۳ درجه فارنهایت تا ۱۴۹ درجه فارنهایت، عزیزتان را بیشتر گرم نگه دارید. با فناوری گرمایش پیشرفته، حداکثر حفظ گرما را ارائه می دهد و با همراهی پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، می تواند به عنوان یک باتری قابل حمل برای وسایل الکترونیکی عمل کند. شما می توانید آن را در فروش دریافت کنید ۳۴٫۹۷ دلار (قانون ۷۹ دلار).

گوشواره گل میخی Swarovski Angelic Collection

اگر احساس زیبایی دارید، یک جفت از این گوشواره های سواروسکی را برای شیک پوشان زندگی خود انتخاب کنید. آنها دارای طراحی ۲۳ عیار با روکش طلایی با قاب کریستالی در مرکز هستند. معمولاً ۹۵ دلار، آنها را فقط به قیمت بگیرید ۲۴٫۹۷ دلار.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-5-stocking-stuffers-under-35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *