۱۵۰ دلار تخفیف Dyson V8 Origin را در این تخفیف لحظه آخری برای کریسمس از دست ندهید

معاملات لحظه آخری Target می تواند نجات دهنده واقعی باشد، اما یکی از آنها به ویژه امسال توجه من را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، در Target’s فروش کریسمسشما می توانید محبوب را گیر بیاورید Dyson V8 Origin فقط با ۲۷۹٫۹۹ دلارصرفه جویی ۱۵۰ دلاری که در این زمان از سال بسیار قدردانی خواهد شد.

یک میزبان کامل وجود دارد معاملات لحظه آخری در Target پیشنهاد می شود، اما این معامله دایسون یکی از مواردی است که به سرعت توجه من را به خود جلب کرد. Dyson برخی از بهترین جاروهای شارژی را می‌سازد، و در حالی که V8 یک مدل قدیمی است، هنوز در مقابل رقبا ایستاده است.

این جارو برقی چوبی یکی از سبک‌ترین مدل‌های موجود است، اما هنوز هم بسیار خوب است – ما به آن امتیاز ۴٫۵ از ۵ ستاره را گرفتیم. دبررسی yson V8، بنابراین به وضوح با عملکرد و طراحی خود تحت تاثیر قرار می دهد.

۱۵۰ دلار تخفیف Dyson V8 Origin را در این تخفیف لحظه آخری برای کریسمس از دست ندهید

جارو شارژی Dyson V8 Origin: بود ۴۲۹٫۹۹ دلار اکنون ۲۷۹٫۹۹ دلار در Target
جاروبرقی گران قیمت اما قدرتمند Dyson در لیست آرزوهای کریسمس من است و Target مدل V8 را با قیمت ۲۷۹٫۹۹ دلار به فروش می رساند. ما بررسی Dyson V8 به مدل چهار و نیم ستاره از پنج ستاره اعطا کرد و اساساً به آن توصیه درخشانی داد. این برای بی سیم قدرتمند است، دارای طراحی آسان برای استفاده است و همچنان یک جاروبرقی همه کاره برای استفاده روزمره است.مشاهده معامله

شایان ذکر است که Origin مدل پایه برای این نسل است، به این معنی که با مکمل های کاملی که در مدل های دیگر مانند Dyson V8 Absolute خواهید یافت، ارائه نخواهد شد.

ایده آل برای صاحبان حیوانات خانگی Dyson V8 دارای یک موتور میله گره زدگی است و باعث می شود همه انواع کف به سرعت کار کنند. همچنین می‌تواند به سرعت به یک جاروبرقی دستی برای تمیز کردن سریع و راحت تبدیل شود، و از آنجایی که بسیار سبک وزن است، اگر سطوح بلند و گوشه‌های گرد و غبار زیادی در خانه دارید، انتخابی عالی است.

وقتی اینجا هستید، ما را بررسی کنید فروش باکسینگ دی صفحه ای برای راهنمای مفید تخفیف های آینده و همچنین خلاصه ای از فروش های اولیه.

فروش بیشتر بعد از کریسمس


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/dont-miss-dollar150-off-the-dyson-v8-origin-in-this-last-minute-christmas-gift-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *