۱۷ بازی ویدیویی آرامش بخش برای کمک به کاهش استرس

سال های اخیر هجوم خودخوانده ها را به همراه داشته استبازی های دنجبازی‌های ویدیویی به صراحت برای فراخوانی حالات خوب طراحی شده‌اند. گفتنی است، دنج بودن مساوی با خوب بودن نیست. برای کمک به کسانی که می‌خواهند بعد از یک روز طولانی به پایان برسند، چند بازی خنک را جمع‌آوری کرده‌ایم که تعادل درستی را ایجاد می‌کنند: بازی‌هایی که به طور هدفمند بر وضعیت‌های شکست خورده، خشونت، عصبانیت‌های طاقت‌فرسا، رقابت شدید و سایر تمایلات تهاجمی تاکید ندارند. اما به خاطر آن خیلی ناز نیستند یا آنقدر برهنه نیستند که خسته کننده باشند. در اینجا برخی از بهترین بازی‌های آرامش‌بخشی که می‌توانید روی نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، رایانه شخصی یا تلفن هوشمند خود بازی کنید، آورده شده است.

جدا از اینکه یکی از بهترین بازی های Couch Co-opسیم کارت زندگی کشاورزی دره استاردیو به خاطر ویژگی های آرامش بخشش معروف است. این یک بازی آرام‌بخش است که می‌خواهد با سرعت شما را ملاقات کند: اگر می‌خواهید چند ساعت در مزرعه خود بچرخید، با مردم شهر گپ بزنید، آبجو دم کنید یا ماهی بگیرید، می‌توانید. (از طرف دیگر، شما همچنین می توانید سعی کنید سرزمین خود را در اسرع وقت به مدلی از کارایی بی رحمانه تبدیل کنید، اگرچه در نتیجه تجربه بسیار طاقت فرساتر به نظر می رسد.) شروع بازی کمی طول می کشد، اما وجود ندارد. نیروی خارجی به شما عجله می کند و مسیر پیشرفت آن همیشه رو به بالا است. این یک زندگی کوچک جایگزین است، زندگی ای که به شما این امکان را می دهد که آن را آسان کنید.

عبور حیوانات: افق های جدید ممکن است واضح ترین انتخاب در این لیست باشد، اما تصادفی نیست این بازی بود زمانی که همه‌گیری زندگی مدرن را در سال ۲۰۲۰ ربوده بود، منفجر شد. این فقط در مورد ایده‌آل افلاطونی بازی ویدیویی آرامش‌بخش پایتخت-R است، یک فانتزی گریز از خشونت بدون حالت شکست، بدون روایت بیش از حد و پیشرفت مداوم. این به طور کلی به شما وظیفه می‌دهد که یک جزیره متروک را به دلخواه خود توسعه دهید. شما گل می کارید، حشرات را می گیرید، مسیرها را هموار می کنید، با همسایگان دوست حیوانات خود صحبت می کنید، میلیون ها چیز را جمع آوری می کنید و به طور کلی می نشینید.

همه چیز در زمان واقعی می گذرد، بنابراین گاهی اوقات باید منتظر بمانید تا هر کار کوچکی را که در ذهن دارید انجام دهید. در ظاهر، بسیاری از کارهایی که انجام می دهید از نظر طنز غیرقابل توجه است. (شما پادشاهی ها را ذخیره نمی کنید، اما می توانید مبلمان بخرید.) اما، مانند دره استاردیو، کندی و روزمرگی چیزی است که همه چیز را می فروشد. به برخی از لذت‌های کوچک زندگی اشاره می‌کند – تماشای چیزها در حال رشد، شناخت دیگران، دیدن آنچه که یک روز جدید به ارمغان می‌آورد – و فضایی برای لذت بردن از آن‌ها، حداقل به نوعی به شما می‌دهد.

یوسانت یک بازی آرام و روحی در مورد صخره نوردی است. راه اندازی ساده است: یک سنگ یکپارچه وجود دارد که تا ابرها کشیده شده است. شما جوانی هستید که قصد صعود از آن را دارید. در طول مسیر، آثاری از تمدن هایی را می بینید که زمانی در این برج زندگی می کردند. داستانی وجود دارد، داستانی غم انگیز و در عین حال امیدوارکننده از ویرانی های محیطی، اما از طریق یادداشت های باقی مانده روایت می شود و به جای دیالوگ های هک، طراحی صحنه در نظر گرفته می شود. روح بازی یادآور سفرعنوان آرامش‌بخش و در عین حال متفکرانه دیگری که نوسانات موضوعی بزرگی را به همراه دارد، اگرچه بسیار متفاوت بازی می‌کند.

یوسانت به دلیل طرح کنترل آن کار می کند. هر دست به یک دکمه ماشه نگاشت شده است، بنابراین شما به همراه کاراکتر خود را قلاب کرده و رها می کنید تا حرکت کنید. یک طناب سخاوتمندانه و مجموعه‌ای از پیتون‌ها به شما کمک می‌کنند قبل از تمام شدن استقامت سنج بین دسته‌های دستی حرکت کنید. این بازی بیشتر یک پلتفرم عمودی است تا یک سیم کارت – فقط یک مسیر صحیح وجود دارد – اما بازی کردن یوسانت به طرز چشمگیری فیزیکی است این شما را تشویق می‌کند تا قبل از انجام هر حرکتی، آن را در نظر بگیرید تا متوجه شوید که باید کار کنید با جهان برای پیشرفت، نه بیهوده از طریق آن نسیم. هیچ‌کدام از آن‌ها به‌ویژه دشوار نیست، زیرا در صورت خراب کردن، هیچ مبارزه‌ای وجود ندارد و هیچ راهی برای مرگ وجود ندارد. دومی ممکن است باشد یوسانتبزرگترین عیب است، اما شما را آزاد می کند تا ذره ذره روی صعود تمرکز کنید.

اثر تتریس در اصل، یک نسخه زیباتر از بازی پازل در حال سقوط است که از اواسط دهه ۸۰ جهان را وادار کرده است. موسیقی متن فضایی و تابلوهای مضمون آن کیفیتی اثیری و تقریباً معنوی به آن می بخشد، کیفیتی که به خوبی با شرایط خلسه جور در می آید. تتریس می تواند القاء کند. (این به توضیح کمک می کند عنوان.)

مشخص بودن، تتریس آرامش بخش ترین بازی به صورت انتزاعی نیست. روشی که شما را به تقلا برای اصلاح تصمیمات گذشته خود وا می دارد، بخشی از جادوی آن است و چندین حالت در آن وجود دارد اثر تتریس به طور خاص در استرس رشد کنید. با این حال، برخی دیگر به صراحت طراحی شده اند تا از جنبه های ذن بازی بهره ببرند. برای مثال، “Chill Marathon” به جای اینکه یک بازی را به پایان برسانید، به سادگی امتیاز شما را در صورت شکست تنظیم مجدد می کند. از آنجا که تتریس به عنوان طبیعت دوم برای تعداد زیادی از مردم است، ما در اینجا استثنایی برای آن قائل هستیم. ممکن است سخت باشد اما حتی در صورت شکست، اثر تتریس باعث رهایی ذهن می شود حالت مانند بازی های کمی که می توانند.

دورفرومانتیک یک بازی پازلی است که در آن شما کاشی ها را برای ایجاد یک حومه روستایی بت دوست دارید. این کاشی‌ها در انواع مختلف وجود دارند: جنگل‌ها، مزارع، رودخانه‌ها، راه‌آهن‌ها، خانه‌های کوچک و غیره. ایده این است که قطعات مشابه را به هم زنجیر کنید و “جستجوهای” کوچک را برای رشد پشته کلی خود کامل کنید. از آنجایی که شما می توانید فقط چند کاشی را به طور همزمان ببینید، دقیقاً آنچه که منظره شما به نظر می رسد از بازی به بازی دیگر متفاوت خواهد بود.

نیاز به ادامه به دست آوردن کاشی ها نوعی فشار احتمالی ایجاد می کند، اما حتی هنوز، دورفرومانتیک بازی ای است که کندی و حرکت با سرعت خود را تشویق می کند. هیچ محدودیت زمانی و هیچ راهی برای واقعاً “برنده شدن” وجود ندارد. شما هدایت می‌شوید که هر قطعه را در نظر بگیرید، به زمین نگاه کنید و ببینید که چگونه همه چیز مناسب است. وقتی کاشی ها تمام می شوند، معمولاً یک صحنه کوچک زیبا خلق کرده اید. اگر فقط می خواهید یک منظره بدون هیچ محدودیتی بسازید، یک حالت جداگانه برای آن نیز وجود دارد.

پیاده روی کوتاه یک بازی ماجراجویی کوچک و دوست داشتنی است که کاملاً با خودش هماهنگ است. شما در نقش کلر، پرنده ای جوان در دنیایی از حیوانات انسان نما بازی می کنید که در یک پارک استانی کوچک و در عین حال شلوغ اقامت دارد. چیزی روی او سنگینی می کند، و او باید یک تماس تلفنی برقرار کند، اما تنها جایی که پذیرش تلفن همراه دارد، بالای کوه در مرکز پارک است. تنها هدف مورد نیاز شما در طول دو ساعت اجرا این است که او را به آنجا برسانید.

یک هسته معمولی برای آن وجود دارد پیاده روی کوتاه که شامل انجام ماموریت‌های واکشی سبک برای سایر پارک‌بازان و جمع‌آوری پرهای طلایی برای بالا رفتن و پرش‌های دوبل بیشتر است. اما بیشتر این وظایف ساده هستند و به سرعت مشخص می‌شود که می‌توانید (به معنای واقعی کلمه) هر طور که می‌خواهید در بیشتر قسمت‌های پارک پرواز کنید، از مناظر دیدن کنید و با سایر بازدیدکنندگان پارک در حین انجام زندگی‌شان تعامل کنید. این آزادی جدا از اینکه به سادگی احساس خوبی دارد، به زیبایی با مضامین بازی پیوند می خورد: آن کوه فرا می خواند، اما لازم نیست فوراً از آن بالا بروید. وقتی این کار را انجام دادید، جهان همچنان برای کاوش در آنجا وجود خواهد داشت.

کاپیتان وزغ: ردیاب گنج یک پلتفرم پازل شایان ستایش است که شما را وادار می کند در یک سری از سطوح حاوی دیوراما، که هر کدام یک ستاره طلایی در انتهای خود دارند، حرکت کنید. این از نظر فنی یک فرعی از آن است سوپر ماریو بازی ها، اما اینجا، شما نمی توانید بپرید. در عوض، باید فضاهای فشرده بازی چندنفره را از زوایای جدید کاوش کنید و دوربین را برای یافتن مسیرهای پنهان و گنجینه های جایزه تغییر دهید.

کل کار نه طولانی است و نه فوق العاده دشوار، اما مصمم است، به روش لذت بخش نینتندو، دائماً با ایده های جدید، هر کدام به بازیگوشی و موشکافی قبلی، به شما ضربه بزند. در حالی که به اوج خلاقیت بهترین ها نمی رسد ماریو بازی‌ها – که برخی از آنها توسط یک تیم توسعه داده شده‌اند – به همین ترتیب دوستانه و راحت‌تر هستند.

گلف صحرا دقیقاً همان چیزی است که روی قلع نوشته شده است و نه چیزی بیشتر. یک توپ، یک حفره، و مقداری زمین بیابانی که به صورت رویه‌ای ایجاد شده است، در بین آنها وجود دارد. خودشه. بدون همتراز، بدون انتخاب باشگاه، بدون موسیقی، بدون آیتم، بدون منوی مکث، بدون راه اندازی مجدد، حتی یک آواتار. فقط برای تعیین زاویه و قدرت عکس بعدی، مکان نما را به عقب بکشید، و تلاشی برای رساندن A به B. پس از انجام این کار، یک حفره جدید ظاهر می شود، و شما بی نهایت ادامه می دهید. (بازی از نظر فنی دارد یک “پایان”، اما خدا به هر کسی که آنقدر بازی می کند که آن را ببیند رحمت کند.)

گلف صحرا بر روی کاغذ بسیار ساده خوانده می شود، و به عنوان یک نقد یواشکی از بازی های تلفن همراه زمان گیر و تحقیر کننده بازیکن منطقی است. با این حال، در واقع بازی کردن آن به مراقبه محدود می شود. مینیمالیسم رادیکال بازی باعث می شود همه چیز و هیچ چیز به یکباره اهمیت پیدا کند. یک شمارنده شوت در بالا وجود دارد، اما از نظر عملکردی بی معنی است، فقط نشان می دهد که چه مدت بازی کرده اید. شما ممکن است ۶۰ عکس را روی یک سوراخ صرف کنید، اما هیچ چشم نامرئی وجود ندارد که شما را قضاوت کند. در عوض، به شما اجازه داده می شود که کاملاً روی لذت ساده عبور دادن یک توپ در هوا، دیدن شن و ماسه و در نهایت آن تمرکز کنید. پلانک در سوراخ این در مورد عمل بازی بیش از قوانین یک بازی است: گلفمهندسنه گلف و هنگامی که چیز جدیدی ظاهر می شود – یک چاه آب، یک خورشید در حال غروب، یک کاکتوس – بسیار مهم است.

بسیار شبیه به گلف صحرا، سطح شیب دار یک آزمایش موفق در مینیمالیسم است. این یک بازی اسکیت بورد است، اما رویکرد آن بسیار متفاوت است تونی هاوک سلسله. این شما را با امتیازات بالا، امتیازات مهارت، اهداف، تنظیمات دوربین یا HUD سنگین نمی‌کند و آنقدر به شما احترام می‌گذارد که بعد از یک آموزش کوتاه قفل تمام دوره‌ها و شخصیت‌های آن را باز کنید.

چند لحظه طول می کشد تا کنترل ها را کنترل کنید، اما سطح شیب دار در انتقال لذت حرکت و حرکت عالی است اسکیت روی سراز پرتاب با سرعت، تا لحظه کوتاه بی وزنی در آسمان، تا عجله گرانش که شما را به سمت پایین می کشد. تعداد انگشت شماری ترفند برای انجام دادن، مقداری موسیقی خنک برای کمک به تنظیم لحن وجود دارد، و هیچ جریمه واقعی برای دویدن آن وجود ندارد. این “عمیق ترین” بازی با استانداردهای معمولی نیست. توسعه دهنده آن را به عنوان یک “اسباب بازی دیجیتال” توصیف می کند که به نظر درست می رسد. اما چی سطح شیب دار انجام می دهد، آن را به خوبی انجام می دهد – و در تمرکز خود سازش ناپذیر است.

Euro Truck Simulator 2 به شما امکان می دهد دسته ای از کامیون های بزرگ را در یک نسخه متراکم شده از اروپا رانندگی کنید، بار را تحویل دهید و در نهایت تجارت حمل و نقل خود را توسعه دهید. این یک سیم کارت است نه یک سرقت بزرگ خودرو بنابراین از شما انتظار می رود قوانین راهنمایی و رانندگی را دنبال کنید، خودروی خود را سوخت گیری کنید و تحویل را به موقع با کمترین آسیب ممکن انجام دهید، همانطور که در واقعیت انجام می دهید. این است اکثر سرگرم کننده با چرخ مسابقهاما مطمئناً به یکی نیاز ندارید.

شبیه ساز کامیون اروپایی ۲ ملایم ترین منحنی یادگیری را ندارد و عناصر مدیریتی آن به اندازه حمل و نقل واقعی جالب نیستند، اما لذت های آن شبیه به لذت های رانندگی واقعی است: عبور از یک جاده طولانی، زدن انگشت شست به رادیو، چک کردن از مناظر خارج شوید، به جایی بروید که مسیر شما را می برد. وقتی به آنجا رسیدید به آنجا خواهید رسید.

هنر رالی یک بازی مسابقه ای شیک و عمدتاً از بالا به پایین با سینت ویو فوق العاده است موسیقی متن. مدل هندلینگ آن جایی بین سیم‌کارت‌ها و مسابقات آرکید قرار می‌گیرد: آنقدر پیچیده نیست گراند توریسماما وقتی ماشین‌های اسباب‌بازی‌مانند را در مناظر واضح و کم‌پلی بازی می‌چرخانید، وزن قابل‌ملموسی برای آن‌ها وجود دارد. حالت حرفه‌ای بازیگوش بازی شما را در گروه‌های مختلف ماشین‌های رالی راهنمایی می‌کند، در حالی که حالت پرسه‌زنی رایگان و چالش‌های آنلاین طعم بیشتری به شما می‌دهد. تو می توانی اگر می‌خواهید چالشی داشته باشید، برای زمان‌های برتر جدول امتیازات مسابقه دهید، اما مجموعه‌ای سخاوتمندانه از کمک‌ها و گزینه‌های دشواری به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز رانندگی را در دسترس قرار دهید.

مانند بسیاری از بازی های این لیست، هنر رالی با آنچه حذف می‌کند و ویژگی‌های آن تعریف می‌شود: هیچ خط رانندگی، بدون HUD بسیار پیچیده، محیط‌های واقعی واقعی، کمک راننده و هیچ شعری در موسیقی وجود ندارد – فقط ماشین شما، یک تایمر و یک جاده پر پیچ و خم. به طور ارگانیک شما را به ورود دعوت می کند منطقه، آن حالت نیمه هوشیار که دنیا را ساکت می کند و شما را با بدن دیجیتالی هماهنگ می کند. همانطور که از نام آن می گوید، مربوط به هنر رالی بیشتر از خود رالی فرو رفتن در اولی بسیار آسان تر است.

در سال های اخیر هیچ کمبودی در “شبیه سازهای راه رفتن” آسان برای بازی وجود نداشته است، اما ژاکت بزرگ اقیانوس پهن در میان آنها برای گفتن یک داستان کوتاه به خصوص گرم برجسته است. این بسیار متحرک است و شاید یک ساعت طول بکشد، اما قابل شناسایی تر است و انسان شخصیت‌ها در آن زمان نسبت به اکثر بازی‌های پرهزینه در ۵۰ تا ۱۰۰ ساعت می‌توانند.

داستان سفر کمپینگ یک زوج جوان به نام برد و کلون، خواهرزاده ۱۳ ساله‌شان مورد و دوستش بن و درس‌های بعدی آنها در مورد عشق و یکدیگر است. هوای یک کمدی مستقل را دارد: کمی دمدمی مزاج، خنده‌دار، اما نه بداخلاق، صادقانه اما نه طولانی، و وقتی زمان آن است که داستان را به خانه بازگردانیم، متحرک. جهان آن به پایان نمی رسد و هیچ جنگی وجود ندارد. این یک بازی در مورد است اینها شخصیت ها در این لحظه‌ای خاص، و مانند یک سری خاطره ارائه می‌شود، چیزی که رنگ‌های پررنگ آن را تقویت می‌کند. رویکرد تعاملی بازی نیز نقش مهمی در فروش آن ایفا می کند: به جای اینکه صرفاً یک شخصیت خاص را کنترل کنید، معمولاً در پشت دوربین قرار می گیرید، در نقش کارگردان. این به شما امکان می دهد علیرغم اینکه تأثیر کمی بر نحوه نمایش وقایع داستان دارد، در هر صحنه مشارکت کنید و عمیق تر درگیر شوید.

مردم پنهان مانند یک برداشت دیجیتال از آن ها است والدو کجاست؟ کتاب های پازلی که ممکن است در کودکی داشته باشید. مجموعه‌ای از صحنه‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد که هر کدام مملو از جزئیات و روایت‌های خرد است. شما مجموعه ای از چیزها را برای کشف پیدا می کنید، و هنگامی که به اندازه کافی پیدا کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید. هنر تک رنگ با دست طراحی شده است و تمام جلوه های صوتی از صدای افراد نشات می گیرد. این زیبا، صمیمی و اغلب خنده دار است.

تلاش برای پیدا کردن سوزن ضرب المثل در انبار کاه ممکن است ناامید کننده باشد، اگر در فضای اشتباهی قرار بگیرید، اما این یک بازی است که از شما می خواهد سرعت خود را کم کنید و صبور باشید. عجله ای نیست؛ هیچ کس روی صفحه نمایش به جایی نمی رسد.

شما آن ویدیوهای رضایت‌بخش عجیب YouTube از افرادی که در حال تمیز کردن عمیق هستند را می‌شناسید فرش، مسیرهای رانندگی و لوازم الکترونیکی قدیمی? شبیه ساز پاور واش مانند نسخه بازی ویدیویی آن است. شما طیف وسیعی از کارهای شستشوی برقی را در اطراف شهر “Muckingham” انجام می دهید، و به آرامی اما به طور پیوسته آلودگی اشیاء مختلف را با هر کنسرت پاک می کنید. هیچ محدودیت زمانی یا امتیازی برای دیدار وجود ندارد و هر کدام کثیف هستند چیز یک نوار پیشرفت مربوطه برای پر کردن دارد.

گوشت بیشتری در آن وجود دارد شبیه ساز پاور واش از آنچه شما ممکن است انتظار داشته باشید. می‌توانید برای خرید تجهیزات شستشوی برقی ارتقا یافته درآمد کسب کنید، و حالت روایتی وجود دارد که به معنای واقعی کلمه و استعاره به مکان‌ها می‌رود. احتمالاً نیازی به انجام آنچنان که انجام می‌دهد نیست، اما لذت‌های بازی چند لایه است: لذت فوری از بکر ساختن یک چیز کثیف، و رضایت بیشتر از «کار کردن» سیستماتیک برای انجام یک کار خوب.

باز کردن بسته بندی یک معمای برهنه شده درباره باز کردن جعبه ها است. شما به طور روشمند راه خود را از طریق مجموعه‌ای از ظرافت‌ها انجام می‌دهید، و آن‌ها را در اطراف اتاق‌های مختلف در یک دنباله از خانه‌ها قرار می‌دهید. بازی تقریباً بی کلام است، اما می تواند یک داستان را تقریباً به طور کامل از طریق محیط های ایزومتریک خود روایت کند: جعبه هایی که بسته بندی می کنید همه متعلق به یک شخصیت هستند و هر حرکت در سال متفاوتی از زندگی آنها انجام می شود. این، همراه با تصاویر پیکسلی، به بازی لحن غم انگیزی مبهم می دهد.

باز کردن بسته بندی هنوز یک بازی پازلی است، بنابراین تا زمانی که اقلام را در یک مکان “درست” قرار ندهید، قرمز می درخشد. این یک اشتباه به نظر می رسد: اگر بخواهم کیف کتابم را کنار تختم بگذارم و کارها را تمام کنم، چرا نتوانم؟ آیا حرکت کثیف نیست؟ اما حتی اگر باز کردن بسته بندی کمی بیش از حد گیمیفی شده است، یک کاتارسیس آرام در فانتزی آن وجود دارد که همه چیز را در جای مناسب خود قرار می دهد. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، استرس بسیار کمتری نسبت به حرکت در زندگی واقعی است.

لطفا اثر هنری را لمس کنید مجموعه ای از سه بازی پازل جدی است که هر کدام از هنر انتزاعی الهام گرفته شده است. ویژگی‌های بازی‌ها متفاوت است: یکی شما را به صورت مکانیکی بازآفرینی می‌کند به سبک موندریان نقاشی، چرخشی دیگر برادوی بوگی ووگی به یک داستان عاشقانه کوچک و سومین بازنگری شهر نیویورک به عنوان استعاره ای برای سازگاری با زندگی در یک شهر بزرگ جدید. فقط اولین مورد می‌تواند مشکل باشد، اما بازی از قبل به شما می‌گوید که تجربه‌ای کم استرس است: هیچ تایمر وجود ندارد و هر زمان که بخواهید می‌توانید به نکات و دکمه‌ی تکرار مجدد دسترسی داشته باشید.

چه فتنه ای در مورد لطفا اثر هنری را لمس کنید چیزی نیست که در موردش می گوید سبک و هنر انتزاعی (انگار چنین آثاری را می توان «حل» کرد). در عوض، این همان چیزی است که در مورد تجربه هنرنمایی به خودی خود بیان می کند، و اینکه چقدر شما را به توسعه دهنده تنها (توماس واترزویی) در پشت بازی نزدیک می کند. کل پروژه یک حس شخصی شدید دارد، مانند نگاه کردن به مغز کسی و دیدن اینکه چگونه این نوع هنر با آنها صحبت می کند. برخی ممکن است آن را به طرز غیرقابل تحملی ادعا کنند، اما حتی در سطح مکانیکی، لطفا اثر هنری را لمس کنید خوش آمد، جسور و صمیمانه است.

مانند اکثر بازی های راهنمای ما، Zen Bound 2 یک فرض ساده دارد: شما باید یک طناب را دور یک سری از ساختارهای سه بعدی بپیچید تا زمانی که کاملاً پوشانده شوند و در این فرآیند هر کدام را با رنگ بپوشانید. خود مجسمه‌ها می‌توانند سخت‌تر از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسند، با شکاف‌های پنهان و زوایای تیز زیاد باشند. بازی نیاز به تفکر آهسته دارد، گویی که در حال مراقبه در مورد شیئی هستید که می‌بندید. همین کافی است که شما را وادار به تأمل در تفاوت های ظریف فیزیکی کند چیزها شما خود را در زندگی واقعی گره می زنید. اما حتی اگر به نظر زرق و برق می آید، این را بدانید Zen Bound 2 یک راه متفکرانه برای منطقه بندی ارائه می دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-relaxing-video-games-140048572.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-relaxing-video-games-140048572.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *