۲ دوجین گل رز ساقه بلند را به قیمت ۳۵ دلار به درب منزل ارسال کنید

TL;DR: از ۶ دسامبر دریافت کنید ۲۴ گل رز ساقه بلند تحویل داده شد فقط با ۳۴٫۹۹ دلار — این ۶۳ درصد تخفیف است.


دلیلی وجود دارد که چرا یک دسته گل یکی از عناصر اصلی در نقاط عطف و رویدادهای مهم زندگی مردم بوده است. البته، آنها زیبا هستند و بوی خوبی دارند، اما خرید آنها نیز بسیار راحت است، به خصوص که بسیاری از گل فروشی ها اکنون سفارش و تحویل آنلاین را ارائه می دهند.

اگر می خواهید کسی را با شکوفه های تازه در این فصل تعطیلات غافلگیر کنید، کشاورزان گل رز تخفیف زیادی در ۲۴ گل رز ساقه بلند با دقت توسط کشاورزان انتخاب شده است. فقط با ۳۴٫۹۹ دلار، می‌توانید گل‌ها را در هر جایی و درب منزل تحویل گیرنده تحویل دهید، البته تا زمانی که در قاره آمریکا واقع شده باشند. فقط مطمئن شوید که سفارش خود را تا ۷ دسامبر ثبت کنید تا از تحویل به موقع تعطیلات اطمینان حاصل کنید.

نکته ویژه در مورد این معامله این است که تا زمانی که جعبه را باز نکنید، رنگ رزهایی را که به دست خواهید آورد، نمی دانید. این یک سورپرایز عالی برای هدیه دهنده شما – یا حتی خودتان است. شما دریافت خواهید کرد تازه ترین گل ها مستقیماً از مزرعهبا خود کشاورزان انواع رزهای رنگی، از رزهای کرمی گرفته تا مرکبات نارنجی تا قرمز کلاسیک را دستچین می کنند.

با خرید یک کوپن، شما این امکان را دارید که افزونه هایی مانند یک گلدان دکو یا رنگی مدرن یا حتی یک خرس عروسکی را در سفارش خود بگنجانید. اگر می‌خواهید دسته گل را ادویه کنید، می‌توانید برگ‌های روسک، گل‌های نفس کودک، نیلوفرهای زیبا و غیره را درخواست کنید. گزینه های شخصی سازی و تحویل نیز در دسترس هستند، از جمله کارت تعطیلات سفارشی و تحویل تضمینی ظهر.

کشاورزان گل رز معمولاً آخر هفته ها را تحویل نمی دهند، بنابراین هنگام ثبت سفارش این را در نظر داشته باشید. و در حالی که مهلتی تا ۷ دسامبر برای اطمینان از تحویل به موقع تعطیلات وجود دارد، ممکن است بهترین کار این باشد که قبل از آن یک بافر ۱ تا ۲ روزه برای جبران تاخیرهای احتمالی شرکت مخابراتی لحاظ شود. بالاخره تعطیلات آشفته است.

همچنین می توانید خود کوپن را به هدیه گیرنده خود هدیه دهید تا هر زمان که می خواهد گل سفارش دهد، که می تواند گزینه ای عالی به عنوان هدیه لحظه آخری باشد. (به خاطر داشته باشید، البته، این معامله با تخفیف فقط تا ۱۷ دسامبر قبل از بازگشت به قیمت عادی خود در دسترس است.)

معمولاً ۹۶ دلار، می توانید دو دوجین داشته باشید گل رز ساقه بلند که فقط با ۳۴٫۹۹ دلار به شما، دوست یا هر کس دیگری در قاره آمریکا تحویل داده می شود..

قیمت ها قابل تغییر است


منبع: https://mashable.com/deals/dec-6-long-stem-roses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *