۲۰ میلیون بازیکن از خلیج آرکادیا بازدید کرده اند و زمان بازگشت در Life is Strange

اولین بازی Life is Strange توسط بیش از ۲۰ میلیون نفر بازی شده است.

سازنده این نقطه عطف را به عنوان بخشی از یک پست شکرگزاری به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که از همه کسانی که به همراه مکس و کلوئه از خلیج آرکادیا دیدن کرده بودند و داستان دستکاری کننده زمان و احساسی Life is Strange را تجربه کردند سپاسگزار است.


Let’s Play Life is Strange Episode 1: Chrysalis.

این حساب کاربری نوشت: “ما می خواهیم از تک تک شما برای بازی تشکر کنیم.”

در حالی که این رقم قابل توجهی است، شایان ذکر است که Life is Strange از زمان راه اندازی آن بر روی خدمات اشتراک در نقاط مختلف در دسترس بوده است و نسخه بازسازی شده آن سال گذشته منتشر شد.

از زمان اولین بازی، Life is Strange شاهد دو نسخه اصلی دیگر از بازی‌های اصلی و همچنین پیش‌درآمد Before the Storm و اسپین‌آف The Awesome Adventures of Captain Spirit بوده است.

اگر تا به حال هیچ یک از بازی های این مجموعه را بازی نکرده اید، به شدت توصیه می کنم آنها را امتحان کنید. من هر نسخه را تاثیرگذار دیدم، و اگرچه در اینجا به جزئیات نمی پردازم، اما همه آنها اشک مرا درآوردند.

که در نقد و بررسی خود Eurogamer’s Life is Strange از سال ۲۰۱۵Aoife ما آن را «یکی از جالب‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر» نامید.

“من نمی توانم به هیچ بازی دیگری که بازی کرده ام فکر کنم که در میان طیف متنوعی از بازیکنان به نقطه گفتگوی بزرگی تبدیل شده باشد، با موضوعات تیره و شگفت آور با حساسیت و احترام برخورد کرده و برای مدتی در زندگی ام حس نوستالژی داشته باشم. در حالی که هنوز لعنتی خوشحالم که دیگر یک نوجوان نیستم.”

“Life is Strange خیلی بیشتر از چیزی که کسی انتظارش را داشت به دست آورده است. جالب است. این یک بازی ضروری است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/20m-players-have-visited-arcadia-bay-and-rewound-time-in-life-is-strange

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *