۲۱ بهترین نمایش در Peacock برای زمانی که نیاز به استراحت یا تماشای پرخوری دارید

برای سال‌ها، شعار NBC این بود: «کمدی از اینجا شروع می‌شود». پس از غواصی عمیق در کاتالوگ استریم Peacock، مشخص است که سرمایه گذاری آنها نتیجه داده است. ما بهترین برنامه‌های تلویزیونی را برای پخش در Peacock گردآوری کرده‌ایم، و اکثر گزینه‌های برتر کمدی هستند. نمی توان کمک کرد! NBC برخی از بهترین کمدی های ۴۰ سال گذشته را پخش کرده است و همه آنها شایسته یک فریاد هستند.

در اینجا بهترین درام‌های صمیمانه، ترسناک‌های ترسناک، داستان‌های علمی تخیلی گسترده، صابون‌های نوجوانان کمپینگ، عاشقانه‌های دورهمی، و البته کمدی‌های درجه یک برای پخش در Peacock وجود دارند. هشدار منصفانه: فهرستی که به این صورت انباشته شده است به این معنی است که ممکن است این آخر هفته مبل را ترک نکنید.

۱٫ ما لیدی قطعات هستیم

۲۱ بهترین نمایش در Peacock برای زمانی که نیاز به استراحت یا تماشای پرخوری دارید

اعتبار: سایما خالد / طاووس

تنها مشکل با کمدی استثنایی ندا منظور در مورد یک پانک مسلمان تماماً زن بد این است که خیلی کوتاه است – اما خبر خوب این است که فصل ۲ را دریافت می کنیم. آنجانا واسان در نقش آمینه، یک نوازنده گیتار بی دست و پا و دوست داشتنی که به گروه لیدی پارتز می پیوندد، بازی می کند. او یکی از پنج اجرای راک محکم در نمایشی است که زنان مسلمان پیچیده را بررسی می‌کند و آنها را در آغوش می‌گیرد، با موسیقی متن پاپ پانک بی‌احترامی و خنده‌های آشوب‌آمیز. اکنون آن را تماشا کنید و آن را تکرار کنید.*پروما خسلا، خبرنگار ارشد سرگرمی

نحوه تماشا: ما لیدی قطعات هستیم اکنون در Peacock پخش می شود.

۲٫ ۳۰ سنگ


اعتبار: Nicole Rivelli/Nbc-Tv/Kobal/Shutterstock

آه، ۳۰ سنگ. این نمایش به ما یاد داد که خوب است میز را برای یک ساندویچ خوب ورق بزنیم و ما نباید «هیچ وقت یک هیپی را به مکان دوم دنبال کنیم». این یک طنز پوچ و سریع است که شوخی‌های آن در حال حاضر مانند زمانی که اولین بار در سال ۲۰۰۶ منتشر شد تازه هستند. تینا فی لیز لمون است، یک دانشمند و نویسنده سرشناس برای نمایش دخترانهیک پایه داستانی برای شنبه شب زنده. زندگی لمون زیر و رو می شود وقتی NBC جک دوناگی، یک مدیر فوق العاده مردانه، فوق العاده ممتاز و محافظه کار (بازیگر عالی الک بالدوین) را مسئول می کند. TGS. او متعاقباً او را مجبور می‌کند تا با آوردن کمدین غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل پیش‌بینی تریسی جردن (تریسی مورگان در بهترین حالت خود، رتبه‌بندی را افزایش دهد). ۳۰ سنگ سورئال، مضحک و خنده‌دار است، با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و کتابخانه‌ای بی‌پایان از تک خط‌ها. اگر قبلاً اینطور نیست، این برنامه جدید مورد علاقه شماست.

نحوه تماشا: ۳۰ سنگ اکنون در Peacock پخش می شود.

۳٫ یکی از ما دروغ می گوید


اعتبار: نیکولا داو/ طاووس

یکی دیگر از برنامه های احمقانه نوجوانان در مورد قتل؟ بله لطفا! یکی از ما دروغ می گوید یک صابون کلاسیک نوجوانان را می گیرد (“دبیرستان بد است!”) و با قرار دادن پنج شخصیت – که هر کدام یک کهن الگوی قابل تشخیص دبیرستان را نشان می دهد – آن را یک درجه بالا می برد. بر خلاف باشگاه صبحانه، جایی که همه در نهایت قرار ملاقات می گذارند، تنها چهار نفر از این دبیرستانی ها زنده از بازداشت خارج می شوند. آیا کسی از عمد همکلاسی خود را به قتل رسانده است؟ تصادف بود؟ یا یکی از ما دروغ میگه؟؟؟ این رمز و راز به طرز شگفت‌آوری به خوبی ساخته شده و اغلب غافلگیرکننده است، که در کنار هم قرار گرفتن جالبی در برابر پس‌زمینه نمایش نوجوانانه‌اش ایجاد می‌کند.

نحوه تماشا: یکی از ما دروغ می گوید اکنون در Peacock پخش می شود.

۴٫ سوپراستور


اعتبار: عکس از Jordin Althaus / NBC / NBCU Photo Bank از طریق Getty Images

تماشای افراطی یک فصل از سوپراستور در یک روز عرق وجود ندارد. بنابراین، منطقی است که دوره شش ساله سریال به اندازه یک قدم زدن در هر Cloud 9 کوتاه باشد. از همان ابتدا، کمدی محل کار جاستین اسپیتزر تند، مهربان و خنده دار بود – بیش از این حق را داشت و بیش از آن چیزی که اکثر کمدی ها در طول زندگی به نمایش می گذارند. با زمان بندی کمدی بی نظیر و نگاه انتقادی به مهاجرت و سایر مسائل اجتماعی پرداخت. در ساعات پایانی خود نیز به این امتیاز دست یافت که یکی از تنها نمایش‌هایی بود که در آن حضور داشت همه گیری را با دقت و درایت به تصویر بکشد.

برای سال‌ها، اینجا جایی بود که با شاین (نیکول ساکورا) و متئو (نیکو سانتوس) غیبت می‌کردیم، تا به درام جونا (بن فلدمن) و امی (آمریکا فررا) رسیدیم تا با گرت (کولتون دان) به عقب برگردیم. ) و توسط دینا (لورن اش) وحشت زده شوند. زمانی که Cloud 9 درهای خود را برای همیشه بست، معلوم شد که حق با گلن (مارک مک کینی) است: خیلی بیشتر از یک فروشگاه بود.*PK

نحوه تماشا: سوپراستور اکنون در Peacock پخش می شود.

۵٫ دفتر


اعتبار: کریس هاستون / Nbc-Tv / Kobal / Shutterstock

نمایشی که این فیلم را به یک موسسه با ارزش آمریکایی تبدیل کرد، دفتر هرگز از مد نمی افتد در سال ۲۰۲۰، هفت سال پس از پخش آخرین اپیزود آن، این برنامه پرمخاطب ترین پخش تلویزیونی در تمام پلتفرم ها بود. برای ما که دوست داریم دفتراین امر تعجب برانگیز نیست.

این کمدی مبتنی بر شخصیت های زمینی و کاریزماتیک درباره یک شرکت کاغذی در اسکرانتون، پنسیلوانیا، هنوز هم در دومین تماشای مجدد… و سوم… و چهارم به همان شدت ضربه می زند. جوک ها کهنه نمی شوند و شخصیت ها کهنه نمی شوند – فقط ما بیشتر و بیشتر عاشق آنها شوید اگرچه استیو کارل، جان کرازینسکی، جنا فیشر، راین ویلسون و کل دفتر بازیگران ممکن است به سمت چیزهای بزرگتر و بهتر رفته باشند، آنها همیشه مایکل اسکات، جیم، پم، و دوایت در قلب ما خواهند بود.

نحوه تماشا: دفتر اکنون در Peacock پخش می شود.

۶٫ داونتون ابی

آیا تا به حال ساعتی آرامش بخش تر از آن وجود داشته است؟ داونتون ابی، نمایشی که تضادهای اصلی آن عبارتند از “آماده شدن برای شام” و “چه کسی خانه بزرگ را به ارث می برد؟” مطمئناً، مطمئناً، موضوعات عمیق‌تری در اینجا وجود دارد، مانند جنگ‌های جهانی، حقوق زنان، استقلال ایرلند، و زوال اشراف بریتانیا، که به درام بسیار مورد احترام جاذبه عمیقی برای مطابقت با جذابیت شگفت‌انگیز آن می‌دهد.

بازیگران پر از بزرگان بریتانیایی هستند. مگی اسمیت، پنه لوپه ویلتون، هیو بونویل، جیم کارتر، میشل داکری، دن استیونز، لیلی جیمز، متیو گود، و بیشتر در عمارت همنام حضور دارند. برای درام دوره بیایید اما برای عاشقانه های آهسته بمانید. داونتون ابی نمایشی آبدار و زیبا است که ساعت‌های رضایت‌بخشی را روی یک بشقاب نقره‌ای سرو می‌کند.

نحوه تماشا: داونتون ابی اکنون در Peacock پخش می شود.

۷٫ صورت پوکر


اعتبار: عکس کارولینا ووتاسیک / طاووس از طریق گتی ایماژ

گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از یک قتل در هفته و رایان جانسون نیست صورت پوکر یک ارسال عالی از فرم است. ناتاشا لیون چارلی کیل است، یک کارگر سابق کازینو در حال فرار از دست یک رئیس فاسد، و زنی که اتفاقا همیشه می داند که مردم چه زمانی دروغ می گویند یا حقیقت را می گویند. آیا فکر می‌کنید او در حالی که در سرتاسر کشور کار می‌کند، معماها را حل می‌کند و با یک ملاقات می‌کند؟ بازیگران حواس پرت از شخصیت ها در هر مکان? شما شرط می بندم که او این کار را می کند!

با استفاده از کلمبوبه سبک داستان های پلیسی وارونه (جایی که مخاطب از قبل جزئیات جنایت را می داند)، لذت صورت پوکر از تماشای لیون در مورد چگونگی انجام این اعمال کثیف نشأت می‌گیرد – کاری که او با هوشیاری انجام می‌دهد.*

نحوه تماشا: صورت پوکر اکنون در Peacock پخش می شود.

۸٫ کشتن آن

کریگ رابینسون کریگ فاستر است، پدری مطلقه در فلوریدا که رویای بزرگ شدن را در سر می پروراند اما به نظر نمی رسد که هیچ یک از ایده های تجاری خود را از بین ببرد. پس از یک سواری فراموش نشدنی با راننده استرالیایی اوبر، جیلیان (کلودیا اودوهرتی)، و از میان گزینه های قانونی دیگر برای ثروتمند شدن سریع، کریگ طرح جدیدی را تدوین می کند: او وارد چالش پایتون فلوریدا می شود. او و جیلیان با هم متحد می شوند تا پیتون های مهاجم برمه ای را برای پول نقد بکشند. کشتن آن یک کمدی عجیب و غریب با مقدمه ای خارج از دیوار از سازندگان است بروکلین Nine-Nineو همچنین تیز و وحشیانه است طنز آمریکایی.

نحوه تماشا: کشتن آن اکنون در Peacock پخش می شود.

۹٫ خانم دیویس


اعتبار: گرگ گین/ طاووس

بتی گیلپین خواهر سیمون است، یک راهبه امروزی که خارج از رینو زندگی می کند و یکی از تنها افرادی روی این سیاره است که خانم دیویس را دوست ندارد، هوش مصنوعی همه جا حاضر که اکثر تصمیمات انسانی را کنترل می کند. خانم دیویس از طریق یک اپلیکیشن و یک گوشی به انسان ها کمک می کند کارهای خوبی انجام دهند و انتخاب های بهتری داشته باشند. او برای کمک به جهان برای تبدیل شدن به مکانی بهتر طراحی شده است. و خواهر سیمون می خواهد او را نابود شده ببیند.

ایجاد شده توسط پادشاه تلویزیون دیمون لیندلوف (گمشده، نگهبانان، باقی مانده ها) و تارا هرناندز، خانم دیویس – نمایش، نه هوش مصنوعی – یک است ماجراجویی علمی تخیلی خنده دار، غیرقابل پیش بینی، ژانرخم با یک هسته عاطفی مبتنی بر. تعیین آن غیرممکن است و این بخشی از چیزی است که آن را بسیار هیجان انگیز می کند. به سادگی هیچ سریال دیگری مانند آن وجود ندارد! *

نحوه تماشا: خانم دیویس اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۰٫ ذخیره شده توسط بل

هیچکس انتظار نداشت ذخیره شده توسط زنگ راه اندازی مجدد تفسیری خودآگاه در مورد تنوع و نابرابری طبقاتی اجتماعی-اقتصادی باشد. اما ببینید، ما اینجا هستیم! جدید تریسی ویگفیلد ذخیره شده توسط زنگ با معرفی مجدد ما به زک موریس، اکنون فرماندار فعلی کالیفرنیا، به زمین می نشیند. سیاست‌های احمقانه موریس، مدارس را ورشکسته کرده است، و Bayside High، یک پیوند ممتاز، را مجبور به پذیرایی از دانش‌آموزان محله‌های کم‌توان کرده است. این بچه های جدید با دانش آموزان و معلمان Bayside (از جمله AC Slater و Jessie Spano به عنوان مربی و مشاور فوتبال!) به روش های غیرمنتظره و اغلب روشنگرانه درگیر می شوند. احترام گذاشتن به سلف خود بدون اینکه احساس کند یک عقب نشینی می کند، ذخیره شده توسط زنگ یک کمدی روشن و هوشمندانه برای دوران مدرن است.

نحوه تماشا: ذخیره شده توسط زنگ اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۱٫ دختران ۵ ایوا


اعتبار: هایدی گاتمن/ طاووس

تولید شده توسط ۳۰ سنگ اسطوره های تینا فی و رابرت کارلوک، دختران ۵ ایوا سریالی دلپذیر و لذت بخش است که آماده است NBC را وارد فاز بعدی کمدی های موفق خود کند. پر از آهنگ های اصلی مضحک، دختران ۵ ایوا داستان گروهی از زنان ۴۰ ساله را روایت می کند که سعی می کنند گروه دخترانه دهه ۹۰ خود را به سبک Spice Girls دوباره گرد هم بیاورند. استعداد فوق‌العاده موسیقی سارا باریل و رنه الیز گلدزبری به پیشینه گروه اصالت می‌بخشد، در حالی که Busy Philipps و Paula Pell کاملاً خنده‌دار هستند و بهترین استفاده را از هر آهنگی می‌برند. در دوره‌ای که بسیاری از کمدی‌ها در واقع درام هستند، تماشای نمایشی که عمیقاً به حماقت متعهد است، شاداب است.

نحوه تماشا: دختران ۵ ایوا اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۲٫ هر آنچه در مورد عشق می دانم

این کمدی بریتانیایی بر اساس خاطرات دالی آلدرتون، اما اپلتون و بل پاولی را در نقش بهترین دوستان مگی و بردی بازی می‌کنند که به همراه دو جوان بیست ساله دیگر با بازی مارلی سیو و آلیا اودوفین به آپارتمانی در لندن نقل مکان می‌کنند.

همانطور که ریچل تامپسون در نقد خود نوشت، ایجاد و اقتباس برای تلویزیون توسط دالی آلدرتونو بر اساس کتاب خاطرات پرفروش او به همین نام، این نمایش در مورد منحنی یادگیری متعالی است که بسیاری از ما در این دهه شکل‌گیر زندگی‌مان شروع می‌کنیم. فریب عنوان را نخورید، این نمایش فقط در مورد عشق عاشقانه نیست – مهمترین قوس آن داستان دوستی بین بهترین دوستان مگی و بردی است که از دوران کودکی یکدیگر را می شناسند و اکنون در مسیری خطرناک هستند. از آنجایی که شرکای عاشقانه و سوء استفاده های جنسی آنها خطری برای عشق افلاطونی مشترک آنها است. آیا دوستی مادام العمر آنها می تواند زنده بماند؟”

در سال ۲۰۱۲، هر آنچه در مورد عشق می دانم سریالی گرم، خنده دار و جذاب درباره شادی جوانی و درد بزرگ شدن است که مملو از جزییات نوستالژیک دوران میانسالی است.

نحوه تماشا: هر آنچه در مورد عشق می دانم اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۳٫ بیگانه ساکن

بیگانه ساکن یک درام علمی-تخیلی-معمایی-کمدی-درام فوق العاده درباره یک بیگانه بی احساس (یک آلن تودیک کامل) است که به زمین فرستاده شده تا همه انسان ها را نابود کند. متأسفانه، او در روستایی کلرادو سقوط می کند و مجبور است وانمود کند که یک پزشک محلی است تا هنگام تعمیر کشتی خود از سوء ظن جلوگیری کند. علیرغم فقدان دانش پزشکی، لباس مبدل او بیشتر شهر را فریب داده است – به جز پسر جوان شهردار، تنها انسانی در منطقه که می تواند او را به خاطر بیگانه ای که هست ببیند. خم شدن ژانر در اینجا به طرز چشمگیری نتیجه می دهد. شما از دشمن بیگانه (پسربچه ای هفت ساله) می ترسید و در مورد آینده ماموریت او تعجب خواهید کرد در حالی که به انتقادهای قاطع او از زندگی مدرن آمریکایی می خندید. یک جواهر مطلق

نحوه تماشا: بیگانه ساکن اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۴٫ آنجلین

در دهه ۱۹۸۰، همه در لس‌آنجلس آنجلین را می‌شناختند، یک بلوند سفیدکننده که شهر را با بیلبوردهای تبلیغاتی خود پوشانده بود و با یک کوروت صورتی نمادین خیابان‌ها را می‌راند. هیچ کس واقعاً نمی دانست که او کیست یا چه چیزی را تبلیغ می کند. او فقط به دلیل مشهور بودن مشهور بود. این مینی سریال حباب‌انگیز و سریع، به دنبال رسیدن مصمم و مرموز آنجلین به شهرت، و همچنین تلاش یک خبرنگار برای کشف زن پشت نماد است.

امی راسوم مانند بمب خود مغناطیسی است، در حالی که فیلیپ اتینگر به عنوان هم گروه سابقش خنده دار است، هیچ یک از آنها داستان مشابهی را در مورد تاریخ مشترک خود نمی گویند. الکس کارپوفسکی، هامیش لینکلیتر و مارتین فریمن همگی در این درام با یک راوی بدنام غیرقابل اعتماد در هسته آن می درخشند.

نحوه تماشا: آنجلین اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۵٫ پارک ها و تفریحات


اعتبار: عکس: کریس هاستون / بانک عکس NBCU / NBCUniversal از طریق Getty Images از طریق Getty Images

امی پولر به عنوان لزلی ناپ، معاون مدیر بخش پارک ها و تفریحات در پاونی، ایندیانا، ملتی را مجذوب خود کرد. ناپ قاطعانه به قدرت حکومت و نجابت انسانی اعتقاد دارد، از وافل و روز گالنتین. از سوی دیگر، کارکنان او به رهبری ران سوانسون، بقای آزادیخواه (نیک آفرمننقش تعیین کننده شغل)، واقعاً نمی توان از مراقبت مراقبت کرد.

پارک ها و تفریحات یک کمدی کمدی شوخی شاد، خنده دار و اغلب تکان دهنده است که تا حد زیادی به لطف شخصیت های حواس پرت و دوست داشتنی اش اوج می گیرد. این نمایشی است که راه اندازی شد اوبری پلازابنابراین فقط برای آن، شما مدیون آن هستید.

نحوه تماشا: پارک ها و تفریحات اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۶٫ چاکی


اعتبار: عکس استیو ویلکی / SYFY / بانک عکس NBCU از طریق گتی ایماژ

پوچ، خنده دار، و در واقع ترسناک، چاکی مشعل حواس پرت را برای مجموعه فیلم های عروسک قاتل خود با افتخار حمل می کند، درست تا زمان انتخاب بازیگران براد دوریف و جنیفر تیلی. این بار، عروسک قاتل زننده خود را در خانه یک نوجوان همجنس گرا در نیوجرسی می یابد که احساس می کند پدرش طرد شده است. اگر از طرفداران نسخه اصلی هستید بازی کودکان فیلم های توسط دون مانچینی، این سریال را دوست خواهید داشت. همچنین توسط Mancini ساخته شده است چاکی تمام نت‌های کمدی و درشت فیلم‌ها را به نمایش می‌گذارد، در حالی که مکالمات شگفت‌انگیزی در مورد جنسیت، جنسیت، و قلدری نوجوانان ایجاد می‌کند.

نحوه تماشا: چاکی اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۷٫ یک دوست خانواده

بر اساس یک داستان واقعی وحشتناک، یک دوست خانواده به دو ربوده شدن یان بروبرگ در دهه ۱۹۷۰ می پردازد. در ۱۲ سالگی توسط همسایه خود رابرت برشتولد مواد مخدر مصرف کرد و به مکزیک برد. سرانجام او توسط FBI پیدا شد، اما دستکاری روانی برشتولد به سختی متزلزل شد. سپس در ۱۴ سالگی دوباره ناپدید شد و این بار ظاهراً به میل خودش به برشتولد پیوست. داستان از آنجا تکان‌دهنده‌تر و پیچ‌خورده‌تر می‌شود، وقتی می‌بینید که چگونه برشتولد وارد خانواده شد و والدین جان را حتی پس از بازگشت از مکزیک دستکاری کرد. اجراهای اینجا همه به طرز نفس گیری جذاب هستند، به ویژه جیک لیسی به عنوان دوست خانوادگی موذی که هرگز نباید به او اعتماد می شد، تمرکز می کرد.

نحوه تماشا: یک دوست خانواده اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۸٫ همه از کریس متنفرند


اعتبار: عکس توسط Jaimie Trueblood / CBS Photo Archive از طریق Getty Images

با الهام از دوران کودکی کریس راک، همه از کریس متنفرند یک کمدی خونگرم برای تمام خانواده است. پس از نقل مکان خانواده‌اش به Bed-Stuy در بروکلین، کریس جوان (با بازی تایلر جیمز ویلیامز) ابوت ابتدایی شهرت) باید یاد بگیرد که در مدرسه جدیدش زنده بماند، در حالی که از خواهر و برادرهای کوچکترش مراقبت می کند و تا جایی که می تواند به والدینش کمک می کند. این یک پرتره ساده از خانواده‌هایی است که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرند، پرتره‌ای که در آن والدین هر کدام چندین شغل دارند و بچه‌ها باید برای تحصیل به مدارس محله‌های دور بروند. به خاطر همین همه از کریس متنفرند کار بیشتری نسبت به کمدی کمدی شما انجام می دهد. در کنار دعواهای روزمره خانوادگی، مسائل اجتماعی جدی را برجسته می کند و این کار را با لبخند و خنده انجام می دهد. این هوشمندانه، قابل تامل و بازیگوش است – هر چیزی که از یک کمدی می خواهید.

نحوه تماشا: همه از کریس متنفرند اکنون در Peacock پخش می شود.

۱۹٫ قوانین پمپ واندرپمپ

قوانین پمپ واندرپمپ یک درام استاندارد کم ریسک/بالا است زنان خانه دار اسپین آفی که زندگی یک رستوران دار و سابق را دنبال می کند زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز لیزا وندرپامپ، بازیگر

اما برای یک دوره خاص در تابستان ۲۰۲۳، نمی توانستید خانه خود را بدون شنیدن یک به روز رسانی جدید وحشیانه ترک کنید. قوانین پمپ واندرپمپ نمایش. بر امواج رادیویی تسلط داشت. لایه‌های #رسوایی عمیق است، اما همه چیز تقریباً به یک ماجرای گستاخانه در هسته بازیگران اصلی سریال خلاصه می‌شود. اگر به دنبال شایعات خوب هستید، باید بروید پمپ واندرپمپ.

نحوه تماشا: قوانین پمپ واندرپمپ اکنون در Peacock پخش می شود.

۲۰٫ دکتر مرگ

بر اساس پادکست جنایی واقعی به همین نام دکتر مرگ یک مجموعه گلچین نگران کننده است که بر روی موارد قصور پزشکی فاحش تمرکز دارد. نمی‌خواهی تماشا کنی، اما نمی‌توانی به دور نگاه کنی.

فصل ۱ داستان افرادی است که سال ها تلاش خستگی ناپذیری کردند تا دکتر کریستوفر دانچ، جراح مغز و اعصاب آمریکایی را که به دلیل ناقص کردن و مثله کردن چندین بیمار محکوم شده بود به دست عدالت بسپارند. این مجموعه بازیگران زیادی دارد، جاشوا جکسون در نقش دانچ، کریستین اسلیتر در نقش دکتر راندال کربی، الک بالدوین در نقش دکتر رابرت هندرسون، و گریس گامر در نقش دستیار سابق دانچ، کیم مورگان. فصل دوم، که قرار است در ۲۱ دسامبر پخش شود، درباره جنایات یک جراح سوئیسی-ایتالیایی است که به نام تحقیق جراحی های تجربی غیراخلاقی انجام می دهد که بیشتر آنها منجر به مرگ می شود. ادگار رامیرز و مندی مور همبازی هستند.

نحوه تماشا: دکتر مرگ اکنون در Peacock پخش می شود.

۲۱٫ بروکلین Nine-Nine


اعتبار: عکس از: جوردین آلتاس / تلویزیون جهانی / بانک عکس NBCU / NBCUniversal از طریق Getty Images

اندی سامبرگ یک کارآگاه نابالغ پلیس نیویورک است که عاشق جوک است و از انجام دادن کارهای کتاب متنفر است. آندره براگر کاپیتان جدید اوست – او جدی، قانون مدار و جذاب است. درگیری های مداوم آنها و سایر بخش های دوست داشتنی باعث می شود بروکلین Nine-Nine یک کمدی بی پایان قابل تماشا این بسیار هوشمندانه است، اما همچنین وزن زیادی را در بخش احمقانه hijinx ایجاد می کند. هر یک از اعضای بازیگران تاثیرگذار (شامل استفانی بئاتریز، تری کرو، ملیسا فومرو، جو لو تروگلیو، چلسی پرتی و غیره) بسته به اپیزود، می‌توانند «مضحک‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت» در نظر گرفته شوند.

بروکلین Nine-Nine همچنین برای حذف کامل اسکریپت های موجود خود اعتبار بیشتری دریافت می کند در حال بازنویسی فصل آخرش در پرتو اعتراضات جهانی علیه نژادپرستی و وحشیگری پلیس پس از قتل جورج فلوید در ماه مه ۲۰۲۰٫ فصل هشتم حاصل از آن به طور یکپارچه مشکل واقعی خشونت پلیس را در قوس خود می‌پیوندد و فضایی را برای قربانیان ایجاد می‌کند و سرخوردگی را بدون قربانی کردن یک اینچ از کمدی کشف می‌کند. این یک استاد کلاس نوشتن برای دوران مدرن است.

نحوه تماشا: بروکلین Nine-Nine اکنون در Peacock پخش می شود.

طاووس

برای اشتراک در Peacock ثبت نام کنید!



ستاره ها

نشان می دهد که ورودی از لیست قبلی Mashable اصلاح شده است.
موضوعات
دفتر
جریان
راهنمای تماشا کنید

طاووس


منبع: https://mashable.com/article/best-shows-peacock

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *