۳ دلیل برای اینکه انجمن نمایش عالی برای تماشای بعد از کریسمس است

۳ دلیل برای اینکه انجمن نمایش عالی برای تماشای بعد از کریسمس است
تلویزیون سونی پیکچرز

اکنون که کریسمس فرا رسیده است کمی احساس ناراحتی می کنید؟ یا به طور کلی به اندازه کافی کریسمس نوشیده اید؟ در هر صورت، شما خوش شانس هستید. زیرا انجمن نمایش عالی برای تماشای افراطی بعد از کریسمس و یافتن شیار بعد از تعطیلات خود است. این سریال در ابتدا به مدت شش فصل (پنج فصل در NBC و یکی در صفحه یاهو) از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ پخش شد و طرفداران پرشوری را پشت سر گذاشت که عملاً می خواستند طاووسدر راه است انجمن فیلم تلویزیونی به وجود آمد.

ریک و مورتیدن هارمون ساخته شده است انجمن، و او به وضوح به استعداد چشم داشت. شوی چیس شناخته شده ترین بازیگر در زمان شروع سریال بود، اما این سریال در نهایت از جوئل مک هیل، آلیسون بری، دونالد گلاور، جیلیان جاکوبز، دنی پودی، ایوت نیکول براون، کن جونگ و جیم راش ستاره هایی ساخت. پس از جدایی بازیگران، فصل‌های بعدی جاناتان بنکس، پیجت بروستر و کیت دیوید را به ترکیب معرفی کردند. و قبل از میزبانی هفته گذشته امشبجان اولیور نیز نقشی تکراری در این سریال داشت.

سریال در کالج اجتماعی گریندیل اتفاق می‌افتد و حول یک گروه مطالعاتی می‌چرخید که شامل جف وینگر (مک‌هیل)، بریتا پری (جیکوبز)، عابد نادر (پودی)، شرلی بنت (براون)، آنی ادیسون (بری)، تروی بارنز بود. (گلاور) و پیرس هاثورن (چیس). حداقل می توان گفت که یک گروه التقاطی از شخصیت ها بود. اما اگر می‌خواهید درباره نمایش بیشتر بدانید، به سه دلیل ما به خواندن ادامه دهید انجمن نمایش عالی برای تماشای بعد از کریسمس است.

انجمن برای هر فصل قسمت دارد

تلویزیون سونی پیکچرز

بله، این پست درباره چرایی آن است انجمن نمایش عالی برای تماشای بعد از کریسمس است. اما شما واقعاً باید یک شروع اولیه با آن داشته باشید زیرا انجمن همچنین یکی از بهترین قسمت های کریسمس ساخته شده است. در فصل ۲، کریسمس غیرقابل کنترل عابد یک قسمت انیمیشن استاپ موشن بود که به تقلید از برنامه های ویژه کریسمس Rankin/Bass کلاسیک می پرداخت. در داستان، عابد زمانی که همه چیز را به صورت انیمیشن درک می کند، کمی دچار فروپاشی ذهنی می شود.

این قسمت یک داستان استثنایی کریسمس است زیرا به موضوعاتی مانند تنهایی و دلشکستگی می پردازد که سایر برنامه های ویژه تعطیلات تمایل دارند از آن دوری کنند. عابد در نهایت در کریسمس از طریق دوستانش معنا پیدا می کند نه در مادری که وقتی به او نیاز داشت او را ترک کرد. این اپیزود قبل از رسیدن به آن لحظه دلخراش، طنز زیادی از پیش فرض بیرون می آورد. به عنوان نمونه ای از آن، صحنه آغازین نشان می دهد که عابد آهنگ تم نمایش را به یک سرود کریسمس تبدیل می کند.

مهم ترین کریسمس اینجاست! | انجمن

همچنین قسمت هایی وجود دارد که در روز ولنتاین، هالووین، روز شکرگزاری، و حتی داستان های کریسمس بیشتری اتفاق می افتد. این برای هر کمدی کمدی غیرعادی نیست، اما انجمن کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد تا تماشای آن‌ها را سرگرم‌کننده کند.

این نمایش کمدی با مفهوم بالا را در بر می گیرد

تلویزیون سونی پیکچرز

در تئوری، انجمن قرار بود یک کمدی درباره یک گروه مطالعه در یک کالج محلی باشد. با این حال، نمایش هرگز اجازه نداد که این امکان را برای آنچه که می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهد محدود کند. تیم خلاق به سرعت از توانایی سریال برای خم شدن به هر ژانر خاصی برای یک یا دو قسمت استقبال کردند. وجود داشت قانون و نظم پارودی، تقلید مسخره آمیز زامبی، تقلید مسخره آمیز جنگ داخلی و غیره.

یکی از تخیلی ترین قسمت ها فصل دوم بود سیاه چال و اژدها پیشرفتهکه یک بازی از سیاه چال ها و اژدها و آن را به یک داستان پرمخاطب در مورد تلاش گروهی برای رسیدن به همکلاسی خود که به طرز ظالمانه ای لقب فت نیل (چارلی کونتز) را داشت، تبدیل کرد زیرا می ترسیدند که او خودکشی کند. قسمت دیگری از انجمن در شش جدول زمانی مختلف، که “تاریک ترین خط زمانی” را وارد واژگان جمعی ما کرد، آشکار شد.

اما معروف ترین قسمت های مفهومی بالا، داستان های پینت بال، به ویژه فصل ۲ بود یک مشت توپ نقاشی و برای چند توپ نقاشی دیگرکه هر دوی آن ها توسط جو روسو کارگردانی شده است. هر دو برادران روسو به طور گسترده روی فصل های اولیه این نمایش کار کرد، که در نهایت باعث شد مارول چندین بار به آنها بدهد فیلم های MCU برای هدایت کردن

سکانس افتتاحیه/عنوان یک مشت توپ نقاشی | انجمن

جامعه قلب واقعی دارد

تلویزیون سونی پیکچرز

دلیل واقعی انجمن آزمون زمان، قسمت‌های خاص یا حقه‌ها نیست. به این دلیل است که افراد پشت سر این نمایش هرگز فراموش نکردند که اگر تماشاگران به شخصیت ها اهمیت نمی دادند، هیچ کدام مهم نیست. و یکی از اصلی‌ترین راه‌هایی که باعث شد به ما اهمیت بدهیم این بود که اجازه دهیم شخصیت‌ها به یکدیگر عشق ورزیده و به یکدیگر اهمیت دهند، حتی زمانی که همیشه با هم کنار نمی‌آمدند.

در پایان فصل اول، گروه مطالعه بیشتر شبیه دوستان بود تا آشنایان ساده. با پیشروی سریال، آنها هم احساس می کردند که یک خانواده هستند. این شخصیت ها تصمیم گرفتند به جای فرار از آنها، آن ارتباطات را در آغوش بگیرند. پیوندهایی که آنها ایجاد کردند فراموش نشدنی بود و این دلیل دیگری است انجمن طرفداران چنین احساسات شدیدی در مورد این نمایش دارند. آنها با گروه همذات پنداری می کنند و تجربیات خود را به خوبی احساس می کنند. ایجاد چنین پیوندهایی در واقعیت به این آسانی نیست، اما تماشای نمایش آنها در تلویزیون چیز بسیار خوبی دارد.

تماشا کردن انجمن بر نتفلیکس.

توصیه های سردبیران







سریال در کالج اجتماعی گریندیل اتفاق می‌افتد و حول یک گروه مطالعاتی می‌چرخید که شامل جف وینگر (مک‌هیل)، بریتا پری (جیکوبز)، عابد نادر (پودی)، شرلی بنت (براون)، آنی ادیسون (بری)، تروی بارنز بود. (گلاور) و پیرس هاثورن (چیس). حداقل می توان گفت که یک گروه التقاطی از شخصیت ها بود. اما اگر می‌خواهید درباره نمایش بیشتر بدانید، به سه دلیل ما به خواندن ادامه دهید انجمن نمایش عالی برای تماشای بعد از کریسمس است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/three-reasons-why-community-is-the-perfect-show-to-watch-after-christmas-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *