۳ فیلم اکشن عالی کریسمس که باید همین الان تماشا کنید

فیلم های کریسمس آنقدر زیاد شده اند که همه ژانرها را در بر می گیرند. تقریباً تمام علامت هالمارک و فیلم های تلویزیونی مادام العمر کریسمس در حال حاضر فیلم های عاشقانه هستند، در حالی که فیلم های ترسناک کریسمس نیز در حال افزایش هستند، زیرا داستان های سنتی دلگرم کننده تعطیلات در کنار راه قرار می گیرند. اما چیزی نیست که در طول فصل تعطیلات بیشتر از فیلم های اکشن کریسمس لذت ببریم.

هر فیلم اکشن کریسمس نمی تواند به افسانه زندگی کند جان سخت، اما این فیلم‌ها موفق می‌شوند شاهکار نادری را به دست آورند که در عین حال هیجان و هیجان را نیز به ارمغان می‌آورند. بنابراین برای این فصل تعطیلات، این سه فیلم اکشن کریسمس عالی هستند که باید تماشا کنید.

بوسه کیس بنگ بنگ (۲۰۰۵)

تصاویر برادران وارنر

خلاصه ای در هالیوود وجود دارد: اگر فیلم شین بلک باشد، تقریباً همیشه در کریسمس می گذرد. اولین کارگردانی بلک، بوسه کیس بنگ بنگ، از این قاعده مستثنی نیست. رابرت داونی جونیور پیش از بازی مرد آهنی در راه بازگشت به عنوان هارولد “هری” لاکهارت، دزدی بود که به طور تصادفی برای بازی در نقش یک بازرس خصوصی تست بازیگری می دهد.

هری به زودی در یک هواپیما به هالیوود می رود تا یک بازپرس خصوصی واقعی، “گی” پری ون شریک (وال کیلمر) را تحت الشعاع قرار دهد تا برای تست صفحه نمایش بعدی خود آماده شود. اما وقتی هری به دوست دوران کودکی‌اش، هارمونی فیث لین (میشل موناگان) اجازه می‌دهد باور کند که او یک محقق خصوصی واقعی است، از او می‌خواهد که به دنبال خواهر گمشده‌اش بگردد. در زمانی که هارمونی حقیقت را می‌فهمد، هری و پری تا حد زیادی در مشکل هستند.

اجاره یا خرید بوسه کیس بنگ بنگ بر گوگل پلی، پرایم ویدیو، یوتیوبو Apple TV+.

شب خشونت آمیز (۲۰۲۱)

تصاویر جهانی

فیلم‌های اکشن کریسمس نمی‌توانند بیشتر از آن کریسمس داشته باشند شب خشونت آمیزیک سنت جدید یولد با بازی چیزهای غریبدیوید هاربر در نقش بابانوئل. اما این نسخه‌ای از بابانوئل است که قبلاً ندیده‌ایم، با گذشته‌ای خشونت‌آمیز و بی‌تفاوتی بسیار واضح نسبت به خود کریسمس، تا حدی به این دلیل که افراد کمی باقی‌مانده‌اند که واقعاً به تعطیلات و آنچه باید باشد اعتقاد دارند.

دختر جوانی به نام ترودی (لیا برادی) یک استثنای نادر از این قاعده است و او حتی واقعاً به خود بابانوئل اعتقاد دارد. این هم چیز خوبی است، زیرا بابانوئل خودش را در خانه مادربزرگ ترودی، گرترود (بورلی دآنجلو) می‌بیند، درست مثل مادربزرگ ترودی. جانشینیتعطیلات خانوادگی مانند اسکروج (جان لگوئیزامو) و دزدان به شدت مسلح او شکسته می شود. این کلاهبرداران به معنای تجارت هستند، اما بابانوئل هم همینطور. و او هر کسی را که جرات تهدید ترودی را داشته باشد، خواهد کشت، زیرا اشیاء جادویی کریسمس بابانوئل به ابزار جنگ تبدیل می شوند.

تماشا کردن شب خشونت آمیز بر پرایم ویدیو.

Die Hard 2 (1990)

استودیوهای قرن بیستم

اصلی جان سخت شاید بهترین فیلم اکشن کریسمس باشد. اما امسال، بیایید تاج گلی برای عاقبت آن بگذاریم، سخت بمیر ۲، که همچنین یک فیلم اکشن کریسمس است که سزاوار عشق است. این بار، کریسمس خانواده مک‌کلین در فرودگاهی درست در خارج از واشنگتن دی‌سی در حالی که هالی مک‌کلین (بانی بدلیا) و صدها مسافر بی‌گناه به‌طور ناخودآگاه در آسمان توسط نیروهای مرتد گروگان گرفته می‌شوند که کنترل ترافیک هوایی را به دور از مقامات گرفته‌اند به گروگان گرفته‌اند. . .

جان مک‌کلین (بروس ویلیس) اولین کسی است که متوجه می‌شود چیزی اشتباه است. و وقتی پلیس فرودگاه مک‌کلین را باور نمی‌کند، او یک بار دیگر مجبور می‌شود در شب کریسمس به صورت انفرادی مقابل یک ارتش واقعی برود تا همسرش را سالم به خانه بیاورد.

تماشا کردن سخت بمیر ۲ بر هولو.

توصیه های سردبیران







خلاصه ای در هالیوود وجود دارد: اگر فیلم شین بلک باشد، تقریباً همیشه در کریسمس می گذرد. اولین کارگردانی بلک، بوسه کیس بنگ بنگ، از این قاعده مستثنی نیست. رابرت داونی جونیور پیش از بازی مرد آهنی در راه بازگشت به عنوان هارولد “هری” لاکهارت، دزدی بود که به طور تصادفی برای بازی در نقش یک بازرس خصوصی تست بازیگری می دهد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/three-great-christmas-action-movies-you-should-watch-in-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *