۳ فیلم مانند استاد نتفلیکس که باید همین الان تماشا کنید

بردلی کوپر گیتار خود را با باتوم در نتفلیکس عوض کرد استاد، یک فیلم زندگینامه ای موزیکال درباره آهنگساز مشهور جهان لئونارد برنشتاین. در حالی که فیلم به دستاوردهای موسیقی برنشتاین می پردازد، استاد بر رابطه بین برنشتاین (کوپر) و همسرش فلیسیا مونته آلگره (کری مولیگان) تمرکز دارد. استاد توسط کوپر بر اساس فیلمنامه ای که او با همکاری جاش سینگر نوشته است، تهیه کننده و کارگردانی شده است.

به عنوان یکی از موردانتظارترین فیلم های نتفلیکس در سال ۲۰۲۳، استاد در نهایت در سرویس پخش محبوب در دسترس است. به افتخار کارشناسی ارشد انتشار، شما باید این سه فیلم مشابه جدیدترین فیلم کوپر را ببینید. انتخاب های ما شامل رابطه عاشقانه بین دو موسیقیدان، یک فیلم موزیکال پیشگامانه و یک فیلم زندگینامه ای درباره آهنگساز فرانسوی قرن هجدهم است.

ستاره ای متولد شده است (۲۰۱۸)

تصاویر برادران وارنر

قبل از تماشا استادبازبینی اولین تلاش کارگردانی کوپر، ستاره ای متولد شده است. پسندیدن استادکوپر تقریباً تمام عنوان‌های تولید را به عهده گرفت – ستاره، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان. با دانستن آنچه که اکنون در مورد تصمیم کوپر برای ساختن فیلمی درباره برنشتاین می دانیم، ستاره ای متولد شده است اجرای آزمایشی او برای داستانی درباره قیمت هنر، هزینه شهرت و عشق پیچیده بین دو هنرمند بود.

ستاره ای متولد شده استچهارمین اقتباس بلند از درام عاشقانه، داستان عاشقانه بین موسیقیدان سالخورده جکسون مین (کوپر) و خواننده ناشناس آلی (آلی) است.لیدی گاگا). پس از یک نمایش، جکسون به یک بار برخورد می کند و آلی آواز می خواند La vie en rose. جکسون آلی را در کنسرت بعدی خود روی صحنه دعوت می‌کند و سپس او را به تور می‌برد و او را در کانون توجه قرار می‌دهد و چهره‌اش را بالا می‌برد. با افزایش سرسام آور حرفه آلی، زندگی شخصی جکسون به شدت سقوط می کند زیرا او برای کنار آمدن با شیاطین و آسیب های گذشته اش تلاش می کند.

اجاره یا خرید ستاره ای متولد شده است بر یوتیوب، گوگل، پرایم ویدیویا سیب.

داستان وست ساید (۱۹۶۱)

هنرمندان متحد

برای مخاطبان جریان اصلی، مشهورترین اثر برنشتاین است داستان سمت غربیموزیکال ۱۹۵۸ برادوی که حمل و نقل شد رومئو و ژولیت به شهر نیویورک امروزی برنشتاین موسیقی را ساخت و استفان ساندهیم شعر را نوشت. سه سال بعد، داستان سمت غربی در یک فیلم اقتباس شد، جایی که به استاندارد طلایی برای فیلم های موزیکال تبدیل شد.

به کارگردانی رابرت وایز و جروم رابینز، داستان سمت غربی بر روی یک جنگ چمن بین دو باند رقیب – جت ها و کوسه ها – در سمت بالا غربی متمرکز است. تونی (ریچارد بیمر)، یکی از اعضای سابق جت ها، و ماریا (ناتالی وود)، خواهر کوچکتر رهبر کوسه ها، در یک رقص مدرسه عاشق یکدیگر می شوند. در حالی که تونی و ماریا نزدیک‌تر می‌شوند، نیروهای خارجی و متحدان مربوطه آنها سعی می‌کنند این عاشقان ستاره‌دار را از هم جدا کنند. داستان سمت غربی یک دستاورد برجسته برای فیلم‌های موزیکال بود، زیرا فیلم توانست ۱۰ جایزه اسکار رکوردشکنی را از آن خود کند. استیون اسپیلبرگ این موزیکال را در سال ۲۰۲۱ اقتباس کرد و در ادامه هفت نامزدی دریافت کرد. اسکار ۲۰۲۲.

جریان داستان سمت غربی بر AMC+.

شوالیه (۲۰۲۲)

لری هوریکز / استودیو قرن بیستم

با صحبت از آهنگسازان مشهور، زندگی و حرفه ژوزف بولون، شوالیه دو سنت ژرژ یک فیلم سینمایی اقتباسی دریافت کرد. شوالیه. کلوین هریسون جونیور در نقش شوالیه، پسر نامشروع یک برده آفریقایی و صاحب مزرعه فرانسوی بازی می کند. سن ژرژ به دلیل تخصصش به عنوان ویولن و آهنگساز شروع به صعود از نردبان اجتماعی در جامعه فرانسه می کند.

استعداد موسیقایی سنت جورج توجه ماری آنتوانت را به خود جلب می کند.چشم آبی کم رنگ‘s لوسی بوینتون) و ماری ژوزفین دو مونتالمبر، که دومی معشوق او شد. سن ژرژ آرزو دارد مدیر اپرای پاریس شود، اما شکاف نژادی و یک انقلاب نوپا زندگی او را تهدید می کند.

جریان شوالیه بر هولو.

توصیه های سردبیران







قبل از تماشا استادبازبینی اولین تلاش کارگردانی کوپر، ستاره ای متولد شده است. پسندیدن استادکوپر تقریباً تمام عنوان‌های تولید را به عهده گرفت – ستاره، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان. با دانستن آنچه که اکنون در مورد تصمیم کوپر برای ساختن فیلمی درباره برنشتاین می دانیم، ستاره ای متولد شده است اجرای آزمایشی او برای داستانی درباره قیمت هنر، هزینه شهرت و عشق پیچیده بین دو هنرمند بود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/movies-like-maestro-netflix-you-should-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *