۳ فیلم کریسمس دست کم گرفته شده که باید در دسامبر امسال ببینید

فیلم های کریسمس زیادی وجود دارد. از خط مونتاژ آشغال‌های رتبه‌بندی G در Hallmark تا کاتالوگ استریم از گیاهان چند ساله تعطیلات مانند یک داستان کریسمس و چطوری گرنیچ کریسمس را دزدیددر ماه دسامبر چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

در حالی که Digital Trends موارد ضروری را پوشش داده است فیلم های کریسمس برای پخش در حال حاضر، برخی از جواهرات دست کم ارزش بررسی را دارند. از یک فیلم کلاسیک فیلم ابرقهرمانی که بی‌وقار تعطیلات را جشن می‌گیرد تا یک فیلم سوئدی که یکی از زیباترین فیلم‌هایی است که تاکنون فیلم‌برداری شده است، این فیلم‌های کریسمس دست کم گرفته شده، غیرمعمول هستند و قطعا ارزش وقت گذاشتن در این فصل را دارند.

بازگشت بتمن (۱۹۹۲)

۳ فیلم کریسمس دست کم گرفته شده که باید در دسامبر امسال ببینید
برادران وارنر

همه قهرمان میشن جان سخت به عنوان یک فیلم اکشن که در واقع یک فیلم عالی کریسمس استاما من ترجیح می دهم بازگشت بتمن برای سرگرمی های غیر متعارف تعطیلات. این نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی است که تا به حال ساخته شده است، بلکه یکی از بهترین فیلم‌های کریسمس است: هالی، هدایا، درختان کاج غول‌پیکر در میدان‌های شلوغ شهر، و بوسه‌ای اوج از «بابا نوئل» که واقعاً پر انرژی است. .

همچنین، فیلم در طول تعطیلات در شهر گاتهام که پوشیده از برف است و با جنایات پنگوئن (دنی دویتو) گرفتار شده است و زن گربه ای (میشل فایفر). این جشن غیرعادی است، و طراحی تولید عالی بو ولش و موسیقی دنی الفمن واقعا فضای تعطیلات را می فروشد. به علاوه، مانند همه فیلم‌های عالی کریسمس، این فیلم درباره خانواده است، با قهرمانان و شرورانی که در جستجوی مادران و پدرانی هستند که مدت‌ها پیش از دست داده‌اند. این یک فیلم عالی برای تماشای هر زمان از سال است، اما بازگشت بتمن زمانی که نزدیک به کریسمس تماشا شود واقعا زنده می شود.

بازگشت بتمن در مکس و به صورت رایگان در حال پخش است لوله های.

این کریسمس است (۲۰۲۲)

آسمان

این کریسمس است درست مثل هر فیلم تعطیلات دیگری به نظر می رسد، اما احتمالاً فیلمی است که ندیده اید. این کمدی بی ادعا بریتانیایی که بدون هیاهو در سال ۲۰۲۲ اکران شد، یکی از جذاب ترین فیلم هایی است که در این مدت دیده اید. آلفرد انوک، بازیگر هری پاتر، نقش آدام را بازی می‌کند، یک مسافر تا حدی افسرده که در یک رابطه بن‌بست گیر کرده است، که از سوار شدن به قطار هر روز با همان افراد و عدم شناخت هیچ یک از آنها خسته شده است. یک روز، او تصمیم می گیرد همه آنها را به یک جشن کریسمس بداهه دعوت کند.

آنچه در ادامه می‌آید سفری شیرین است، زیرا آدام و همسفر اِما (کایا اسکودلاریو) با هر یک از مسافران خود در حالی که همگی برای مهمانی برنامه‌ریزی می‌کنند، آشنا می‌شوند. البته، این یک رام کام کریسمس است، آدام و اما شروع به ایجاد احساسات نسبت به یکدیگر می کنند که همه چیز را پیچیده می کند. اگرچه به نظر معمولی می رسد فیلم کریسمس شاخص، این کریسمس است موفق می‌شود از کلیشه‌ها بالاتر برود و یک زمان خوب برای جمعیت ارائه دهد که حتی بدبین‌ترین بیننده را نیز به خود جلب کند.

این کریسمس است در حال پخش است پرایم ویدیو.

فانی و الکساندر (۱۹۸۲)

مجموعه معیار

تماس گرفتن سخت است فانی و الکساندر «دست کم گرفته شده» زیرا در سال ۱۹۸۴ برنده چهار جایزه اسکار شد و اینگمار برگمن، یکی از شناخته شده ترین نابغه های سینما کارگردانی کرد. با این حال، شانس وجود دارد فانی و الکساندر در لیست تماشای فیلم کریسمس شما نیست. این باید باشد، زیرا یکی از گرم ترین تصاویر خانواده در طول کریسمس است.

این تنها به دلیل اولین اکران فیلم است که کودکان عنوان را در حال شرکت در یک گردهمایی بزرگ خانوادگی در طول تعطیلات در اوایل قرن بیستم سوئد به تصویر می‌کشد. هدایا رد و بدل می شود، چیزهای دلپذیر تحویل داده می شود و غذای لذیذ سرو می شود زیرا برگمان و فیلمبردار مکرر سون نیکویست (او به شایستگی جایزه اسکار را برای تلاش هایش برد) پرتره ای شاداب و تقریباً احساسی از خانواده ای خلق می کنند که در تضاد زیادی با بقیه افراد است. فیلمی که سردتر، سفیدتر و کم مصرف تر است. این به این دلیل است که مرگ اتفاق می افتد، فانی و الکساندر آواره می شوند و پیوندهای خانوادگی توسط فاجعه و شرایط ناگوار آزمایش می شود.

فانی و الکساندر برای همه نیست طولانی است (نسخه پخش شده در مکس ۱۹۰ دقیقه است؛ نسخه کامل که در بلوری موجود است، ۳۱۲ دقیقه اجرا می‌شود)، و مرحله دوم می‌تواند سخت باشد، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد زیرا یکی از بهترین فیلم‌ها است. تا به حال درباره خانواده، معنویت و قدرت تخیل کودک ساخته شده است.

فانی و الکساندر در حال پخش است حداکثر.

توصیه های سردبیران







همه قهرمان میشن جان سخت به عنوان یک فیلم اکشن که در واقع یک فیلم عالی کریسمس استاما من ترجیح می دهم بازگشت بتمن برای سرگرمی های غیر متعارف تعطیلات. این نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی است که تا به حال ساخته شده است، بلکه یکی از بهترین فیلم‌های کریسمس است: هالی، هدایا، درختان کاج غول‌پیکر در میدان‌های شلوغ شهر، و بوسه‌ای اوج از «بابا نوئل» که واقعاً پر انرژی است. .


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/underrated-christmas-movies-to-watch-in-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *