۳۰+ از بهترین قهوه سازها و اسپرسو سازهای فروش برای دوشنبه سایبر

به روز رسانی: ۲۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۴:۲۸ بعد از ظهر EST این پست با جدیدترین اطلاعات قیمت و در دسترس بودن برای دوشنبه برتر سایبر به روز شده است معاملات قهوه ساز.

نگاهی گذرا به بهترین معاملات قهوه‌ساز Cyber ​​Monday


بهترین معامله قهوه ساز

شیک K-Compact

۵۰ دلار در آمازون
(۴۹٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
۳۰+ از بهترین قهوه سازها و اسپرسو سازهای فروش برای دوشنبه سایبر

بهترین معامله دستگاه اسپرسوساز

Nespresso Vertuo Plus

۱۳۹٫۹۹ دلار در Target
(۶۰ دلار صرفه جویی کنید)
دستگاه اسپرسوساز نسپرسو با دو فنجان قهوه و کپسول

بهترین معامله پرس و فرنچ پرس

قهوه ساز فرنچ پرس Bodum برزیل (۱۵۴۸-۰۱ ایالات متحده) ✨

۱۷٫۹۹ دلار در آمازون
(۹٫۵۱ دلار صرفه جویی کنید)
تصویر Mashable

اعتراف به آن اشکالی ندارد: نازک بودن کالای “اما اول قهوه” احساسات را نفی نمی کند. هر قهوه‌نوشی که قهوه می‌خورد، می‌داند که این عادت قهوه چقدر گران می‌شود، و اینها کسانی هستند که باید از آن دوری کنند. دوشنبه سایبری معاملات قهوه ساز و اسپرسو ساز. یک تن در حال حاضر در زندگی می کنند آمازون، والمارت، هدفو بهترین خرید.

از تقریباً هر شرکت Keurig در فروش گرفته تا تخفیف های هنگفت ۲۰۰ دلاری یا بیشتر در دستگاه های اسپرسوساز در سطح باریستا از De’Longhi، نه تنها در حال حاضر بلکه در درازمدت نیز در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

ما بهترین معاملات را در زیر گردآوری کرده‌ایم و با کاهش بیشتر این هفته به لیست اضافه خواهیم کرد:

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک ???? به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. با الف سروکار دارد ضربه زدن در زمان نگارش یا فروخته شده یا منقضی شده اند.

بهترین معامله قهوه ساز به طور کلی

انتخاب ما: Keurig K-Compact

۵۰ دلار در آمازون (۴۹٫۹۹ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

دومین کوریگ ارزان‌قیمتی که تاکنون پیدا کرده‌ایم جمعه سیاه فصل Keurig K-Compact است که ۵۰ درصد تخفیف کامل در آمازون دارد. K-Compact باریک ترین Keurig با مخزن قابل جابجایی است و می تواند در سه اندازه قهوه (۶ اونس، ۸ اونس و ۱۰ اونس)، از جمله یک لیوان مسافرتی ۷ اینچی، قهوه درست کند.

معاملات بیشتر قهوه‌ساز Cyber ​​Monday

بهترین معامله دستگاه اسپرسوساز

انتخاب ما: Nespresso VertuoPlus

۱۳۹٫۹۹ دلار در Target (60 دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

چند سالی است که VertuoPlus نسپرسو مورد علاقه طرفداران برای اسپرسوسازی مقرون به صرفه و خانگی بوده است. دستگاه تک نفره می تواند قهوه داغ معمولی ۵ اونس یا ۸ اونس و اسپرسو یک یا دو نفره را از طریق غلاف های Nespresso Vertuo درست کند. غلاف ها دارای طعم های زیادی هستند، از کلاسیک هایی مانند فندق برشته و وانیل گرفته تا خوراکی های فصلی مانند ادویه کدو تنبل و نعناع فلفلی. آنها همچنین قابل بازیافت هستند.

معاملات بیشتر Cyber ​​Monday در دستگاه های اسپرسوساز

بهترین معامله پرس و فرنچ پرس

چرا ما آن را دوست داریم

با قیمت فقط ۱۷٫۹۹ دلار در دوشنبه سایبر، قهوه ساز فرنچ پرس Bodum Brazil (1548-01US) بهترین معامله ای است که می توانید پیدا کنید. این یک پرس فرانسوی کلاسیک است که با مواد باکیفیت مانند شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت و پیستون فولادی ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد تغییر طعم، بهترین طعم قهوه را دم کنید. علاوه بر این، بدون BPA و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است که تمیز کردن و مراقبت از آن را آسان می کند.

چیزی که این پرس فرانسوی را متمایز می کند، توانایی آن در دم کردن یک فنجان قهوه واقعا استثنایی است. روش آهسته پرس امکان استخراج طعم کامل را فراهم می کند و در نتیجه یک فنجان غنی و خوش طعم عاری از تلخی و رسوب می شود. این بدان معنی است که می توانید طعم واقعی دانه های قهوه خود را بدون هیچ گونه شگفتی ناخواسته بچشید.

معاملات بیشتر سایبر دوشنبه و معاملات مطبوعات فرانسوی


منبع: https://mashable.com/article/cyber-monday-coffee-maker-espresso-machine-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *