۳۰+ بهترین پیشنهادهای کیبورد بازی جمعه سیاه را بخرید

به روز رسانی: ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۳:۰۰ بامداد EST این مقاله با جدیدترین پیشنهادات کیبورد بازی به‌روزرسانی شده است جمعه سیاه ۲۰۲۳٫

نگاهی به معاملات برتر کیبورد بازی جمعه سیاه ما:


بهترین معامله زیر ۱۰۰ دلار

کیبورد Razer Huntsman Mini 60% Gaming

۸۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
کیبورد گیمینگ Razer Huntsman Mini

بهترین معامله بیش از ۱۰۰ دلار

صفحه کلید بازی بی سیم ASUS ROG Azoth 75%

۱۹۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
صفحه کلید بازی بی سیم ASUS ROG Azoth 75%

ورود به بازی های رایانه ای به انتخاب شما از CPU و GPU ختم نمی شود. نه، نه از راه دور. ما در مورد تجهیزات جانبیموش، مانیتورها، هدفونو شاید یکی از مهمترین قطعات: الف صفحه کلید.

اما مانند هر رایانه شخصی بازی لوازم جانبی، گزینه‌های خیره‌کننده‌ای برای نوع صفحه‌کلیدی که می‌توانید تهیه کنید، از سبک‌های سوئیچ گرفته تا اندازه‌ها تا نورپردازی و موارد دیگر خواهید داشت. این انتخاب آسانی نیست، اما حداقل می‌توانیم شما را با این نکته شروع کنیم: یکی را که در فروش است بخرید.

و چون جمعه سیاه اساسا اینجاست زیاد کیبوردهای بازی به فروش می رسد ما فهرستی از بهترین معاملات را تا کنون گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید در اسرع وقت کلیک کنید و از آن خارج شوید. برای بررسی آنها به ادامه مطلب بروید و مطمئن شوید که اغلب به آنها مراجعه می کنید، زیرا در طول جشن های جمعه سیاه، معاملات بیشتری را اضافه خواهیم کرد.

انتخاب برتر ما

کیبورد Razer Huntsman Mini 60% Gaming

۸۹٫۹۹ دلار در آمازون (۴۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

یک کیبورد ۶۰% (یا کیبورد کوچک) یک گزینه عالی برای گیمرهای رایانه شخصی است که فضای زیادی روی میز ندارند و با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار، این مدل Razer یک دزدی است. کیفیت ساخت عالی که Razer به آن معروف است، و همچنین سوئیچ های سریع و پاسخگو، کلیدهای PBT مقاوم در برابر روغن و فرصت های زیادی برای سفارشی سازی (از جمله نورپردازی RGB) دریافت خواهید کرد. یکی را برای جمعه سیاه انتخاب کنید و ۴۰ دلار از قیمت معمولی تخفیف بگیرید.

کیبوردهای بازی زیر ۱۰۰ دلار

کیبوردهای بازی بیش از ۱۰۰ دلار

موضوعات
جمعه سیاه
بازی


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-gaming-keyboard-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *