۳۶٫۳ میلیون نفر از ما اوایل امروز در Steam بودیم، و بله، این یک رکورد جدید دیگر است

اوه، نگاه کنید – Steam رفته و رکورد همزمان خودش را شکست. از نو.

همین دو هفته پیش، مشتری رایانه شخصی رکورد جدیدی را به دست آورد از ۳۴,۶۴۹,۵۸۳ بازیکن، اما اوایل امروز (یکشنبه، ۱۷ مارس)، Steam یک بار دیگر رکورد جدید کاربر همزمان با ۳۶٫۳ میلیون بازیکن را ثبت کرد.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

مطابق با SteamDB11.5 متر از آنها به طور فعال آنلاین و در یک بازی در زمان ثبت رکورد بودند و ۲۵ متر دیگر در آن زمان وارد و/یا بیکار بودند.

این گواهی نه تنها بر قدرت مخاطبان Steam، بلکه همچنین بر جذابیت پایدار بازی های رایانه شخصی است. تعداد همزمان Steam در ابتدا از زمانی که جهان شروع به قرنطینه شدن در آغاز همه‌گیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ کرد، شروع به افزایش کرد، اما حتی در حال حاضر، به نظر می‌رسد میلیون‌ها نفر از ما ترجیح می‌دهند در روز یکشنبه هیچ کاری انجام ندهند. برای یک یا دو جلسه جلوی رایانه های شخصی ما.

جالب‌تر اینکه، در حالی که این نوع رکوردها اغلب زمانی ثبت می‌شوند که یک بازی جدید کمی سر و صدا ایجاد کند – مانند رکوردشکنی Palworldبه عنوان مثال – این آخر هفته، واقعاً هیچ چیز قابل توجهی در جریان نیست. فقط مردم به بازی های مورد علاقه خود می پرند.

Counter-Strike 2 مانند همیشه محبوب است – یک بار دیگر اوج ۱٫۴ متری بازیکن همزمان را در ۲۴ ساعت گذشته به دست آورده است – در حالی که بقیه ۵ راند برتر دقیقاً به همان روشی که آخرین بار شکسته شده بود، انجام می شود. بازی‌های Dota 2، PUBG، Apex Legends و Helldivers 2 به ترتیب ۷۲۵۰۰۰، ۷۰۷۰۰۰، ۴۳۴۰۰۰ و ۴۵۸۰۰۰ پیک پخش همزمان داشته‌اند.

Naraka: Bladepoint، Rainbow Six Siege، GTA 5 و Baldur's Gate 3 ده نفر برتر را تکمیل می کنند. این هفته اما Palworld به رتبه یازدهم سقوط کرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/363m-of-us-were-on-steam-earlier-today-and-yes-thats-another-new-record?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *