۴۹% تخفیف برای بطری آب Hydro Flask بگیرید و هیدراتاسیون را در اولویت سال ۲۰۲۴ قرار دهید.

۴۹% پس انداز: فولاد ضد زنگ ۲۴ اونس بطری آب Hydro Flask (مشکی) با درپوش کاهی انعطاف پذیر فقط ۲۲٫۹۷ دلار در آمازون است که از قیمت معمولی آن ۴۴٫۹۵ دلار کمتر است. این صرفه جویی ۲۱٫۹۸ دلاری است.



یک بطری آب فلاسک آبی سیاه روی پس‌زمینه سفید

اعتبار: فلاسک هیدرولیک

بطری آب استیل ضد زنگ ۲۴ اونسی Hydro Flask (مشکی)

۲۲٫۹۷ دلار در آمازون (صرفه جویی ۲۱٫۹۸ دلار)



هیدراتاسیون اغلب در زندگی روزمره ما جای خود را می گیرد. با انجام وظایف کاری، رویدادهای خانوادگی و سایر کارهای اولیه مراقبت از خود مانند خوردن و ورزش کردن، نوشیدن آب کافی ممکن است به طور تصادفی از شکاف ها عبور کند. اگر هیدراتاسیون بهتر یکی از راهکارهای شما برای سال ۲۰۲۴ است، آمازون امروز بهترین پیشنهاد را برای شما دارد.

از ۲۹ دسامبر، بطری آب هیدرو فلاسک ۲۴ اونسی استیل ضد زنگ با کلاه کاهی انعطاف پذیر فقط ۲۲٫۹۷ دلار است که از قیمت معمول آن ۴۴٫۹۵ دلار کمتر است. این ۴۹ درصد تخفیف و ۲۱٫۹۸ دلار پس انداز است. برای کسب این تخفیف عمیق، باید رنگ مشکی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، می توانید آن را بگیرید سفید colorway با ۲۶٫۹۷ دلار یا ۴۰ درصد تخفیف.

فلاسک هیدرولیک که ۲۴ اونس آب در خود نگه می دارد، دارای طراحی دهان گشاد با درپوش کاهی انعطاف پذیر ضد نشتی است. عایق خلاء دو جداره به سرد نگه داشتن نوشیدنی ها تا ۲۴ ساعت کمک می کند. بند کلاهک باعث می شود حمل آن آسان باشد و دهانه پهن به این معنی است که یخ پسند است. بطری آب برای تمیز کردن در ماشین ظرفشویی بی خطر است و کل بطری از مواد بدون BPA ساخته شده است.

اگر در سال ۲۰۲۴ روی هیدراتاسیون تمرکز می کنید، چرا با یک بطری آب شیرین شروع نکنید تا انگیزه کاهش این اونس را داشته باشید؟ گلوگ گلوگ!


منبع: https://mashable.com/article/dec-29-hydro-flask-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *