۵ نکته برای به حداکثر رساندن عمر باتری کیندل

فن آوری قرص

۵ نکته برای به حداکثر رساندن عمر باتری کیندل

۵ نکته برای به حداکثر رساندن عمر باتری کیندل

Pretorianphoto/Getty Images
توسط الی بچت/۹ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۱۵ صبح EST

کیندل‌ها به خاطر عمر طولانی باتری خود شناخته شده‌اند، به طوری که آمازون می‌بالد که مدل پایه با یک بار شارژ می‌تواند تا شش هفته دوام بیاورد. هر کسی که از کیندل استفاده می کند نمی تواند برای چیزهای دیگری به جز خواندن از آن استفاده کند، بنابراین منطقی است که بتواند چنین شارژی را نگه دارد. اگر به طور فعال هر روز از Kindle استفاده نمی کنید، حتی ممکن است شارژ بیشتری داشته باشید. اگر می‌خواهید آب بیشتری از دستگاه مطالعه خود بگیرید، راه‌های زیادی برای انجام آن وجود دارد.

این نکات برای همه مدل‌های کیندل، چه مدل پایه، اعمال می‌شود. سفید کاغذییا واحه. هیچ‌کس نمی‌خواهد کیندل او در وسط خواندن یک کتاب خوب بمیرد، بنابراین شما می‌خواهید هر کاری که می‌توانید برای به حداکثر رساندن زندگی‌تان انجام دهید. خوشبختانه، اجرای هیچ یک از نکات زمان زیادی نمی برد، به این معنی که می توانید به سرعت به مطالعه بازگردید.

روشنایی خود را کم کنید

Tada Images/Shutterstock

برخی از مدل‌های کیندل نور داخلی ندارند، اما اگر مدل جدیدتری خریداری می‌کنید، دیدن آن سخت است. حتی آخرین مدل پایه دارای صفحه نمایش روشن است، بنابراین می توانید تنظیمات روشنایی را تغییر دهید. شاید تعجب آور نباشد که روشنایی بیشتر به معنای عمر باتری کمتر است. اگر می خواهید باتری خود را تا زمانی که ممکن است دوام بیاورید، پایین نگه داشتن این روشنایی کلید خواهد بود.

این می تواند به این معنی باشد که خواندن آن در شب دشوار می شود، بنابراین می خواهید روشنایی خود را مطابق با آن تنظیم کنید. اگر فردی هستید که معمولاً در طول روز مطالعه می کنید، کاهش روشنایی یک راه عالی برای افزایش عمر باتری شما خواهد بود. حتی اگر فقط در ساعاتی از روز که نیازی به صفحه نمایش روشن ندارید، روشنایی را تغییر دهید، متوجه تفاوت در طول عمر باتری خواهید شد.

وای فای کیندل خود را خاموش کنید

Koshiro K/Shutterstock

اگر می‌خواهید فروشگاه را مرور کنید و کتاب‌های الکترونیکی جدید بخرید، اتصال Kindle خود به اینترنت مهم است. این بدان معناست که شما باید حداقل یک بار در این فرآیند به Wi-Fi خود متصل شوید، اما لازم نیست همیشه متصل بمانید. آمازون خاطرنشان می کند که یک راه خوب برای افزایش عمر باتری، قطع اتصال از اینترنت در مواقعی است که به آن نیاز ندارید. این را می توان به سادگی با روشن کردن حالت هواپیما انجام داد.

این بدان معناست که می‌توانید همزمان چند کتاب را دانلود کنید و بعد از اتمام کار، وای‌فای خود را خاموش کنید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید بتوانید کمی بیشتر از باتری خود آب بگیرید. ممکن است تعیین کمیت زمانی که ما در حال حاضر در مورد چند هفته عمر باتری در اینجا صحبت می کنیم، دشوار باشد، اما هر ذره آن اهمیت دارد. اگر دوباره نیاز به بارگیری چیزی داشتید، کافی است وای فای خود را تلنگر کنید و آن را دنبال کنید.

Kindle خود را در حین دانلود وصل نگه دارید

چستر هات/شاتراستاک

اگر در حال دانلود یک کتاب بزرگ یا بسیاری از آنها به طور همزمان هستید، باید Kindle خود را برای مدت زمان دانلود وصل نگه دارید. با برداشتن یک گام به جلو، آمازون پیشنهاد می‌کند دستگاه خود را حتی پس از پایان دانلود، برای مدتی وصل کنید. دلیل این امر این است که با وجود اتمام دانلود، Kindle کتاب های شما را فهرست بندی می کند تا قابلیت جستجو را ارائه دهد. این کار عمر باتری را می گیرد، بنابراین می خواهید Kindle خود را به برق متصل نگه دارید تا زمانی که آماده شروع خواندن هستید، آن را خاموش نگه دارید.

این ممکن است به تفاوت چند درصدی شارژ باتری منجر شود، اما اگر می‌خواهید شارژ خود را به حداکثر برسانید، ارزشش را دارد. لازم نیست هر بار که کتابی را دانلود می‌کنید، Kindle خود را به برق وصل کنید، اما بهترین زمان برای انجام این کار زمانی است که آن را شارژ می‌کنید تا بتوانید با یک سنگ دو پرنده را از بین ببرید.

اندازه فونت خود را کم کنید

عکاسی Primestock/Shutterstock

این نکته تا حد زیادی به زیبایی چشمان شما بستگی دارد. اگر می خواهید تعداد دفعات ورق زدن صفحه خود را محدود کنید و در این فرآیند با استفاده از باتری این کار را انجام می دهید، می توانید اندازه فونت خود را کاهش دهید. این باعث می‌شود که کلمات بیشتری در یک صفحه قرار بگیرند، که به شما کمک می‌کند تعداد صفحاتی را که ورق می‌زنید کاهش دهید. این همچنین منجر به کلیک کمتر روی صفحه برای خود می شود، بنابراین می تواند از این نظر برد-برد باشد.

اگر با فونت متفاوت یا کوچکتر مشکل دارید، همیشه می توانید به عقب برگردید. برای اینکه ببینید چه چیزی برای شما بهتر عمل می کند، باید کمی آزمایش کنید. Kindle برای خواندن استفاده می شود، بنابراین اگر متوجه شدید که کیفیت خواندن را فدای صرفاً عمر باتری بیشتر کرده اید، ممکن است بخواهید به تنظیمات پیش فرض برگردید.

فراموش نکنید که کیندل خود را بخوابانید

Hocus-focus/Getty Images

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما باید مطمئن شوید که دکمه روشن/خاموش را روی کیندل خود فشار دهید تا پس از پایان خواندن، آن را به حالت خوابیده درآورید. کیندل ممکن است عمر باتری طولانی داشته باشد، اما اگر آن را در تمام ساعات روز روشن بگذارید، حتی با محدودیت هایی مواجه خواهد شد. مواردی وجود دارد که می توانید دریافت کنید که پس از پوشاندن دستگاه به طور خودکار به خواب می رود، بنابراین در صورت فراموشکاری، دریافت یکی از آن ها می تواند مفید باشد. هنگامی که کیندل شما را باز کنید به طور خودکار کیندل شما را بیدار می کند، بنابراین بسیار راحت است.

اگر از چنین کیفی استفاده نمی‌کنید، فقط باید پس از پایان خواندن کتاب، دکمه خواب را به‌صورت دستی فشار دهید. اگر در مورد طولانی کردن عمر باتری خود جدی هستید، پس این چیزی نیست که شما هیچ مشکلی را به خاطر بسپارید.


منبع: https://www.slashgear.com/1386304/maximize-kindle-battery-life/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *