۵ ابزار حمل و نقل بندری که هنگام نقاشی روز را نجات می دهد

۵ ابزار حمل و نقل بندری که هنگام نقاشی روز را نجات می دهد

هدف از رنگ این است که در جای خود خشک شود، اما این فقط روی دیوار اتفاق نمی افتد. اگر قوطی رنگ را برای مدت طولانی روی قفسه بگذارید، می‌تواند شروع به کهنه شدن کند و لکه‌های خشک کمی درون آن جمع شود. برای اینکه این اتفاق نیفتد، خوب است که یک تکان دهنده رنگ در دست داشته باشید که بتواند به سرعت و کارآمد همه چیز را با هم مخلوط کند. به طور معمول، این چیزی است که برای آن به یک فروشگاه سخت افزار می روید (مانند بارت سیمپسون با قوطی هومر داف)، اما می توانید آن را در خانه با تجهیزات مناسب انجام دهید.

را لرزاننده رنگ هوا از سنترال پنوماتیکموجود در هاربر فریت، می‌تواند هر قوطی رنگ از یک کوارت تا یک گالن را تکان دهد و آن را محکم در فک‌های بدون ضایعه‌اش نگه دارد. برخلاف برخی از میکسرهای مستقل، این یکی از کمپرسور هوا تغذیه می کند. کافی است کمپرسور خود را به برق وصل کنید و در عرض چند دقیقه رنگ شما را از بین می برد. از آنجایی که هیچ قطعه الکترونیکی وجود ندارد، استفاده از آن در کارگاه بدون نگرانی از جرقه های اشتباه بی خطر است.

کاربران این شیکر سهولت نسبی راه اندازی و استفاده آن را ستایش کرده اند، بدون اینکه به میزان صدای کمتر آن در مقایسه با لرزاننده برقی اشاره کنیم. یکی از داوران خاطرنشان کرد که اگر رنگ را به خانه خود تحویل دهید بسیار راحت است، زیرا نیازی به رفتن به فروشگاه سخت افزار برای تکان دادن را از بین می برد.


منبع: https://www.slashgear.com/1458747/harbor-freight-tools-for-painting/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *