۵ ابزار Ryobi که برای طوفان زمستانی مناسب است

۵ ابزار Ryobi که برای طوفان زمستانی مناسب است

یکی از محصولات Ryobi که برای طوفان زمستانی خوب است در دسترس باشد – به اندازه کافی منطقی – کیت One+ Storm 18 ولت آن است. بسته از پیش بسته‌بندی شده، خرید را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما امکان می‌دهد با یک خرید، چند محصول Ryobi را ذخیره کنید. به‌علاوه، سه ابزار ارائه‌شده، همگی بخشی از سیستم ۱۸ ولت One+ Ryobi هستند، بنابراین می‌توانید از یک شارژر برای هر سه استفاده کنید، و اگر به همه آن‌ها در یک زمان نیاز ندارید، می‌توانند یک باتری واحد را به اشتراک بگذارند.

ابزارهای Ryobi که در کیت طوفان آن گنجانده شده است، نور منطقه ای LED، رادیو فشرده، و منبع تغذیه باتری ۱۵۰ وات سازنده است. رادیویی که می‌تواند با بلوتوث به تلفن شما متصل شود یا فرکانس‌های FM را دریافت کند، می‌تواند به شما در ردیابی طوفان زمستانی با نزدیک شدن به آن کمک کند. این فانوس که ۸۵۰ لومن نور را در جهت ۳۶۰ درجه ارائه می کند، می تواند پس از طوفان هنگام پارو کردن برف در تاریکی استفاده شود. در صورت قطع برق، هر سه به کار خواهند آمد. منبع تغذیه باتری ۱۵۰ واتی می تواند وسایل الکترونیکی شما را از طریق درگاه های AC و USB-A داخلی خود شارژ کند. با این حال، برای یک بخاری فضایی یا برای روشن نگه داشتن یخچال شما به اندازه کافی قوی نخواهد بود – احتمالاً برای آن یک ژنراتور با اندازه کامل می خواهید.

شاید بهتر باشد فانوس ها یا باتری های قوی تری بخرید. با این حال، مزیت اصلی Ryobi’s Storm Kit – همانطور که در مقاله SlashGear نوشتیم که آیا بسته نرم افزاری است ارزش قیمت دارد – این است که نسبت به خرید هر سه مورد به طور جداگانه گرانتر است. ریوبی کیت ۱۸ ولت One+ Storm (کد محصول PCL1307K1) فقط ۱۲۹ دلار است، با توجه به اینکه، علاوه بر سه ابزار، بسته نرم افزاری با یک باتری ۲ Ah و یک کیسه ابزار برای ذخیره سازی عرضه می شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1458024/ryobi-tools-good-for-winter-storm/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *