۵ بلندگوی با رتبه برتر رایانه برای رایانه شخصی شما در سال ۲۰۲۴

۵ بلندگوی با رتبه برتر رایانه برای رایانه شخصی شما در سال ۲۰۲۴

در نهایت، مجموعه دیگری از Edifier داریم، اگرچه این یک گام مهمی نسبت به G2000 است. Edifier R1280DB یک جفت بلندگوی کابینتی ۴۲ واتی با اندازه کامل با محفظه های ام دی اف روکش شده با چوب است.

آن‌ها دارای صفحه‌های ولوم بیس، سه‌گانه و اصلی در پنل جانبی هستند و از اتصال بلوتوث، اپتیکال، کواکسیال و دوگانه RCA پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین دارای یک درگاه بازتاب باس در جلو هستند. آنها به خاطر صدایشان تحسین شده اند، اما در مقایسه با سایر مجموعه های بلندگوهای کامپیوتری با طراحی مشابه، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

TechRadar بلندگوهای R1280DB را به خاطر غنا و کامل بودن صدایشان، با اشتیاق خاصی برای وضوح و حجم صدا تحسین کرد. با این حال، این نشریه به این نکته اشاره کرد که فناوری اکولایزر و فضایی ساز کاملاً با برخی از رقبای Edifier برابری نمی کند. Android Central از طراحی، گزینه‌های اتصال، صدای کلی و ارزش لذت بردم و فقط از این واقعیت انتقاد می‌کردم که پخش جریانی بلوتوث به SBC محدود است.

بزرگترین منتقدان سخنرانان از اپل اینسایدر. آن‌ها استدلال می‌کردند که فرکانس‌های میان‌رده بلندگوها کمی گل‌آلود هستند و طراحی آن را عمومی می‌دانست، اما همچنان ادعا می‌کرد که بلندگوها «صدای پرحجم و خوبی دارند» که «کمی بهتر از قیمتشان است که ممکن است نشان دهد».

این اسپیکرها امتیاز قابل قبول ۴٫۶ از ۵ را دارند آمازونو آنها بالاترین مجموعه ای از بلندگوهای رایانه را بررسی کرده اند بهترین خرید امتیاز ۴٫۸ از ۵


منبع: https://www.slashgear.com/1502779/top-rated-computer-speakers-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *