۵ بهترین فیلم هولو سال ۲۰۲۳

هولو ممکن است مشترکین متوجه شده باشند که تعداد فیلم‌های اصلی هولو در سال ۲۰۲۳ بسیار کمتر از سال ۲۰۲۲ بود. می‌توانید از تلاش‌های مجدد دیزنی برای عرضه فیلم‌ها در سینماها برای این کار تشکر کنید. از همین رو بوگیمن از اولین نمایش در Hulu به نمایش در سینماها در تابستان ارتقا یافت. سپس دوباره، سال گذشته در این زمان، طرفداران و منتقدان می گفتند که Hulu است طعمه باید روی پرده بزرگ بود بنابراین وقتی یک فیلم اصلی هولو این فرصت را پیدا می‌کند، نمی‌توانیم سرزنش کنیم.

صرف نظر از این، احساس می‌شد که نیمی از فیلم‌های اصلی Hulu احتمالاً اصلاً نباید ساخته می‌شدند. بازسازی از مردان سفید پوست نمی توانند بپرند به خصوص فاحش بود. با این حال، ما از پنج فیلم برتر Hulu در سال ۲۰۲۳ سپاسگزاریم، زیرا بدون این پلتفرم پخش، بعید است که هیچ یک از این فیلم ها چراغ سبز دریافت کنند.

۵٫ ذهن ناهموار (۲۰۲۳)

۵ بهترین فیلم هولو سال ۲۰۲۳
بیستمین استودیو دیجیتال

ممکن است چند مورد را دریافت کنید روز گراند هاگ ویبر از ذهن دندانه دار، اما این فیلم دارای لحظات احساس خوب بسیار کمتری است. در عوض، زمانی که بیلی (میزی ریچاردسون-سلرز) با الکس (شانون وودوارد) آشنا می شود و عاشق آن می شود، مانند یک داستان ترسناک دوستیابی است. بیلی بلافاصله متوجه می شود که چیزی با حافظه اش درست نیست، اما به اشتباه تصور می کند که خاموشی و زمان از دست رفته او نمادی از یک اختلال عصبی است که در خانواده وجود دارد.

در نهایت، بیلی متوجه می شود که در یک حلقه زمانی قرار دارد و دلیل آن مستقیماً با اعمال و خواسته های الکس مرتبط است. الکس به دور از دوست دختر کامل است، و به نظر می رسد او می تواند از توهین آمیز به شیرین در یک کلاه تبدیل شود. این باعث می‌شود که بیلی گزینه‌های کمی برای فرار از رابطه داشته باشد، زمانی که به نظر می‌رسد قرار است بارها و بارها خود را تکرار کند.

تماشا کردن ذهن دندانه دار بر هولو.

۴٫ Boston Strangler (2023)

استودیوهای قرن بیستم

با توجه به ابهامات موجود در گیشه، بوستون خفه کننده احتمالاً در این اختلاط گم می شد. اما در Hulu، این تریلر تاریخی به کایرا نایتلی و کری کون فرصتی داد تا فیلم خود را به نمایش بگذارند. داستان فیلم طی چندین سال در دهه ۱۹۶۰ می گذرد، زمانی که خبرنگاران لورتا مک لافلین (نایتلی) و ژان کول (کون) در مورد تجاوز و قتل وحشیانه چندین زن به دست خفه کننده بوستون تحقیق می کنند.

مک‌لافلین و کول متوجه می‌شوند که پلیس با عدم پیگیری سرنخ‌ها و با غفلت از به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ادارات پلیس در شهرهای دیگر، تحقیقات را با شکست مواجه کرده است. صرف نظر از این، این دو زن در حالی که داستان یک زندگی را تعقیب می کنند و سعی می کنند به سلطنت وحشت خفه کننده بوستون پایان دهند، با مشکلات طولانی روبرو می شوند.

تماشا کردن بوستون خفه کننده بر هولو.

۳٫ Flamin’ Hot (2023)

تصاویر سرچ لایت

داستان Flaming Hot Cheetos آنقدر الهام بخش است که یادگیری آن تقریباً دلخراش بود که احتمالا درست نبود. اما اسطوره از فلامین داغ آنقدر نیرومند است که باور کردن دروغی که احساس خوب می‌کند، راحت‌تر از بی‌حرمتی کردن فیلم است. جسی گارسیا در نقش ریچارد مونتانز، یکی از اعضای سابق باند که زندگی خود را با همسرش جودی مونتانز (آنی گونزالس) تغییر داد، بازی می کند.

ریچارد در حالی که در تلاش برای تامین مخارج خانواده اش است، شغلی به عنوان سرایدار در یک کارخانه فریتو-لی می پذیرد. وقتی ریچارد متوجه می‌شود که راجر انریکو (تونی شالهوب)، مدیرعامل Frito-Lay، همه کارمندان را دعوت کرده است تا «مثل یک مدیرعامل فکر کنند»، قبل از رفتن به بالای سر رئیس‌اش برای ترتیب دادن یک جلسه مسابقه، ابتکار عمل برای ایجاد Flaming Hot Cheetos را به دست می‌گیرد. اگر بخواهیم بین آن داستان و آنچه واقعاً اتفاق افتاده یکی را انتخاب کنیم، اولی را ترجیح می دهیم.

تماشا کردن فلامین داغ بر هولو.

۲٫ ساعت (۲۰۲۳)

بیستمین استودیو دیجیتال

ساعت ممکن است وحشتناک ترین فیلم ترسناک Hulu در سال ۲۰۲۳ باشد. تماشای الا (دیانا آگرون) واقعاً ناراحت کننده است زیرا واقعیت در اطراف او شکسته می شود زیرا او تحت فشار قرار گرفت تا مطالعه ای را انجام دهد که قرار بود ساعت بیولوژیکی او را اصلاح کند. آیدان (جی علی) شوهر الا و خانواده‌اش هر دو او را به این سمت سوق دادند زیرا می‌خواهند او بچه‌دار شود.

دکتر الیزابت سیمونز (ملورا هاردین) به الا قول داد که ایمپلنت آزمایشی او دنیای الا را تغییر خواهد داد. و مطمئناً با ایجاد توهم الا، کابوس‌های بیداری و یک فروپاشی ذهنی کامل، این کار را انجام داد. این فیلم ما را دعوت می‌کند تا بپرسیم که چقدر از آنچه الا می‌بیند واقعی است، قبل از اینکه فاش شود که واقعیت وضعیت او حتی وحشتناک‌تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می‌کردیم.

تماشا کردن ساعت بر هولو.

۱٫ هیچ کس شما را نجات نخواهد داد (۲۰۲۳)

هولو

هیچ کس شما را نجات نخواهد داد شاید فرصتی برای درخشش در پرده بزرگ پیدا نکرده باشد، اما امسال در میان فیلم های اصلی هولو برنده واضحی بود. برایان دافیلد نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است که به ندرت دیالوگی دارد. دلیلش این است که برین کیتلین دیور تنها شخصیت انسانی در بخش‌های بزرگی از فیلم است، و او دقیقاً با بقیه شهر کوچکش صحبت نمی‌کند.

این فیلم از ابتدا تا انتها فیلم Dever است و زمانی که بیگانگان به خانه دورافتاده او حمله می کنند، آن را مانند یک ملکه جیغ واقعی می فروشد. مشکل براین در عنوان خود فیلم مطرح شده است. او نمی تواند روی کسی برای کمک به او برای عقب نشینی در برابر این تهدید بیگانه حساب کند. اما بزرگترین شیاطین براین در حالی که او با احساس گناه و دلیل واقعی اینکه چرا او منفرد شهر است دست و پنجه نرم می کند. دافیلد همه اینها را تقریباً صرفاً از طریق بصری های فیلم به دست می آورد و این باید فرصت های بسیار بیشتری را در آینده به او بدهد. از هم اکنون، هیچ کس شما را نجات نخواهد داد استاندارد طلایی برای همه فیلم‌های اصلی هولو در آینده است.

تماشا کردن هیچ کس شما را نجات نخواهد داد بر هولو.

توصیه های سردبیران







ممکن است چند مورد را دریافت کنید روز گراند هاگ ویبر از ذهن دندانه دار، اما این فیلم دارای لحظات احساس خوب بسیار کمتری است. در عوض، زمانی که بیلی (میزی ریچاردسون-سلرز) با الکس (شانون وودوارد) آشنا می شود و عاشق آن می شود، مانند یک داستان ترسناک دوستیابی است. بیلی بلافاصله متوجه می شود که چیزی با حافظه اش درست نیست، اما به اشتباه تصور می کند که خاموشی و زمان از دست رفته او نمادی از یک اختلال عصبی است که در خانواده وجود دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/the-five-best-hulu-movies-of-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *