۵ تا از باهوش ترین گجت های فناوری جیمز باند که ای کاش می توانستیم بخریم

۵ تا از باهوش ترین گجت های فناوری جیمز باند که ای کاش می توانستیم بخریم

تا آنجا که به ارتباطات مربوط می شود، Q-Branch تلفن های همراه و ماشین های ۰۰۷ را مدیریت کرده است و حتی در صورت نیاز، یک تله باجه تلفن خنده دار ساخته است. اما وقتی صحبت از دستگاه‌های مخابراتی مرتبط با جاسوسی به میان می‌آید، امروزه به لطف بخش خصوصی، مردم رایانه‌های دستی در جیب خود دارند که می‌توانند خدمات مشابه بسیاری از ابزارهای جاسوسی قابل توجه از فیلم‌ها، مانند ارسال پیام‌های رمزگذاری شده، ترجمه صدای ضبط شده و … پیمایش مسیرهای فرار با استفاده از GPS

در حالی که ویژگی‌های موجود بی‌پایان به نظر می‌رسند، اکثر مدل‌ها از برندهای اصلی گوشی های هوشمند فاقد برخی از ویژگی‌های کلیدی است که اریکسون JB988 را به رقیبی برای یکی از شگفت‌انگیزترین نسخه‌های شگفت‌انگیز Q که جیمز باند تا کنون استفاده کرده است، تبدیل می‌کند.

“Tomorrow Never Dies” جایی بود که بخش هوشمندانه جاسوس‌افزار معرفی شد و به سرعت ثابت کرد که چیزی بیش از ابزاری برای بررسی پست صوتی است. با وجود نداشتن صفحه نمایش لمسی یا رزولوشن ۴K، فناوری فوق سری به اسکنر اثر انگشت و مکانیسم قفل مجهز شده بود. همچنین دارای قابلیت‌های دفاع شخصی و ضد سرقت بود که تجربه‌ای برق‌آور را برای فردی که در انتهای اشتباه قرار می‌گرفت، ایجاد می‌کرد و یک شوک الکتریکی ۲۰۰۰۰ ولتی ایجاد می‌کرد.

اما چیزی که واقعاً باعث می‌شود این گوشی در میان رده‌های بالاتر ابزارهای نوآورانه Bond قرار بگیرد، این واقعیت است که می‌تواند یک BMW 750iL را از طریق یک صفحه لمسی کنترل از راه دور کند، به این معنی که شما می‌توانید تنها با یک انگشت شست یا انگشت هدایت کنید. همچنین می‌تواند بسیاری از ویژگی‌های مرتبط با جاسوسی خودرو مانند دستگاه پخش‌کننده کالتروپ، برش کابل و پرتاب‌کننده‌های موشک متعدد را فعال کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1454128/james-bond-technology-gadgets-we-want/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *