۵ تا از بهترین آچارهای ضربه ای زلزله XT که می توانید در باربری بندرگاه بردارید

۵ تا از بهترین آچارهای ضربه ای زلزله XT که می توانید در باربری بندرگاه بردارید

اول این است آچار ضربه ای کامپوزیت فوق العاده گشتاور ½ اینچی Earthquake XT، چکش دوقلو، که در حال حاضر MSRP با قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار است. این آچار پنوماتیکی یکی از مدل های جدیدتر موجود در هاربر فریت است و توانایی اعمال فشار گشتاور ۱۵۰۰ پوندی چشمگیر را دارد. همچنین بسیار کوچک است. طبق گفته هاربر فریت، “طراحی جمع و جور ۶ تا ۱/۲ اینچ طول دارد که آن را کوتاه تر و ۲۵ درصد قدرتمندتر می کند” و همچنین بیان می کند که “ساختار سبک، بادوام و متعادل، فشار و خستگی مچ را کاهش می دهد.”

علاوه بر اندازه جمع و جور خود، چند ویژگی دیگر نیز دارد و پایه عملکرد خوبی دارد. دارای موتور هوای شناور و مکانیزم ضربه چکش دوقلو است. قرار است با کاهش لرزش، گشتاور بیشتری ارائه دهد و در عین حال ابزار را آسان نگه می دارد. همچنین دارای یک چرخ تنظیم قدرت، یک اهرم جلو و عقب و یک ماشه دو مرحله ای است.

۱۱ مورد از ۱۵ بررسی برای این آچار پنج ستاره بوده است که به آن نمره متوسط ​​۴٫۵ می دهد و اکثر آنها قدرت آن را به عنوان ویژگی مورد علاقه خود ذکر می کنند. یکی از خریداران نوشت: “ابزار عالی، استفاده و راه اندازی آسان با اتصالات شلنگ. قدرت گشتاور بسیار خوبی داشت. و به اندازه کافی برای منطقه کاری که به آن نیاز داشتم کوچک بود.”


منبع: https://www.slashgear.com/1430384/best-earthquake-xt-power-tools-at-harbor-freight/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *