۵ تا از بهترین کارت‌های حافظه Micro SD برای Nintendo Switch Lite

۵ تا از بهترین کارت‌های حافظه Micro SD برای Nintendo Switch Lite

در حالی که یک کارت ۳۲ گیگابایتی نمی تواند بیش از سه بازی را برای Nintendo Switch Lite شما نگه دارد، دلایلی وجود دارد که ممکن است اندازه کوچکتر را ترجیح دهید. برای یک چیز، ممکن است در حال حاضر بازی‌های زیادی نداشته باشید که در حال انجام آن هستید و نیازی به فضای ذخیره‌سازی اضافی نداشته باشید، یا ممکن است ترجیح دهید بازی‌ها را روی چند کارت نگه دارید تا اینکه تمام تخم‌مرغ‌های دیجیتال خود را در یک سبد نگه دارید. البته بزرگترین مزیت استفاده از کارت های کوچکتر این است که معمولاً ارزان تر هستند.

برای مثال، انتخاب یک کارت میکرو SD کینگستون ۳۲ گیگابایتی برای نینتندو سوییچ لایت، بیش از چند دلار هزینه نخواهد داشت و همچنان یک کارت حافظه با کیفیت خواهید داشت. کارت کلاس ۱۰ UHS-I دارای سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است و در حالی که برای دستگاه های اندرویدی بهینه شده است، می تواند به خوبی Switch Lite شما را نیز ارائه دهد. کارت های کینگستون نیز به ویژه بادوام هستند و به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفته اند تا از ضد آب، ضد دما، ضد اشعه ایکس، ضد ضربه و لرزش اطمینان حاصل شود. از میان بیش از ۹۴۷۵۰ رتبه بندی متوسط ​​در آمازون، امتیاز چشمگیر ۴٫۷ از پنج کاربر را به خود اختصاص داده است.

کینگستون چند خط مختلف کارت microSD می‌سازد که همگی جامد هستند. با این حال، اندازه همه آنها به کوچکی ۳۲ گیگابایت نیست، و هیچ یک از آنها به اندازه ۱ ترابایت نیستند – بنابراین اگر می خواهید فضای ذخیره سازی Switch Lite خود را تمام کنید، باید به دنبال مارک دیگری باشید. . با این حال، اگر با داشتن چند بازی آماده برای عرضه روی کارت ۳۲ گیگابایتی مشکلی ندارید، می توانید کارت میکرو اس دی کینگستون ۳۲ گیگابایت در آمازون هر کدام فقط ۶٫۵۰ دلار.


منبع: https://www.slashgear.com/1502187/best-micro-sd-memory-cards-nintendo-switch-lite/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *