۵ تا از بهترین VPN های مورد استفاده در سال ۲۰۲۴

۵ تا از بهترین VPN های مورد استفاده در سال ۲۰۲۴

ExpressVPN معمولاً توسط بسیاری از کارشناسان فناوری و امنیت سایبری استفاده می شود که همیشه نشانه خوبی است. واضح است که چرا یکی از محبوب ترین VPN ها است – با شبکه گسترده ای از بیش از ۳۰۰۰ سرور فقط RAM که در ۱۶۰ مکان در ۱۰۵ کشور ایجاد شده است، ExpressVPN با ارائه دسترسی سریع VPN با پهنای باند نامحدود به نام خود عمل می کند. پس از تست چندین گزینه مختلف، CNET گفت که این سرویس “یکی از سریع‌ترین VPN‌هایی است که ما آزمایش کرده‌ایم و در آخرین آزمایش‌های ما ۱۸ درصد کاهش سرعت را ثبت کرده است” که سال گذشته انجام شد. این آن را به ویژه برای پخش و بازی عالی می کند. استفاده از آن نیز ساده است – صفحه فرود آن یک دکمه واضح و تکی را ارائه می دهد که به سرعت شما را به هم متصل می کند، و همچنین یک منوی کشویی که در آن می توانید به راحتی یک مکان سرور را انتخاب کنید و سریع ترین شهر نزدیک به عنوان پیش فرض انتخاب شده است.

ExpressVPN با صلاحیت خود در جزایر ویرجین بریتانیا، همچنین یکی از شفاف ترین VPN های موجود در بازار است. این شرکت جزئیاتی را در مورد فرآیند استقرار TrustedServer خود منتشر کرده است، پروتکل رمزگذاری لایت‌وی منبع باز خود را منتشر کرده و میزان ممیزی‌های شخص ثالث مستقل خود را از جمله تلاش‌های دیگر افزایش داده است. همچنین تمرکز زیادی روی امنیت دارد و چندین ابزار امنیتی و حریم خصوصی و همچنین تنظیمات و گزینه های دیگر را در یک منوی واحد و با دسترسی آسان ارائه می دهد. ویژگی ها عبارتند از سوئیچ kill، بررسی کننده آدرس IP داخلی، تولید کننده رمز عبور و دو تست کننده نشت. هنگامی که CNET ExpressVPN را آزمایش کرد، هیچ نشتی را شناسایی نکرد.

ExpressVPN فقط هشت اتصال همزمان را ارائه می دهد، در حالی که برخی از رقبای آن تعداد نامحدودی را ارائه می دهند. با این حال، بسته به نیاز شما، هشت عدد باید برای یک خانواده کوچک کافی باشد. همچنین یکی از گران‌ترین VPN‌های موجود در بازار است که برای یک اشتراک یک ساله ۱۰۰ دلار، برای شش ماه ۶۰ دلار و اگر می‌خواهید در طول سفر پرداخت کنید، ۱۳ دلار در ماه هزینه دارد.


منبع: https://www.slashgear.com/1489060/top-vpns-to-use-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *