۵ تا از محبوب ترین برندهای جعبه ابزار تخت کامیون

۵ تا از محبوب ترین برندهای جعبه ابزار تخت کامیون

بعدی، ما داریم تزئین شده. این شرکت در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و متخصص در سیستم های ذخیره سازی تخت کامیون های منحصر به فرد است که همه آنها در Defiance، اوهایو، یا سنت جورج، یوتا تولید می شوند.

Decked شرکت دیگری است که در بسیاری از لیست ها ظاهر می شود، اما با نگاه کردن به آن، ممکن است متوجه شوید که کمتر به دلیل کیفیت جعبه ابزارش و بیشتر به خاطر سیستم های کشوی پیچیده اش شناخته شده است. این موارد در لیست های Elite Truck و Gear Patrol مورد اشاره قرار گرفتند.

این سیستم‌ها به‌جای قرار گرفتن در پشت تخت در نزدیکی کابین، یک تخت دوم و بالاتر را در کامیون شما قرار می‌دهند و دارای کشوهایی هستند که از زیر بیرون می‌آیند تا روی درب عقب قرار بگیرند. این به مالکان کامیون اجازه می دهد تا متراژ کامل تخت کامیون خود را حفظ کنند و به طور همزمان به آنها اجازه می دهد تا فضای ذخیره سازی داخلی خود را به حداکثر برسانند. تنها نقطه ضعف این سیستم این است که عمق بستر کامیون شما را به میزان قابل توجهی کم می کند، که ممکن است برای برخی از مالکان کامیون مطلوب نباشد.

در حالی که این به خودی خود به اندازه کافی چشمگیر است، Decked همچنین یک جعبه ابزار پلاستیکی Crossover Truck می سازد که ماشین و راننده به عنوان “بهترین جعبه ابزار غیر فلزی” در سال ۲۰۲۳ مورد ستایش قرار گرفت و اظهار داشت که “۹٫۸ فوت مکعب فضای ذخیره سازی برای ابزار و تجهیزات ارائه می دهد. دارای ساختار پلیمری ضد آب و ضد زنگ و همراه با سینی های جانبی برای بهبود سازمان و ذخیره سازی شما گزینه‌ها، آن را تبدیل به یک راه‌حل ذخیره‌سازی همه‌منظوره فوق‌العاده می‌کنند، اگر برایتان مهم نیست که مبلغی با قیمت بالا بپردازید.”


منبع: https://www.slashgear.com/1496754/most-popular-truck-bed-toolbox-brands/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *