۵ جوراب ساق بلند ارزان برای گیمرهای رایانه شخصی

۵ جوراب ساق بلند ارزان برای گیمرهای رایانه شخصی

بسیاری از گیمرهای رایانه شخصی ترجیح می دهند از لوازم جانبی سنتی رایانه مانند صفحه کلید و ماوس برای ورودی بازی استفاده کنند، در مقایسه با گیم پدهای کنسولی، که اغلب برای بهترین صفحه کلیدهای مکانیکی با سریع ترین زمان پاسخ دهی هزینه زیادی می کنند. با این حال، صفحه کلید مشکلی را ایجاد می کند که با آنها بسیار بیشتر از ماوس یا گیم پد است. کثیف شدن برای آنها آسان است و چیزی که مشکل را در صفحه کلیدها بدتر می کند این است که چقدر راحت زباله ها بین شکاف ها و زیر کلیدها می ریزند.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید سعی کنید همه این کثیفی‌ها را از کیبورد بیرون بکشید، اما بهترین و ساده‌ترین روش این است که یک تکه ژل/لغز تمیزکننده را روی صفحه کلید فشار دهید و سپس آن را بالا ببرید. معمولاً به رنگ آبی روشن یا رنگ مایل به زرد/سبز است، می توانید ظروف این ژل پاک کننده را با نام های تجاری مانند رنگ کورال – برند انتخابی کنونی آمازون – و Super Clean، اما همه آنها تقریباً مشابه و به همان اندازه ارزان هستند.

اگر به اندازه کافی بزرگ شده اید که نیکلودئون گاک، اسلایم اسباب بازی محبوب دهه ۱۹۹۰ را به یاد بیاورید، ممکن است بدون اینکه متوجه شوید با لجن پاک کننده بازی کرده اید. دستور العمل های آنلاین برای تهیه هر دو در خانه نشان می دهد که پاک کننده اسلایم و گاک را می توان به راحتی با ترکیبی از آب، چسب مدرسه، مواد شوینده لباسشویی بوراکس و رنگ خوراکی درست کرد. بنابراین، اگر به کسی لجن پاک کننده بخرید، نه تنها مفید است، بلکه بازی کردن با او نیز سرگرم کننده است. ارزان و کوچک است که به عنوان یک جوراب پرکننده عالی واجد شرایط است.


منبع: https://www.slashgear.com/1458654/inexpensive-stocking-stuffers-pc-gamers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *