۵ خودروی برقی چشمگیر که آرزو می کنید در ایالات متحده بخرید

۵ خودروی برقی چشمگیر که آرزو می کنید در ایالات متحده بخرید
نیو

تسلا بزرگ‌ترین خودروساز برقی در جهان از نظر خودروهای تمام الکتریکی است و اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، عادت کرده‌اید که تسلا سگ برتر باشد. اما آیا می دانستید که تسلا کاملاً سگ برتر جهان نیست برق گرفته وسایل نقلیه؟

این دسته شامل پلاگین هیبریدی می شود که تسلا آنها را نمی سازد. وقتی آنها را اضافه کنید، تسلا به رتبه دوم سقوط می کند. این عنوان به خودروساز چینی BYD می رسد – و واقعاً به آن نزدیک نیست.

BYD نیز محدود به چین نیست. در واقع، در سایر نقاط آسیا و همچنین در اروپا و استرالیا بسیار شناخته شده است. و فقط در حال رشد است – و به راحتی می تواند از امثال تسلا نیز پیشی بگیرد تسلا به مبارزه ادامه می دهد افزایش تولید خودروهای جدید

همانطور که به نظر می رسد، چندین خودروساز چینی خودروهای برقی بسیار درخشانی می سازند – خودروهایی که به راحتی می توانند خودروهای برقی آمریکایی و کره جنوبی را که ما عادت کرده ایم به دنبال پول خود بچرخانند. و برخی از خودروسازان آشنا مدل های منحصر به فردی را در کشورهای دیگر ارائه می دهند که به سادگی در اینجا نمی فروشند. کنجکاو در مورد EVs شما نمی تواند خرید در ایالات متحده؟ در اینجا تعدادی از بهترین آنها آورده شده است.

دنیای هان

BYD

همانطور که گفته شد، BYD بازیکن غالب در فضای خودروهای برقی چین است و وقتی نگاهی به BYD Han بیندازید، ممکن است متوجه شوید که چرا. هان در اصل نسخه BYD از تسلا مدل S است و ظاهری لوکس از سدان برقی ارائه می دهد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (۶۲ مایل در ساعت) را در ۳٫۹ ثانیه انجام می دهد، که در واقع بسیار سریع است – البته نه به سرعت سریع ترین نسخه های مدل S.

BYD Han دارای ویژگی های عالی دیگری نیز می باشد. برد الکتریکی آن تا حدود ۳۴۰ مایل است و فضای داخلی شیک و بیرونی براقی دارد. این واقعاً یک ماشین برقی عالی است.

Neo ET7

نیو

Nio یکی دیگر از برندهای بزرگ چینی خودروهای برقی است و Nio ET7 نیز چنین است آن تسلا مدل S را انتخاب کنید. Nio ET7 یک سدان لوکس با چراغ‌های جلوی شیک و باریک در جلو و چرخ‌های بزرگ است. این مدل مانند مدل S فاقد جلوپنجره جلوپنجره، دستگیره درب و غیره است.

ماشین هم عملکرد خوبی داره می تواند در ۳٫۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد که به سرعت BYD Han نیست، اما در کل بسیار سریع است. این خودرو دارای برد الکتریکی نامی ۵۰۵ کیلومتر یا ۳۱۴ مایل است که باز هم بسیار خوب است – اگرچه تنظیم‌کننده‌های خودروهای برقی چین کمی آرام‌تر از ایالات متحده هستند.

البته، ممکن است مجبور نباشیم بیش از حد منتظر بمانیم تا بتوانیم این خودروی ایالتی – یا موارد مشابه آن را بخریم. Nio گفته است که امیدوار است تا سال ۲۰۲۵ شروع به فروش خودرو در ایالات متحده کند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این اتفاق می افتد یا خیر.

مرسدس بنز EQA

مرسدس بنز

مرسدس بنز، البته، یک خودروساز چینی نیست – اما هنوز هم خودروهای الکتریکی می‌سازد که در ایالات متحده موجود نیستند. بالای آن لیست مرسدس بنز EQA است که مدل پایه مرسدس EQ در بسیاری از مناطق است. EQA دارای برد الکتریکی تا ۴۳۸ کیلومتر است که برابر با ۲۷۰ مایل است و می تواند در ۷٫۷ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد. به جرات می توان گفت، این سریع است، اما به هیچ وجه به سرعت برخی از خودروهای الکتریکی دیگر موجود نیست، از جمله دو مورد بالا.

یکی از بهترین چیزها در مورد EQA، فضای داخلی مجلل آن است که مشابه دیگر خودروهای مدرن مرسدس بنز است. EQA دارای صندلی‌های راحت و سیستم اطلاعات سرگرمی با تکنولوژی بالا، با پشتیبانی از دستگاه‌هایی مانند Apple CarPlay و Android Auto است.

Neo ES8

نیو

این دومین خودروی Nio در این لیست است و دلیل خوبی هم دارد. در حالی که سایر خودروهای چینی موجود در این لیست کمی کوچکتر هستند، Nio ES8 بسیار بزرگتر است – و احتمالاً چیزی است که می تواند در ایالات متحده فروش خوبی داشته باشد.

Nio ES8 یک SUV الکتریکی و سه ردیفه با برخی ویژگی‌های عالی است، از جمله طراحی شیک‌تر و شیک‌تر از بسیاری دیگر از SUV‌های برقی موجود در حال حاضر. می تواند در ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و برد تمام الکتریکی آن ۵۸۰ کیلومتر یا ۳۶۰ مایل است. این امر آن را از بسیاری از رقبا پیشی می‌گیرد – هرچند باز هم، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در رتبه‌بندی‌های آژانس حفاظت از محیط‌زیست اگر به ایالات متحده بیاید، چگونه عمل می‌کند. این خودرو دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ در جلو، با فضای داخلی مجلل و امکانات رفاهی پیشرفته مانند گرمایش و تهویه در هر دو صندلی ردیف اول و دوم است.

رنو زوئی

رنو

این خودروی دیگری از یک شرکت غیر چینی است، اما هنوز چیزی است که در حال حاضر نمی توانید در ایالات متحده تهیه کنید. رنو زو در واقع یکی از پرفروش‌ترین خودروهای الکتریکی در اروپا است و منطقی است. Zoe یک خودروی الکتریکی کوچک است که برد الکتریکی آن تا ۲۳۸ مایل می رسد که برای خودروهای کوچکی که برای رانندگی در شهرها طراحی شده اند بد نیست. این خودرو به اندازه رقبا قدرتمند نیست و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در حدود ۹٫۹ ثانیه دارد – اما همه به این عملکرد اضافی نیاز ندارند.

البته دلیل واقعی محبوبیت این خودرو در اروپا، ارزان بودن آن است. قیمت رنو زو در فرانسه از حدود ۲۰۷۰۰ یورو شروع می شود که معادل ۲۲۶۰۰ دلار است. این بسیار ارزان و بسیار ارزانتر از اکثر خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است

رقابت ممکن است در راه باشد

خودروسازان چینی (و اروپایی) چیزهای زیادی برای ارائه دارند – و خوشبختانه، این مسابقه به زودی به ایالات متحده خواهد آمد. خودروهای برقی بزرگ زیادی در ایالات متحده وجود دارد، اما قیمت‌ها همچنان بسیار بالاست و گزینه‌ها هنوز بسیار محدود هستند. رقابت شرکت‌هایی مانند BYD، Nio و دیگران می‌تواند به کاهش قیمت‌ها کمک کند و در عین حال کیفیت را بالا ببرد – تضمین می‌کند که خریداران آمریکایی می‌توانند بهترین خودروها را در بازار داشته باشند.

توصیه های سردبیران







BYD نیز محدود به چین نیست. در واقع، در سایر نقاط آسیا و همچنین در اروپا و استرالیا بسیار شناخته شده است. و فقط در حال رشد است – و به راحتی می تواند از امثال تسلا نیز پیشی بگیرد تسلا به مبارزه ادامه می دهد افزایش تولید خودروهای جدید


منبع: https://www.digitaltrends.com/cars/foreign-evs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *