۵ دستور پخت سرخ کن هوا برای اضافه کردن طعم و مزه به جشن های کریسمس شما

صبح‌های شاد، نورهای چشمک زن، بوی دارچین و درختان صنوبر در هوا – کریسمس تقریباً فرا رسیده است! بنابراین چه راهی بهتر از غذاهای الهام گرفته از جشن و خوراکی های شیرین پخته شده در سرخ کن هوا برای وارد شدن به روحیه تعطیلات؟

این که آیا شما یک سرخ کن هوا در فروش اخیر جمعه سیاه، یا شما مدت زیادی است که تبدیل شده اید، فصل تعطیلات فرصت عالی برای آزمایش دستگاه است. به خصوص اگر در طول تعطیلات میزبان عزیزان باشید.

نه تنها دارند بهترین سرخ کن های هوا به دلیل تطبیق پذیری آنها تقریباً طرفدارانی به دست آوردند، اما آنها جایگزین سالم تری برای سرخ کردن با روغن ارائه می دهند. آنها همچنین تمایل به مصرف انرژی کمتری نسبت به اجاق‌های سنتی دارند، سریع‌تر هستند و می‌توانند دردسر کمتری داشته باشند. دقیقاً نوع کیفیت و راحتی که در زمان استرس زا از سال به آن نیاز دارید.

برای اینکه در این فصل تعطیلات به شما کمک کنم الهام بگیرید، من پنج مورد از دستور العمل های کریسمس سرخ کن هوای مورد علاقه خود را در زیر انتخاب کرده ام، که هر کدام یک چرخش مختصری در طعم ها و غذاهای سنتی جشن ارائه می دهند.

و اگر احساس جاه طلبی خاصی می کنید، توضیح داده ایم که چگونه می توانید حتی بوقلمون را در سرخ کن بادی خود بپزیدالبته با چند نکته!

به دنبال هدیه ای برای عاشق سرخ کن در زندگی خود هستید؟ ما راهنمای هدیه سرخ کن بادی با آن کمک خواهد کرد.

۱٫ پوپر بوقلمون

۵ دستور پخت سرخ کن هوا برای اضافه کردن طعم و مزه به جشن های کریسمس شما

(اعتبار تصویر: آینده / ویکتوریا وولاستون)

اگر در این کریسمس به دنبال روشی هیجان‌انگیز برای سرو بوقلمون هستید، یا به دنبال میان‌وعده‌ها یا کاناپه‌های جشن برای سرگرمی‌های تعطیلات خود هستید، این موارد پاپر بوقلمون یک راه عالی، خوشمزه و جایگزین برای پایبندی به سنت هستند.

پنیر خامه‌ای داخل بوقلمون از خشک شدن جلوگیری می‌کند و بیکن ترد طعمی لذیذ، ترد و شور می‌دهد. می‌توانید ژالاپنو را برای گرما اضافه کنید یا گیاهان و ادویه‌های مختلف را به پنیر خامه‌ای اضافه کنید تا طعم آن بیشتر شود.

بعلاوه درست کردن آن ها فوق العاده ساده است و می توان آن ها را با سه ماده درست کرد. بهترین راه کم دردسر و مقرون به صرفه برای تغذیه خانواده یا گروه های بزرگ در کریسمس.

۲٫ مینی پای اسپند

سرخ کن بادی مینی پای اسپند

(اعتبار تصویر: آینده / ویکی وولاستون)

من پای اسپند گرم را دوست دارم، به خصوص در تعطیلات که هوا سرد است، شب ها طولانی است و من هوس طعم های شیرین جشن را دارم. با این حال، این ساده ترین دسر برای تهیه در خانه نیست، بنابراین من یک سازش پیدا کردم.

اینها مینی پای اسپند تمام طعم هایی را که از یک پای بزرگ انتظار دارید – گردوهای ترد، مرکزی نرم و شیرین و شیرینی ترد – را داشته باشید، اما در قسمت های جداگانه و به اندازه لقمه که می توان در سرخ کن هوا درست کرد.

آنها از ابتدا تا انتها فقط ۲۰ دقیقه طول می کشند و اگر از شیرینی پیش رول شده استفاده کنید، می توانید در چند مرحله شیرینی های مهمانی را درست کنید.

۳٫ دنده اصلی

همه بوقلمون را دوست ندارند، بنابراین اگر ترجیح می دهید گوشت گاو سرو کنید، یا می خواهید هر دو را سرو کنید تا گزینه های خانواده خود را ارائه دهید، پس این سرخ کن هوا دنده پرایم ارزش امتحان را دارد

فقط کره را با نمک، فلفل و طعم دلخواهتان مخلوط کنید – من رزماری و سیر را دوست دارم – مخلوط را روی دنده اصلی خود بمالید و به مدت ۴۵ دقیقه در سرخ کن با هوا قرار دهید. کره به داخل گوشت نفوذ می کند و آن را مرطوب و خوشمزه می کند، در حالی که به چربی بافتی کاملا ترد و شور می دهد.

توصیه می‌کنم حداقل ۲۰ دقیقه بگذارید گوشت استراحت کند تا طعم آن به حداکثر برسد، اما این بدان معناست که می‌توانید آن را کمی زودتر درست کنید و در هنگام سرو بقیه غذا یک چیز کمتر نگران باشید.

۴٫ رول گوشت خوک، سیب و سوسیس

رول سوسیس

(اعتبار تصویر: آینده / ویکی وولاستون)

اگر در هر نقطه ای از تعطیلات میزبانی می کنید، و به خصوص اگر در بوفه پهن می کنید، می خواهید رول سوسیس سرو کنید. آنها یک غذای اصلی بوفه هستند و اگر خانواده و دوستانم چیزی برای رفتن دارند، باید انبار کنید.

به جای اینکه آنها را منجمد بخرید یا در تعطیلات برای خرید تازه آنها به فروشگاه بروید، خودتان درست کنید.

این رول های سوسیس سرخ کن بادی به راحتی و سریع پخت می شوند. می‌توانید آن‌ها را زودتر درست کنید و فریز کنید، یا دسته‌ای بزرگ از فیلینگ درست کنید و در صورت نیاز بپزید. آنها وقتی مستقیماً از سرخ کن با هوا سرو می شوند بهترین طعم خود را دارند و خانواده من دوست دارند آنها را در طعم گوجه فرنگی فرو کنند.

۵٫ لوبیا سبز

لوبیا سبز انتخابی برای من و خانواده ام در کریسمس است، اما زمانی که آب پز می شود بسیار کسل کننده است و در فر طول می کشد.

این دستور پخت لوبیا سبز سرخ کن بادی یک رسانه شاد بین طعم و زمان ارائه می دهد. می توانید پیاز و قارچ را با نوارهای بیکن عوض کنید یا چاشنی ایتالیایی را با نعنا عوض کنید. حتی با لوبیا سبز منجمد نیز به خوبی کار می کند.

گزینه ها تقریباً بی پایان هستند و این یک راه عالی و کم استرس است که هم غذاهای جانبی خود را در این کریسمس افزایش دهید و هم فرزندان خود را تشویق کنید که سبزیجات بیشتری بخورند. برد – برد!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/air-fryers/5-air-fryer-recipes-to-add-flavor-and-fun-to-your-christmas-festivities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *