۵ دلیل برای اینکه نباید به جای مک بوک برای مدرسه آیپد بخرید

۵ دلیل برای اینکه نباید به جای مک بوک برای مدرسه آیپد بخرید

برای دانش‌آموزان، پیگیری همه چیز از کار مدرسه و برنامه‌های کارآموزی گرفته تا زندگی اجتماعی دشوار است. جای تعجب نیست که شارژ نگه داشتن تمام دستگاه‌های شما چنین دردسری به نظر می‌رسد. اگر روی اکوسیستم اپل سرمایه گذاری کرده اید، احتمالاً در حال شارژ آیفون، ایرپاد و اپل واچ خود هستید. برای برخی افراد، سیم‌های بی‌پایان قطعاً می‌توانند باعث ایجاد اضطراب غیر ضروری شوند.

اگر به دنبال صرف زمان کمتری برای شارژ کردن دستگاه های خود هستید، بیشتر از یک آیپد، مک بوک می خواهید. در سال ۲۰۲۳، اپل مک‌بوک‌های کم مصرف خود را با قدرت M3 معرفی کرد که می تواند تا ۲۲ ساعت با یک بار شارژ. از سوی دیگر، آی‌پد پرو تنها تا ده ساعت دوام می‌آورد، در حالی که مدل‌های سلولی حتی قبل از خاموش شدن، تنها تا ۹ ساعت استفاده می‌کنند.

جدا از دردسر شارژ، این می تواند بر سرعت سوختن شما در چرخه های شارژ دستگاه شما نیز تأثیر بگذارد، به این معنی که باید زودتر باتری آن را تعویض کنید. با این حال، کمی ارزان تر است باتری آیپد پرو را تعویض کنید نسبت به انجام این کار در مک بوک، جایی که می توانید انتظار داشته باشید فقط تا ۱۷۹ دلار خرج کنید.

از سوی دیگر، برای مک بوک ایر (۱۵ اینچی، M2، ۲۰۲۳)، سایت تعمیر و سرویس مک هزینه تعویض باتری را ۱۹۸ دلار تخمین زده است. اگرچه، این عدد فقط تخمین زده شده است و هنوز به نوع مدل مک بوک شما بستگی دارد. بنابراین، اگر مطمئن نیستید، بهتر است برای نقل قول صحیح با اپل مشورت کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1436721/ipad-vs-macbook-for-school-pros-cons/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *