۵ قلم قلم با بالاترین امتیاز برای دستگاه های اندرویدی

۵ قلم قلم با بالاترین امتیاز برای دستگاه های اندرویدی

STAEDTLER در مورد لوازم التحریر نامی شناخته شده است و این شرکت یک قلم قلم محبوب نیز تولید می کند. این STAEDTLER نوریس دیجیتال ۳۰ دلار قیمت دارد و ۴٫۶ ستاره در آمازون با بیش از ۸۰۰۰ رتبه بندی و بررسی دارد. این قلم به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک مداد کلاسیک STAEDTLER زرد و مشکی است که دارای شکل شش ضلعی و نوک ۰٫۷ میلی‌متری است.

Noris Digital مبتنی بر فناوری EMR WACOM است که از انرژی نمایشگرهای الکترومغناطیسی استفاده می کند و در نتیجه نیازی به شارژ ندارد. این همچنین به این معنی است که فقط با نمایشگرهای EMR سازگار است. از نظر دستگاه‌های اندرویدی، این بیشتر محدود به گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سامسونگ است که از ورودی S Pen پشتیبانی می‌کنند، مانند Galaxy S23 Ultra. با این حال، با طیف وسیعی از کروم‌بوک‌ها، لپ‌تاپ‌های ویندوزی و تبلت‌های reMarkable نیز کار می‌کند. لیست کامل دستگاه‌های سازگار را می‌توانید در اینجا پیدا کنید وب سایت STAEDTLER.

Noris Digital از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می کند که آن را برای طراحی و یادداشت برداری مناسب می کند. از جمله با برنامه های Sketchbook و Ibis Paint کار می کند. بررسی‌های مشتریان می‌گویند که استفاده از Noris Digital مانند نوشتن یا طراحی روی کاغذ واقعی است و بسیاری ادعا می‌کنند که محکم‌تر و راحت‌تر از S Pen است. با این حال، برخلاف S Pen، از هیچ حرکت یا فرمان هوایی پشتیبانی نمی کند. همچنین به صورت مغناطیسی به دستگاه ها متصل نمی شود. STAEDTLER همچنین می فروشد Noris Digital Jumbo (35 دلار)، که ضخیم تر از نسخه استاندارد است و دارای یک پاک کن یکپارچه است.


منبع: https://www.slashgear.com/1451635/highest-rated-stylus-pens-android-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *