۵ ماشین هیبریدی که مردم دوست داشتند از آنها متنفر باشند (در واقع عالی بودند)

۵ ماشین هیبریدی که مردم دوست داشتند از آنها متنفر باشند (در واقع عالی بودند)

جدیدترین مدل Chevy Malibu دقیقاً یک ماشین مناسب است. این خودرو همه چیزهای خوبی را که جنرال موتورز می تواند به همراه داشته باشد، مانند ارزش نسبتاً خوب، فاصله بین دو محور طولانی و قدرت مناسب در نیمه راه را به همراه دارد. تمام موارد بد را نیز حمل می کند، مانند پلاستیک های داخلی متوسط ​​و تزئینات پایه که فقط تجهیزات کمی بیشتر از اسب حمل می کنند. شما نمی توانید دقیقاً ماشین را به صورت واقعی “هیجان انگیز” توصیف کنید مگر اینکه آن را با یک چرخ دستی گلف مقایسه کنید. با این حال، به هیچ وجه ماشین بدی نیست، فقط فاقد هرگونه احساس واقعی است. قرار است تا زمانی که خورشید بسوزد در ناوگان اجاره ای بماند.

با این حال، نسخه هیبریدی مالیبو چیز دیگری است. “نسخه هیبریدی وجود دارد؟” ممکن است بپرسید که ظاهراً توسط محققان معاصر خودرو فراموش شده است، شواهد باستان شناسی می گوید که Chevy یک نسخه هیبریدی از Malibu را از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ ارائه کرد. پیشرانه شامل یک موتور الکتریکی واحد و یک موتور ۱٫۸ لیتری چهار ضربه ای بود. ۱۸۲ اسب بخار قدرت و ۲۷۷ پوند فوت گشتاور تولید می کرد. این دقیقاً در بخش برق متوسط ​​است.

با این حال، چیزی که متوسط ​​نیست، مصرف سوخت است. بر اساس برآوردهای وزارت انرژی ایالات متحده، شوروی مالیبو هیبریدی مدل ۲۰۱۶ به صورت ترکیبی ۴۶ مایل در هر گالن دست می یابد. مدل پایه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مالیبو، بدون کمک الکترون های اضافی، تنها ۳۰ مایل ترکیبی در هر گالن فراهم می کند. شانزده مایل اضافی در هر گالن ممکن است ارزش پیش پاافتادگی مالیبو را داشته باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1472813/hybrid-cars-people-loved-to-hate-that-are-great/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *