۵ محصول برتر اپل که در سال ۲۰۲۴ منتظر آنها هستیم

سال ۲۰۲۴ در حال شکل گیری سالی برجسته برای اپل است و این شرکت قرار است برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ وارد دسته بندی محصولات جدید شود. خیلی بیشتر.


در زیر، ما پنج مورد از جالب‌ترین به‌روزرسانی‌های محصول اپل را که قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شوند، مشخص کرده‌ایم.

AirPods 4

ایرپادهای جدید که در سال ۲۰۲۴ عرضه می شوند، طراحی به روز شده با ساقه های کوتاه تر خواهند داشت، بنابراین چیزی شبیه به تلاقی بین ایرپادهای فعلی و AirPods Pro. تناسب و کیفیت صدا بهبود خواهد یافت، و یک تغییر عمده دیگر وجود دارد – دو مدل.

دو نسخه از آن وجود خواهد داشت AirPods 4 با قیمت‌های مختلف، و مدل گران‌تر دارای قابلیت حذف نویز فعال است، قابلیتی که به AirPods Pro محدود شده است. AirPods 4 همچنین دارای یک قاب به روز شده است که دارای بلندگو است پیدا کردن من هشدارها و درگاه شارژ USB-C به جای درگاه لایتنینگ.

مال اپل AirPods 3 از نظر عملکرد مشابه AirPods 2 بودند و تعداد محدودی ویژگی جدید برای جذب مشتریان داشتند، بنابراین ظاهری تازه و ANC با هزینه کمتر نسبت به AirPods Pro باید ایرپاد ۴ را بسیار جذاب‌تر کند.

OLED iPad Pro

اپل در حال ارائه فناوری OLED به جهان است آیپد پرو در سال ۲۰۲۴، و این اولین باری خواهد بود که اپل چنین نمایشگر OLED بزرگی را عرضه می کند. در مقایسه با mini-LED یا LED، OLED سیاهی عمیق تر، کنتراست بهتر، HDR بهبود یافته و بهره وری انرژی بهتر را ارائه می دهد.

مدل‌های جدید آی‌پد پرو دوباره طراحی خواهند شد و در اندازه‌های ۱۳ و ۱۱٫۱ اینچی به‌روز خواهند شد. نمایشگرهای OLED نازک‌تر هستند، بنابراین اپل ممکن است بتواند مدل‌های جدید آی‌پد پرو را باریک کند، به‌علاوه، می‌توانیم روی یک تراشه سریع‌تر M3 حساب کنیم که نسبت به نسخه‌های جدید ارتقا یافته است. M2 در مدل فعلی

ما سال‌هاست که به‌روزرسانی طراحی آی‌پد پرو نداریم و ظاهر جدید با فناوری نمایشگر به‌روز شده یک تغییر خوشایند است.

اپل واچ X

ما قرار است اپل واچ سری ۱۰ یا “X” را در سال آینده عرضه کنیم، که با دهمین سالگرد اپل واچ مطابقت دارد اگر تاریخ معرفی سال ۲۰۱۴ را به جای تاریخ عرضه ۲۰۱۵ در نظر بگیرید.

اپل واچ ۲۰۲۴ طراحی تازه ای خواهد داشت که ممکن است شامل بدنه ای باریک و سیستم اتصال نوار مغناطیسی جدید باشد. روش اتصال باند مغناطیسی به اپل این امکان را می‌دهد تا فضای داخلی ارزشمند اپل واچ را برای باتری بزرگ‌تر یا سایر قطعات ذخیره کند، اما ممکن است به این معنی باشد که باندهای موجود با مدل جدید سازگار نیستند.

همراه با ظاهری جدید، اپل واچ X شایعه شده است که دارای مانیتورینگ فشار خون و تشخیص آپنه خواب است. اندازه گیری فشار خون روی مچ دست یک شاهکار قابل توجه است و اپل واچ می تواند به کاربر بگوید که آیا فشار خون او به سمت بالا رفته و به سمت فشار خون بالا می رود. قرائت سیستولیک و دیاستولیک خاص در دسترس نخواهد بود، اما نظارت بر فشار خون همچنان اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد.

در مورد آپنه خواب، اپل واچ X از ردیابی خواب و نظارت بر الگوهای تنفسی استفاده می کند تا مشخص کند که آیا فرد احتمالاً در طول خواب دچار وقفه تنفسی می شود یا خیر. اطلاعات می تواند برای آزمایش بیشتر به پزشک منتقل شود.

آیفون ۱۶

استاندارد آیفون ۱۶ مدل‌ها چندین مورد از ویژگی‌هایی را خواهند داشت که به آنها محدود شده بود آیفون ۱۵ پرو مدل هایی از جمله Action Button و تراشه سریعتر ۳ نانومتری سری A. دکمه Action امسال به جای مکانیکی می تواند خازنی باشد، بنابراین اپل ممکن است بتواند آن را باریک کند.

چینش لنز دوربین عمودی جدید احتمالا امکان ضبط ویدیوی فضایی را فراهم می کند، این ویژگی در حال حاضر محدود به مدل های آیفون ۱۵ پرو است. اپل همچنین در حال اضافه کردن یک دکمه خازنی جدید به هر چهار مدل آیفون ۱۶ است که دکمه آن در سمت راست دستگاه و زیر دکمه پاور قرار دارد. این دکمه فشار را حس می‌کند و از بازخورد لمسی پشتیبانی می‌کند و شایعات نشان می‌دهند که از آن برای فیلم‌برداری استفاده می‌شود.

در حالی که مدل های استاندارد آیفون ۱۶ همان طراحی را خواهند داشت آیفون ۱۵ مدل ها، آیفون ۱۶ پرو مدل ها دارای نمایشگرهای بزرگتر خواهند بود. آیفون ۱۶ پرو ۶٫۳ اینچ از ۶٫۱ اینچ و آیفون ۱۶ پرو مکس ۶٫۹ اینچ از ۶٫۷ اینچ خواهد بود.

از دیگر شایعات انحصاری آیفون ۱۶ پرو می توان به لنز ۴۸ مگاپیکسلی Ultra Wide، وای فای ۷ و تراشه ۵G سریعتر کوالکام اشاره کرد.

ویژن پرو

نیم سال از رونمایی اپل از هدست ویژن پرو می گذرد و در اوایل سال ۲۰۲۴، مشتریان بالاخره می توانند آن را امتحان کنند.

اپل ویژن پرو را آینده محاسباتی می داند و از این دستگاه به عنوان اولین کامپیوتر فضایی یاد می کند. این یک هدست واقعیت ترکیبی است، بنابراین می‌توانید با استفاده از تاج دیجیتال در کنار دستگاه، بین واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مبادله کنید. این هدست کاملاً شبیه سایر هدست‌های موجود در بازار نخواهد بود زیرا اپل از نمایشگرهای میکرو LED با وضوح بسیار بالا با ردیابی دست و چشم برای کنترل استفاده می‌کند.

برنامه‌ها، بازی‌ها و تجربیات همه‌جانبه‌ای برای Vision Pro برنامه‌ریزی شده‌اند و کاربران می‌توانند ویدیوهای فضایی را برای پخش در دستگاه ضبط کنند.

Vision Pro در صدر لیست ما نیست زیرا قرار نیست برای همه باشد. این هدست بسیار گران است و ۳۵۰۰ دلار است و اپل به دلیل پیچیدگی آنها تعداد محدودی از هدست ها را تولید می کند. در زمان عرضه، Vision Pro فقط در ایالات متحده فروخته می شود و در دسترس بودن آن را محدودتر می کند.

افرادی که توانسته‌اند ویژن پرو را امتحان کنند، گفته‌اند که تکرار اولیه می‌تواند برای پوشیدن سنگین و ناراحت‌کننده باشد، که برخی از کاربران را منصرف می‌کند، اما حتی با وجود تمام این هشدارها، ویژن پرو آینده اپل را برای مدتی شکل خواهد داد. . آمدن

شما را اضافه کنید

منتظر چه چیزی از اپل در سال ۲۰۲۴ هستید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/22/top-5-apple-products-to-look-forward-to-in-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *