۵ محصول ساخت تسلا که تقریباً هیچ ارتباطی با خودروهای الکتریکی ندارند

۵ محصول ساخت تسلا که تقریباً هیچ ارتباطی با خودروهای الکتریکی ندارند

وقتی به تسلا فکر می کنید، احتمالاً وسایل نقلیه الکتریکی اولین چیزهایی هستند که به ذهنتان خطور می کند. خط تولید خودروهای برقی این شرکت شامل مدل S، Model X، Model 3، Model Y و جدیدترین محصول آن، Cybertruck است. تسلا همچنین شارژرهای خانگی را برای خودروهای الکتریکی تسلا و غیر تسلا و محصولات انرژی خانگی مانند پانل‌های خورشیدی، سقف خورشیدی و پاوروال می‌فروشد. وسایل نقلیه الکتریکی این برند حتی به اسباب‌بازی‌های بچه‌گانه نیز گسترش می‌یابد. Cyberquad 1900 دلاری، یک ATV کوچک الهام گرفته از Cybertruck برای کودکان، و Cybertruck for Kids، که یک کپی به اندازه یک کودک ۱۵۰۰ دلاری از چیز واقعی است، وجود دارد.

در حالی که اسباب‌بازی‌های سواری تسلا با موضوع انرژی پاک این برند مطابقت دارند، این شرکت محصولات بسیار عجیبی را نیز به فروش می‌رساند که هیچ ارتباطی با خودروهای الکتریکی ندارند. به عنوان مثال، GigaBier، یک آبجو ۳۰ دلاری با الهام از Cybertruck را برای جشن افتتاح کارخانه Gigafactory برلین خود راه اندازی کرد. این اولین باری نیست که شرکت الکل می‌فروشد، تسلا نیز یک تکیلا با نسخه محدود ساخته است در سال ۲۰۲۰ که دیگر در فروش نیست.

محصولات غیر متعارف دیگری با نام تجاری تسلا وجود دارد که می‌توانید در فروشگاه آنلاین آن بخرید، مانند چتر، درب بازکن بطری، شارژر تلفن هوشمند، لیوان مسافرتی، و حتی سگک کمربند گیگا تگزاس.

مجموعه نسخه محدود CyberBeer + CyberStein

GigaBier تسلا فقط در برخی از کشورهای اروپایی در دسترس است، بنابراین اگر می خواهید آن را در ایالات متحده نمونه برداری کنید، شانسی ندارید. چیزی که می‌توانید بخرید CyberBeer است، یک هلس لاگر که تسلا توصیف می‌کند که دارای «نت‌های گیاهی و ادویه‌ای و رایحه‌های قابل توجه‌تر چای و مرکبات» است.

CyberBeer فقط به عنوان بخشی از a موجود است مجموعه نسخه محدود CyberBeer + CyberStein که شامل دو لیوان آبجو CyberBeers و دو لیوان آبجو CyberStein به قیمت ۱۵۰ دلار است. برای تکمیل مجموعه، می توانید آن را بردارید CyberOpenerیک بطری بازکن الهام گرفته از فولاد ضد زنگ سایبرتراک که ۵۰ دلار قیمت دارد.

هر بطری آبجو دارای یک آستین مشکی براق و یک واترمارک CyberBeer است. CyberStein از سرامیک مشکی مات ساخته شده است و دارای طراحی زاویه ای با فضای داخلی براق و براق است. لوگوی تسلا. کل مجموعه در یک جعبه فانتزی بسته بندی شده است. اما همانطور که توسط بیزینس اینسایدربرخی از خریداران شکایت کرده‌اند که CyberBeer با درب بطری‌های زنگ‌زده ارسال می‌شود و یکی از طرفداران تسلا حتی آبجو را به عنوان “زباله داغ” توصیف کرده است.

پلت فرم شارژ بی سیم تسلا

تسلا آن را منتشر کرد پلت فرم شارژ بی سیم پلتفرم در سال ۲۰۲۳، و مانند بسیاری از محصولات این شرکت، ۳۰۰ دلار ارزان نیست. شارژر بی سیم به سبک مات می تواند تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و تا ۱۵ وات برق برای هر دستگاه تامین می شود. می‌توانید از آن برای شارژ تلفن‌ها، AirPods یا هر دستگاه دیگری که دارای Qi است استفاده کنید.

شارژر بی سیم دارای یک پایه مغناطیسی قابل جدا شدن است که به شما امکان می دهد آن را صاف قرار دهید یا آن را برای زاویه دید بهتر نگه دارید. این دارای فناوری FreePower تسلا است که – برخلاف MagSafe – نیازی به تنظیم تلفن خود در یک موقعیت خاص برای شارژ کردن ندارد. می‌توانید دستگاه‌های خود را در هر جایی روی تشک قرار دهید تا آنها را شارژ کنید. شارژر بی سیم تسلا با یک کابل USB-C یکپارچه ارائه می شود و با یک آجر برقی ۶۵ واتی عرضه می شود.

هر دو شارژر و آجر شارژ دارای روکش مشکی و طراحی زاویه ای هستند که جای تعجب نیست که از Cybertruck الهام گرفته شده است. اگر فکر نمی کنید پلتفرم شارژ بی سیم تسلا ارزش قیمت ۳۰۰ دلاری را داردشرکت را بررسی کنید شارژر قابل حمل بی سیم، که قیمت آن ۷۰ دلار است. این در چهار رنگ است که با رنگ خودروهای تسلا مطابقت دارد. جالب اینجاست که در حالی که می‌توانید پاوربانک را با استفاده از درگاه USB-C داخلی شارژ کنید، می‌توانید با قرار دادن آن در بالای پایه شارژ بی‌سیم تسلا یا هر شارژر بی‌سیم Qi دیگر، آن را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید.

Cyberwhistle Stealth

تسلا با توجه به روند الهام گرفته شده از Cybertruck، Cyberwhistle را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرد. در ابتدا به عنوان یک دستگاه نسخه محدود به بازار عرضه شد، کمتر از دو ساعت پس از اولین معرفی ایلان ماسک به فروش رسید. Cyberwhistle هنوز در وب سایت تسلا به فروش می رسد، اگرچه نسخه موجود در ایالات متحده Cyberwhistle Stealthکه دارای روکش مشکی مات است. در حالی که هر دو نسخه Cyberwhistle از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، نسخه اصلی دارای روکش فلزی صیقلی بود. صفحه محصول حاوی یک سلب مسئولیت است که می گوید: «سایبر سوت ها فروش نهایی هستند».

شما می توانید Cyberwhistle Stealth را با قیمت ۶۰ دلار انتخاب کنید، که یک نشانه گذاری ۱۰ دلاری نسبت به نوع اصلی است. تسلا چند ماه بعد Cyberwhistle را راه اندازی کرد اپل پارچه جلا دهنده بدنام ۱۹ دلاری خود را معرفی کردو ماسک فرصتش را برای بررسی اپل از دست نداد، توییت کردن“پول خود را برای آن پارچه سیب احمقانه هدر ندهید، در عوض سوت ما را بخرید!”

پتو سایبر سافت

اگر می خواهید در زمستان امسال دکوراسیونی با تم Cybertruck به خانه خود اضافه کنید، ممکن است بخواهید پتوی سایبر سافت، که تسلا آن را به عنوان “فقط چیزی که برای تنظیم حالت عاشقانه نیاز دارید” تبلیغ می کند. پتوی کرکی برگشت پذیر از یک طرف سفید و از طرف دیگر خاکستری است و دارای الگوی سیلوئت های Cybertruck و دانه های برف است. هر دو طرف دارای یک آرم وگان برجسته Cybertruck هستند.

این پتو از شنیل پلی استر ۱۰۰% بازیافتی ساخته شده است و ابعاد آن ۷۲ در ۵۰ اینچ است که تقریباً اندازه متوسط ​​یک پتوی پرتابی است. پتوی Cybersoft که با قیمت ۱۵۰ دلار موجود است، تقریباً سه برابر قیمت یک پرتابی است. پتوی برقی.

اگر می‌خواهید دکوراسیون با تم تسلا را به اتاق نشیمن خود ببرید، می‌توانید آن را نیز بردارید پرتاب مسخره دنج. این پتو با قیمت ۱۴۰ دلار موجود است و ابعادی مشابه پتو دارد و از همان مواد نیز ساخته شده است. تفاوت اصلی این است که پرتاب به رنگ کرم است و عبارت “تسلا” را در یک طرف به طور برجسته نشان می دهد.

آهن برند تسلا

اگر از طرفداران تسلا هستید، آهن برند تسلا شانس شما برای قرار دادن لوگوی شرکت روی چوب، چرم، یا حتی نان های همبرگر است. صفحه محصول می گوید که آهن نام تجاری از رویداد Cyber ​​Rodeo تسلا الهام گرفته شده است – جشن راه اندازی برای افتتاح کارخانه تگزاس Gigafactory.

اتوی نام تجاری دارای سر فولاد ضد زنگ و دسته چوبی است که ۷۰ دلار به شما کمک می کند. سر دارای آرم تسلا است که می تواند بر روی مواد طبیعی مهر شود و یکی از تصاویر تبلیغاتی (بالا) نشان می دهد که برند روی یک تکه چوب چگونه به نظر می رسد.

وب‌سایت تسلا می‌گوید این محصول فقط برای مواد غذایی و موادی که می‌توانند در برابر گرمای شدید مقاومت کنند، استفاده می‌شود. هنگام استفاده از محصول، باید مطمئن شوید که لباس محافظ می پوشید – مگر اینکه بخواهید در نهایت با خالکوبی تسلا مواجه شوید. اگر فکر می کنید که آهن برندینگ بیش از حد است، طبق گزارشات تسلا چنین کرده است یک محصول جدید عجیب در دست ساخت است – یک پتک


منبع: https://www.slashgear.com/1497224/tesla-made-products-that-are-not-evs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *