۵ محصول مفید میلواکی که ابزار برقی نیستند

۵ محصول مفید میلواکی که ابزار برقی نیستند

مهم نیست که با دستان خود کار کنید یا یک صفحه کلید، روز کاری جهان بدون اولین فنجان قهوه شروع نمی شود. با این حال، بسته به خط کاری شما، ممکن است توصیه نشود که یک لیوان بدون درپوش قهوه داغ همراه داشته باشید، مخصوصاً اول صبح که همه هنوز خواب آلود و ناهماهنگ هستند. به همین دلیل است که خدایان کافئین لیوان های آب بندی شونده را اختراع کردند و چرا میلواکی لیوانی ساخت که برای مقابله با عناصر طراحی شده بود.

لیوان بسته بندی میلواکی می تواند تا ۳۰ اونس ذخیره کند. نوشیدنی مورد علاقه شما، با ساختار عایق آن تضمین می کند که در تمام طول روز گرم یا سرد می ماند. درب با یک مهر و موم مغناطیسی روی آن می لغزد و اطمینان حاصل می کند که وقتی نمی خواهید شل نمی شود، در حالی که دهانه به خوبی و به راحتی باز می شود. نکته جالب این است که قسمت پایینی این لیوان با سیستم ذخیره سازی Packout Milwaukee سازگار است. فقط لیوان را روی پانل ذخیره سازی Packout بچسبانید و بچرخانید تا محکم در جای خود قفل شود.

با امتیاز ۴٫۵ از ۵ انبار خانهچندین کاربر توانایی این لیوان را برای خوب و گرم نگه داشتن نوشیدنی های خود در طول یک روز کاری هشت ساعته ستایش کرده اند. نه تنها این، بلکه چندین کاربر گفته اند که این لیوان قادر بوده است که تکه های یخ را برای بیش از ۲۴ ساعت متوالی منجمد نگه دارد.


منبع: https://www.slashgear.com/1466589/milwaukee-products-that-arent-tools/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *