۵ مورد از بزرگترین ویژگی های مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24

را سامسونگ گلکسی اس ۲۴ انتظار می رود در ۱۷ ژانویه فرود بیاید، بنابراین این گوشی پرمخاطب احتمالاً به اینجا رسیده است. اما لازم نیست تا آن زمان برای یادگیری در مورد آن صبر کنید.

خب، رسماً این کار را می‌کنید، اما افشاگری‌ها و شایعات بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های احتمالی این گوشی را فاش کرده‌اند که در زیر به بهترین آنها اشاره کرده‌ایم.

هیچ یک از این جزئیات هنوز تایید نشده است، اما همه آنها بسیار محتمل به نظر می رسند و در بیشتر موارد توسط چندین منبع معتبر فاش شده اند. البته توجه داشته باشید که ما در اینجا فقط به خود سامسونگ گلکسی S24 نگاه می کنیم، اما برای سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولتراوارسی Samsung Galaxy S24 Ultra: پنج مورد از بزرگترین ارتقاء مورد انتظار.

۱٫ قابلیت های هوش مصنوعی

۵ مورد از بزرگترین ویژگی های مورد انتظار سامسونگ گلکسی S24

گلکسی اس ۲۴ می تواند ویژگی های هوش مصنوعی مشابه پیکسل ۸ پرو داشته باشد (اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

در حالی که برای سامسونگ گلکسی اس ۲۴ به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری مختلفی انتظار می‌رود (که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم)، هیجان‌انگیزترین ویژگی‌ها ممکن است ویژگی‌های نرم‌افزاری باشند، زیرا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این اولین “تلفن هوش مصنوعی” خود را بسازد.

نشت‌های متعددی به آن جهت اشاره می‌کنند، و ما نیز تصوری از معنای آن داریم، با یک نشت نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ دارای ابزارهای ویرایش عکس با هوش مصنوعی خواهد بودمانند امکان جابجایی افراد، اشیا و حیوانات در عکس ها یا حذف کامل آنها و امکان گسترش پس زمینه تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی.

مشابه ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است برای ویدیوهای Galaxy S24 در دسترس باشند، به شما امکان می دهد افراد و اشیاء ناخواسته را پاک کنید یا دانه بندی را کاهش دهید. همه اینها تا حد زیادی شبیه به کارهایی است که گوگل روی آن انجام می دهد پیکسل ۸ خط

و فراتر از قابلیت های دوربین، هوش مصنوعی ممکن است برای ترجمه تماس های زنده، تولید تصاویر پس زمینه و موارد دیگر استفاده شود.

۲٫ یک چیپست جدید قدرتمند

لوگوی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 از رویداد Snapdragon Summit

(اعتبار تصویر: آینده / فیلیپ برن)

سامسونگ با هر نسلی، گوشی های گلکسی اس خود را به چیپست برتر نسبت به سال قبل مجهز می کند. و امسال نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد، چرا که گلکسی S24 ظاهرا دارای یک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ چیپست

این قدرتمندترین چیپست موجود در حال حاضر است گوشی های اندرویدبنابراین باید عملکرد قابل توجهی را نسبت به نسخه قبلی خود افزایش دهد.

گفته می شود، برخی گزارش ها حاکی از آن است که در مناطق خاصی، گلکسی S24 ممکن است به جای آن یک Exynos 2400 داشته باشد. این چیپست ساخته شده توسط سامسونگ احتمالاً بر اساس فرم گذشته چندان توانمند نخواهد بود، اما باید دید. و در هر صورت باید یک ارتقاء در آن باشد سامسونگ گلکسی اس ۲۳چیپست

۳٫ صفحه نمایش بسیار روشن

صفحه نمایش گلکسی اس 23 سامسونگ

S24 می تواند صفحه نمایش بسیار روشن تری نسبت به Galaxy S23 داشته باشد (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ سامسونگ می تواند به ۱۷۵۰ نیت روشنایی برسد، اما برخی نشت ها نشان می دهد که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ ممکن است تا ۲۶۰۰ نیت را دریافت کند.

در حالی که این هنوز آن را به درخشان ترین تلفن اطراف تبدیل نمی کند ( وان پلاس ۱۲ می تواند به ۴۵۰۰ نیت برسد)، یکی از درخشان ترین ها خواهد بود، و این افزایش روشنایی باید به واضح تر شدن صفحه نمایش در زیر نور مستقیم خورشید کمک کند.

۴٫ طراحی تصفیه شده

رندر گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شده است

تصویر لو رفته از سامسونگ گلکسی اس ۲۴ (اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)

ما انتظار تغییرات اساسی در طراحی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ را نداریم. در واقع، بر اساس اطلاعات فاش شده، احتمالاً تقریباً شبیه به گلکسی S23 سامسونگ خواهد بود، اما با دقت بیشتری نگاه کنید و برخی از ترفندها و اصلاحات وجود دارد.

قابل توجه ترین، به نظر می‌رسد که حاشیه‌ها در گلکسی S24 کوچک‌تر هستند ما دیده ایم، و لبه های Galaxy S24 صاف تر به نظر می رسند. جفت که با هفت شایعه رنگ های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ – بسیاری از آنها با آنچه می توانید گلکسی S23 را در آن تهیه کنید متفاوت است – و سامسونگ باید در اینجا به اندازه کافی برای تازه کردن چیزی که هنوز اساساً یک گوشی هوشمند جذاب است انجام می داد.

۵٫ باتری بزرگتر

Samsung Galaxy S23 بررسی لبه پایینی

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ دارای باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

در حالی که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ احتمالاً افزایش زیادی در ظرفیت باتری نخواهد داشت، شنیده ایم که بسته آب میوه آن ۱۰۰ میلی آمپر ساعت بزرگتر از گلکسی اس ۲۳ خواهد بود و چندین شایعات باتری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره می کند.

ما همچنین شنیده ایم که صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ ممکن است مصرف انرژی بیشتری داشته باشد نسبت به S23، و این احتمال وجود دارد که چیپست جدید نیز باشد. به طوری که همه اینها می تواند به طور قابل توجهی عمر باتری گوشی را بهبود بخشد.

با این حال، حداقل، ما فکر می‌کنیم که این گوشی تا زمانی که گلکسی S23 بین شارژ می‌شود، و احتمالاً حداقل کمی بیشتر دوام خواهد آورد.

اطلاعات بیشتر در مورد Samsung Galaxy S24


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/5-of-the-biggest-expected-samsung-galaxy-s24-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *