۵ نکته و ترفند عکاسی که هر صاحب آیفون باید بداند

۵ نکته و ترفند عکاسی که هر صاحب آیفون باید بداند

نکته بعدی عکاسی ما برای شما این است که فلاش آیفون خود را به صورت دستی کنترل کنید.

در حین کلیک کردن روی عکس یا ضبط ویدیو، انگشت خود را روی صفحه نمایاب به بالا بکشید و نماد فلش را بزنید. سه گزینه را مشاهده خواهید کرد: خودکار، روشن و فلش خاموش. در حالی که خودکار به دوربین اجازه می دهد تصمیم بگیرد که آیا به فلاش نیاز دارد یا خیر، فلاش خاموش آن را غیرفعال می کند. با این حال، اگر به نور اضافی در یک تصویر نیاز دارید، روشن را از گزینه های موجود انتخاب کنید.

در حالی که فلاش آیفون شما برای سوژه‌های نزدیک‌تر به شما موثر است، اما اگر از منظره عکس بگیرید، کار نمی‌کند. برای این حالت و موقعیت های دیگر که سوژه ضعیف است، می توانید حالت شب آیفون خود را فعال کنید.

اساساً، Night Mode سرعت شاتر را کاهش می‌دهد و به سنسور تصویر اجازه می‌دهد تا نور بیشتری را دریافت کند و متعاقباً، حتی در تاریکی، بر روی یک تصویر با نوردهی خوب کلیک کند. شما حتی می توانید از حالت شب برای عکاسی نجومی استفاده کنید.

برای فعال کردن حالت شب، انگشت خود را روی منظره یاب به بالا بکشید و نماد ماه شکل را انتخاب کنید. سپس، سرعت شاتر را از میان گزینه‌های موجود، که معمولاً شامل خودکار (برای اینکه تلفن مدت زمان را تعیین کند) یا حداکثر (که بسته به تاریکی صحنه متفاوت است) را شامل می‌شود، تعیین کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1450464/iphone-photography-tips-tricks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *