۵ وسیله حمل و نقل بندری ارزان که برای کار روی اتومبیل باید داشته باشد

۵ وسیله حمل و نقل بندری ارزان که برای کار روی اتومبیل باید داشته باشد

برای اینکه راحت تر در هنگام تعویض روغن و سایر کارهایی که نیاز به کار از پایین دارند به زیر ماشین خود بروید و دوباره بیرون بروید، یک خزنده در زمان و انرژی صرفه جویی می کند. باربری بندر الف خزنده کم حاشیه پیتسبورگ برای ۳۹٫۹۹ دلار این خزنده شش چرخ در چهار رنگ خاکستری، مشکی، آبی و سبز عرضه می شود. این از PVC ساخته شده است، بنابراین ضد زنگ است و به راحتی تمیز می شود، اما فقط در فروشگاه های هاربر فریت و نه برای خرید آنلاین موجود است.

دارای چاه هایی برای نگهداری ابزار یا قطعات، پشتی سر پوشیده شده و یک دسته در انتها برای جابجایی و بلند کردن آسان. طول آن ۴۰ اینچ و عرض آن ۱۸ ۱/۴ اینچ و وزن آن حدود ۱۰٫۵ پوند است. فقط ۴ ۱/۲ اینچ از زمین می نشیند و می تواند تا ۳۰۰ پوند را تحمل کند.

این خزنده دارای امتیاز متوسط ​​۴٫۲ از پنج ستاره از نزدیک به ۵۰۰۰ خریدار باربری بندرگاه است. بسیاری از آن‌ها شکل کانتور راحت و مانور آسان آن را تحسین کردند، مانند ریچارد، که نوشت: “موجود خزنده وزن ۳۰۰ پوندی من را تحمل می‌کند و به راحتی غلت می‌زند. همچنین به راحتی جهت را تغییر می‌دهد. به همان اندازه که یک خزنده پلاستیکی سخت می‌تواند راحت باشد. به همین دلیل خرید می‌کنم. HF: ابزار با قیمت عالی.”


منبع: https://www.slashgear.com/1463032/cheap-harbor-fright-must-haves-working-on-cars/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *