۵ ویژگی Canva که هر کاربر باید امتحان کند

۵ ویژگی Canva که هر کاربر باید امتحان کند

راه های زیادی وجود دارد که کاربران روزمره و سازندگان محتوا می توانند از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند. Magic Edit تنها یکی از ویژگی های هوش مصنوعی موجود در Magic Studio است. با این حال، بیشتر ویژگی‌های Magic Studio، که شامل Background Remover و Magic Write می‌شود، تنها چند امتیاز به شما می‌دهد و برای استفاده بیشتر از شما نیاز به داشتن Canva Pro دارد. با این حال، Magic Edit با استفاده نامحدود کاملاً رایگان است.

آیا تصویری دارید که دوست داشتید کمی متفاوت باشد؟ شما به رنگ دیگری نیاز دارید یا یک شی در تصویر باید کاملاً تغییر کند. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک عکس از کوه ها دارید و هیچ ابری در آسمان وجود ندارد. شما می توانید به سادگی از Magic Edit بخواهید که ابرها را اضافه کند، و چهار گزینه برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد. اگر این پیشنهادات جواب نداد، می‌توانید دوباره بپرسید و موارد بیشتری تولید می‌شود.

برای یافتن و استفاده از Magic Edit از ویرایشگر Canva، Edit Photo را در نوار ابزار بالای Canva انتخاب کنید و روی Magic Edit کلیک کنید. از آنجا، مکان‌نمای خود را بر روی ناحیه‌ای از تصویری که می‌خواهید تغییر دهید بکشید یا کل تصویر را انتخاب کنید. پس از آن، می خواهید آنچه را که برای یک تصویر ویرایش شده می خواهید توضیح دهید و Generate را انتخاب کنید. آسان-پیزی.


منبع: https://www.slashgear.com/1476661/canva-features-every-user-needs-to-try/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *