۵ چیز عجیب در مورد کنسل کردن مکس از فیلم Wile E. Coyote جان سینا

رسانه های اجتماعی این هفته در غوغا بود زیرا برادران وارنر فیلم Wile E. Coyote خود را لغو کرد. Coyote در مقابل Acme. این فیلم، یک پروژه ترکیبی لایو اکشن/CG با بازی است جان سینا، یک سال پیش فیلمبرداری را تمام کرده بود مطابق با را هالیوود ریپورتر. اما این تنها جنبه تکان دهنده نیست Coyote در مقابل Acmeلغو:

این اولین باری نیست که WB فیلمی را می کشد

بیش از یک سال پیش برادران وارنر لغو شد دختر خفاشیکه به احتمال زیاد ۹۰ میلیون دلار هزینه دارد دلایل مالیاتی و تغییرات رهبری این بار، استودیو تغییر استراتژی را به خاطر اکران های تئاتری سرزنش می کند (کایوت در ابتدا برای پخش تنظیم شده بود در مکس قبل از دریافت یک تاریخ اکران در سینما که بر اساس گفته‌هایش، دچار مشکل شد رولینگ استون). در بیانیه ای به هالیوود ریپورترسخنگوی گروه WB Motion Picture گفت:

با راه اندازی مجدد انیمیشن پیکچرز برادران وارنر در ماه ژوئن، استودیو استراتژی جهانی خود را تغییر داد تا بر روی فیلم های اکران شده تمرکز کند… با این مسیر جدید، ما تصمیم سختی را گرفته ایم که به جلو نرویم. Coyote vs Acme. ما احترام فوق العاده ای برای فیلمسازان، بازیگران و عوامل فیلم قائل هستیم و از کمک آنها به فیلم سپاسگزاریم.

منابع گفتند ضرب الاجلبا این حال، که کایوت لغو شده است تا برادران وارنر بتواند یک ۳۰ میلیون دلار حذف مالیات – به همین دلیل دختر خفاشی قفسه بندی شد.

WB سعی می کند “بچه ها را ترک کند” … و یک فیلم کودکان را لغو می کند

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری اخیراً در این باره اظهار داشت فراخوان سود سه ماهه شرکت که، “ما هنوز واقعاً نتوانسته ایم بچه ها را کرک کنیم. ما حجم زیادی از محتوای کودکان داریم… ما به آن حمله خواهیم کرد.” کرکس به طنز زاسلاو اشاره کرد که این روزها قبل از اعلام Coyote در مقابل Acme‘s لغو.

ما هرگز الف را ندیدیم Coyote در مقابل Acme تریلر

در تقریباً سه سال از زمانی که برادران وارنر در دسامبر ۲۰۲۰ پروژه را روشن کردند، استودیو هرگز تریلر فیلم Wile E. Coyote را منتشر نکرد. هالیوود ریپورتر اظهار داشت. در حالی که در ابتدا برای پخش در نظر گرفته شده بود، کایوت بعداً تاریخ اکران در سینماها در ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ دریافت شد. باربی به ضربات پایان رسید کایوت از آن زمان، و اکنون لغو فیلم، نور جدیدی را بر عدم وجود طعنه برای تماشاگران می اندازد.

Coyote در مقابل Acmeخدمه کور بودند

مطابق با رولینگ استونبازیگران و خدمه – و طرفداران مشتاق تماشا – بودند از این خبر شوکه شد. ظاهراً کارگردان دیو گرین و تهیه‌کنندگان برتر تنها زمانی مطلع شدند که استودیو در حال نوشتن فیلم بود. به طور مشابه، دختر خفاشی بازیگران و خدمه نیز کور شدند به هنگام. گرین بیانیه ای را در توییتر X منتشر کرد و نوشت: “به مدت سه سال، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که فیلمی درباره وایل ای. کایوت، سرسخت ترین، پرشورترین و مقاوم ترین شخصیت تمام دوران بسازم… من فراتر از آن افتخار می کنم. از محصول نهایی، و فراتر از تصمیم WB ویران شده است. اما در روح Wile E. Coyote، انعطاف پذیری و پشتکار برنده روز است.”

این فیلم مورد استقبال تماشاگران آزمایشی قرار گرفت

بخشی از شوک گرین از لغو لغو، به این بود که مخاطبان اولیه چقدر آن را دریافت کردند Coyote در مقابل Acme. او در بیانیه X خود گفت: “ما مورد استقبال مخاطبان آزمون قرار گرفتیم که نمرات فوق العاده ای به ما دادند.” ضرب الاجل گزارش داد که نمرات “۱۴ امتیاز بالاتر از هنجار خانواده” است.

متأسفانه، خدمه هرگز از ثمره کار خود لذت نخواهند برد و تماشاگران سینما نیز از این کار لذت نخواهند برد. میپ میپ

موضوعات
فیلم سینما


منبع: https://mashable.com/article/5-wildest-things-about-coyote-vs-acme-cancelation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *