۵ کامیون کوچک که برای اصلاح عالی هستند

۵ کامیون کوچک که برای اصلاح عالی هستند

فورد رنجر، به ویژه آنهایی که از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۱ ساخته شده اند، انتخاب عالی دیگری برای هر کسی است که به دنبال تغییر یک کامیون کوچک است. این کامیون ها کوچکتر از مدل های جدیدتر هستند و برای این نوع پروژه ها عالی هستند. آنها به دلیل قابل اعتماد بودن و رانندگی آسان نیز معروف هستند که یک مزیت بزرگ است.

یکی از نقاط قوت نسل سوم رنجر در انواع موتور آن نهفته است، از جمله Duratec بادوام و کم مصرف ۲٫۳ لیتری چهار خطی و قدرتمند ۴٫۰ لیتری کلن V6. دومی، به خصوص در فرم SOHC با خروجی بالا، هم قدرتمند و هم کارآمد است – اگر به دنبال یک کامیون کوچک متمرکز بر عملکرد هستید، کاندیدای خوبی است. همچنین، در دسترس بودن گیربکس های دستی و اتوماتیک به این معنی است که می توانید آنها را بر اساس ترجیحات رانندگی خود سفارشی کنید.

رنجرهای نسل سوم نیز معمولاً بهترین در بین تمام مدل‌ها برای تغییر در یک مینی کامیون ضربه خورده هستند و شامل تنظیمات مختلفی می‌شود. به لطف محبوبیت Ranger، کیت های پایین آوردن، تنظیمات تعلیق سفارشی و قطعات پس از فروش به راحتی در دسترس هستند. با این نوع کامیون، می‌توانید از تغییرات ظاهری ساده، مانند سپرها و روشنایی سفارشی، به تنظیمات پیچیده‌تر موتور و تعمیرات اساسی سیستم تعلیق برای عملکرد بهتر بروید.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این کامیون ها جدید نیستند. آنها ممکن است به کارهایی مانند تعویض تسمه موتور یا تعمیر سایر قطعات قدیمی نیاز داشته باشند. همچنین، برخی از این مدل‌ها برای مواردی مانند کیسه هوا و سیستم‌های سوخت، فراخوانی داشتند. بهتر است این موارد را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تعمیر کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1496942/mini-trucks-perfect-for-modifying/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *