۵ گوشی برتر اندرویدی با چشمگیرترین مشخصات صفحه نمایش

۵ گوشی برتر اندرویدی با چشمگیرترین مشخصات صفحه نمایش

OnePlus بیشتر به خاطر پرچمداران قیمت به عملکرد خود شناخته می شود، اما اولین سرمایه گذاری آن در بازار گوشی های هوشمند تاشو واقعاً نشان می دهد که این برند چقدر می تواند برتر باشد. علیرغم اینکه گران ترین گوشی آن تا به امروز، ۱۵۰۰ دلار است OnePlus Open در مقایسه با رقبای خود در همان بخش کاملاً رقابتی است.

هر دو صفحه نمایش ۲K با فرکانس ۱۲۰ هرتز به روز می شوند و حداکثر روشنایی خنده دار ۲۸۰۰ نیت دارند. صفحه نمایش کاور یک پنل ۶٫۳۱ اینچی ۲۰:۹ است که برای صرفه جویی در باتری می تواند تا ۱۰ هرتز پایین بیاید. هنگامی که باز می شود، صفحه نمایش عظیم ۷٫۸۲ اینچی تقریباً مربعی آن غوطه ور است و به طور شگفت انگیزی کمترین چین و چروک قابل مشاهده را در هر گوشی هوشمند تاشو دارد. هر دو پنل با Dolby Vision سازگار هستند و تجربه تماشای HDR فوق العاده ای را ارائه می دهند.

تاشو بودن موارد استفاده غیر متعارف را باز می‌کند، مانند چندوظیفگی با برنامه‌های تقسیم‌شده و پنجره‌های شناور. OxygenOS تجربه‌ای روان و روان را ارائه می‌کند، که وقتی با صفحه نمایش مایع OnePlus Open جفت می‌شود، تجربه‌ای شبیه به هیچ‌کس نیست.

این گوشی، به روش سنتی وان پلاس، از قطعات داخلی درجه یک پرچمدار، از جمله اسنپدراگون ۸ نسل ۲، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 بهره می برد. تنظیمات دوربین سه گانه که با مشارکت Hasselblad بهینه شده است، Open را نیز به یک تیرانداز عالی تبدیل می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1485587/top-android-smartphones-with-impressive-display-specs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *